تور تایلند
تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند

هتل د پارادایس هند جیپور

 

هتل د پارادایس هند از بهترین هتل های شهر جیپور می باشد که در مرکز این شهر قرار گرفته است و تنها 4 کیلومتر با قطا جیپورفاصله دارد. این هتل دارای اتاق های بسیار تمیز به همراه دکوراسیونی زیبا و مدرن با کفپوش چوبی می باشد که تمام امکانات رفاهی لازم مانند سرویس بهداشتی , حمام اختصاصی , تلویزیون 26 اینچ و.... را دارد. این هتل برای اقامت مسافران تور هند می تواند بسیار مناسب باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر روباز آن که رویپشت با قرار دارد , رستوران , سالن بدنسازی , اینترنت پرسرعت وایرلس و... اشاره کرد. رستوران این هتل انواع غذاهای لذیذ آسیایی مدیترانه ای و هندیراسرو می کند.همچنین در صورت تمایل گردشگران تور هند می توانندبرای گشتن در شهر اتومیبلی را کرایه کنند.

تور هند هتل د پارادایس جیپور

 

تور هند هتل د پارادایس جیپور

تور هند هتل د پارادایس جیپور

 مطالب مرتبط:

هتل د پارادایس هند جیپور

تور هند پاییز 94

تور هند آبان 94

جاذبه های توریستی هند

دریاچه اوتی هند

دریاچه اوتی در کنار شهر اوتی قرار دارد و به تنهایی یک مجموعه تفریحی ـ تجاری کامل محسوب می‌شود. در این دریاچه شما می‌توانید با اجاره کردن قایق‌های پارویی یا پدالی که قیمت یک ساعت آن حدود ۲۵۰۰ تومان می‌شود، گشتی روی دریاچه زده و لذت طبیعت استوایی را تجربه کنید.این دریاچه یکی از بهترین مناطق گردشگری تور هند میباشد که در کنار این دریاچه، پارک شهر بازی کودکان، مراکز ارائه صنایع دستی و محصولات ابریشمی و همچنین قطاری که با سوار شدن به آن می‌توانید در حاشیه دریاچه حرکت کنید وجود دارد. در تور هند میتوانید از این مکان زیبا دیدین فرمائید.

 دریاچه اوتی هند

 

معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا هند یکی از جاذبه های توریستی تور هند میباشد. ساخت این معبد در شهر همپی به عنوان یک معبد کوچک آغاز شده و سپس به یک مجتمع بزرگ تحت حاکمان ویجایانگارا گسترش یافت. اعتقاد بر این است که این معبد بدون وقفه از زمانی که حرم کوچکی بود و در قرن هفتم پس از میلاد ساخته شد در حال کار است و آن را یکی از قدیمی ترین معابد هندو در هند کرده است. در تور هند میتوانید ازاین مکان زیبا دیدن فرمایید. 

 معبد ویروپاکشا هند

 مطالب مرتبط:

معبد ویروپاکشا هند

دریاچه اوتی هند

تور هند آبان 94

تور هند پاییز 94

هتل های استانبول

هتل آسکوک استانبول سه ستاره

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول در بخش تاریخی و قدیمی استانبول قرار گرفته است و اخیرا بازسازی شده است. در نزدیکی ایستگاه تراموا , بازار بزرگ , مسجد و کاخ سیرکسی هتل آسکوک استانبول واقع شده است. هتل آسکوک استانبول با اتاقهای مدرن و مجهز همراه با اینترنت رایگان و حمام و تلویزیون می باشد.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید. هتل آسکوک استانبول دارای تراسی که منظره تنگه بسفر را میتوان از این تراس دید دارد همچنین دارای سونا , استخر و حمام ترکی و خدمات و امکانات حمام ترکی می باشد. در این تراس با منظره زیبا می توانید از غذاهای مدیترانه ای و ترکی و لذیذ لذت ببرید.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول

 

هتل امین سلطان استانبول  سه ستاره

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول در منطقه سلطان احمد شهر زیبای استانبول واقع شده است. هتل امین سلطان استانبول 10 اتاق تمییز و مرتب برای خود دارد. سرویس پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد تا مایحتاج مسافران توراستانبول مهیا شود. ترانسفر ویژه فرودگاهی از ویژگی های هتل امین سلطان استانبول می باشد.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. امکانات هتل امین سلطان استانبول شامل : رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع , سرویس پذیرش به صورت شبانه روزی , کافی نت , فروشگاه که مسافران توراستانبول لوازم مورد نیاز خود و حتی سوغاتی نیز تهیه نمایند , پارکینگ , سالن مجهز به وسایل ورزشی , گیم نت , جکوزی و سونا , زمین ویژه تنیس , میز بیلیارد , پارک بازی برای کودکان , فضای سبز که زمانی را برای کسب آرامش و استراحت سپری کنید.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

هتل امین سلطان استانبول

 مطالب مرتبط:

هتل امین سلطان استانبول

هتل آسکوک استانبول

تور استانبول آبان 94

تور استانبول پاییز 94

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید مار مارا فروم استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در زمینی به مساحت 375 هزار متر مربع در قلب منطقه باکرکوی استانبول در سال 2011 افتتاح گردیده است. این مرکز خرید شیک و مدرن 300 مارک ملی و بین المللی را ارائه می دهد. برندهای معروف زارا ، ماسیمو دوتی ، اسپنسر ، مارکس ، ناوتیکا و … ، در این مرکز خرید دارای شعبه هستند .در تور استانبول آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. در مرکز خرید مارمارا فروم انواع پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم  آرایشی و بهداشتی  و … به فروش می رسد. همچنین این مرکز خرید ۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت دارد.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. برای صرف غذا و استراحت نیز یک طبقه مخصوص اختصاص داده شده است که رستوران و فست فود این مجموعه در آن طبقه وجود دارد که از تراس بزرگ آن می توانید نظاره گر چشم انداز فوق العاده جذاب و تماشایی از دریای مرمره باشید. از دیگر امکانات مرکز خرید مارمارا فروم می توان به سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … اشاره کرد . این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب به روی مردم و مسافران تور استانبول باز و آماده ارایه خدمات می باشد.در تور استانبول آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

 

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول

 

مرکز خرید زورلو استانبول

مجتمع چند منظوره زورلو در سال 2013 در منطقه سیسلی، در قسمت اروپایی استانبول ساخته شده است. این مرکز در محل تقاطع خیابان بیوکدر و پل بسفر قرار دارد و بزرگ ترین مرکز هنرهای نمایشی و اولین فروشگاه اپل در این مرکز قرار دارد. مرکز زورلو از 4 برج تشکیل شده که  مراکز هنری مدرن، مرکز خرید، هتل ۵ ستاره رافلز، ادارات، خانه های زیبا ، تئاتر و سینما در آن قرار دارد. در تور استانبول آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. انواع شرکت ها و برندهای لوکس مثل بولگاری، دیور، بربری، ولنتینو، بیمن و ... در این مرکز خرید شعبه دارند. بزرگ ترین فروشگاه بیمن در این مرکز خرید بیش از 10000 متر مربع مساحت دارد و لباس ها و اجناس فشن و امروزی در آن به فروش می رسد.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. این مرکز خرید بیش از 200 مغازه و 40 کافه و رستوران دارد و در رستوران "مورینی" آن انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای خوشمزه سرو می شود که مسافران تور استانبول می توانند از پس از خرید از طعم دلچسب این غذاها لذت برند.

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید مار مارا فروم استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

تور استانبول پاییز 94

تور استانبول آبان 94

هتل های شانگهای چین

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو چین

یکی از اقامتگاههای مجلل و باشکوه شهر شانگهای است که در گروه هتل های شرایتون قرار دارد. هتل پودونگ شانگری لا دارای موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی بوده و به بسیاری از مراکز تجاری و وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی دارد . هتل پیاده 10 دقیقه  تا مراکز خرید خیابان سیچوان و منطقه تجاری لوجیاژو و 5 دقیقه تا منطقه بوند فاصله دارد . نزدیک ترین ایستگاه مترو برای استفاده مسافران تور چین 2 دقیقه و فرودگاه بین المللی پودونگ نیز  40 دقیقه تا ساختمان هتل فاصله دارد .دکوراسیون لوکس و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل شرایتون شانگهای هونگکو می باشد . شایان ذکر است که خیابان معروف و پر تردد نانجینگ 3 ایستگاه تا هتل فاصله دارد . مسافران تور چین میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

امکانات هتل شرایتون شانگهای هونگ کو : لوکس ، مفرح و سرگرم کننده بوده و با سلایق میهمانان سازگار بوده و انتظارات ایشان را بر آورده می کند که از آن جمله می توان به : استخر سرپوشیده ، ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، دستگاه خود پرداز ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، بار ، بوفه صبحانه ، چندین رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . را ذکر کرد  . در تور چین میتوانید از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو

 

هتل هیلتون شانگهای چین

هتل 5 ستاره هیلتون شانگهای یکی از هتل های مجلل شانگهای به شمار می رود که در گروه هتل های زنجیره ای و بین المللی هیلتون قرار داشته و در قلب مراکز تجاری و تفریحی شهر واقع شده است .این هتل با شکوه در فاصله 500 متری از مرکز نمایشگاه شانگهای قرار داشته و به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی دارد ؛ برای مثال تنها 5 دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد .در تور چین میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. در ضمن با چند قدم پیاده روی از هتل به مراکز خرید خیابان نانجینگ و جاده هوای های خواهید رسید . به طور کلی مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده نموده تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را به زیبا ترین شکل ممکن به میهمانان تور چین و تور شانگهای ارائه نموده تا رضایت ایشان را جلب و اوقاتی سرشار از آسایش و راحتی را برای ایشان فراهم سازد .مسافران تور چینمیتوانند در این هتل زیبا بهترین اقامت را داشته باشند.

امکانات هتل هیلتون شانگهای برای میهمانان بسیار جذاب ، متنوع و سرگرم کننده بوده و سفر ایشان را خاطره انگیز خواهد کرد . از جمله امکانات گسترده این هتل 5 ستاره می توان به : استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، تنیس ، آرایشگاه ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، دستگاه خود پرداز ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، بار ، بوفه صبحانه ، 8 رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . می باشد  .در تور چین میتوانید از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل هیلتون شانگهای چین

هتل هیلتون شانگهای چین

هتل هیلتون شانگهای چین

اتاق های هتل هیلتون شانگهای چین

 مطالب مرتبط:

هتل هیلتون شانگهای چین

 

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو چین

تور چین پاییز 94

تور چین آبان 94

مراکز خرید چین

بازار پن جیا یوان پکن

این بازار که در طرف غرب خیابان پن جیااویان چیائو شهر پکن واقع شده ، به عنوان بازار مادر صنایع دستی در کل شهر شناخته می شود . گردشگران و مسافران تور چین بسیاری از سراسر جهان به دلیل فروش عتیقه جات و لوازم آنتیکی که مربوط به امپراطوری های مختلف چین بوده اند راهی این بازار سنتی و دیدنی شده و از آن استقبال می کنند . سایر کالاهای این بازار توریستی و هنری شامل : انواع ظروف چینی ، لوازم چوبی ، زیور آلات سنتی و زیبای چینی و سنگ های قیمتی و . . . می باشد . فروش همین کالاهای خاص و متمایز سبب شده تا این بازار به یکی از جذابیت های دیدنی شهر پکن مبدل شود . این مرکز خرید یکی از مهم ترین مراکز خرید چین میباشد مسافران تور چین میتوانند از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایند. 

بازار پن جیا یوان پکن

 بازار پن جیا یوان پکن

مرکز خرید سیلک مارکت پکن چین

سیلک مارکت پکن دارای هفت طبقه است . که در طبقات اول و دوم کالاهایی نظیر کیف و کفش و چمدان ارائه می شود . طبقه سوم اختصاص به لباس بچگانه ، رومیزی و فرش داشته در طبقه چهارم نیز انواع اسباب بازی ، لوازم زینتی منزل ، زیور آلات و لوازم آرایشی به فروش می رسد . در تور چین میتوانید از این مرکز خرید دیدن فرمایید.

کریستال و مروارید کالاهایی هستند که در طبقه پنجم به علاقه مندان عرضه می شود . نکته قابل توجه در مورد این فروشگاه آن است که سیلک یا همان ابریشم که نام فروشگاه نیز برگرفته از آن است ، از جمله اقلام با ارزشی است که به علاقه مندان در این فروشگاه ارائه می شود . مسافران تور چین میتوانند از این مرکز خرید زیبا و مجهز استفاده کنند.

مرکز خرید سیلک مارکت پکن 

 مرکز خرید سیلک مارکت پکن چین

مطالب مرتبط:

بازار پن جیا یوان پکن

مرکز خرید سیلک مارکت پکن چین

تور چین آبان 94

تور چین پاییز 94

بازار های کیش

بازار پدیده کیش

بازار پدیده کیش

بازار پدیده کیش از مرکز تجاری جزیره کیش محسوب می شود که در اول جاده جهان و در نزدیکی رستوران پدیده شاندیز کیش قرار گرفته است . بازار پدیده کیش در مدت ۱۱۰ روز در فضایی به مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع ساخته شد . بازار پدیده کیش دارای معماری ویژه و جالبی می باشد.در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید . که از بخش های مختلفی مانند : غرفه ویژه فروش کالا ، اجرای برنامه های شاد و مفرح همراه با موسیقی زنده ، قرعه کشی و اهدا جوایز به نفرات برگزیده، رستوران با غذاهای متنوع، کافی شاپ  و غیره می باشد . کالاهایی که در بازار پدیده برای گردشگران و مسافران تور کیش ارائه می شود: انواع پوشاک ، کیف و کفش زنانه و مردانه، چمدان ، اسباب بازی ، لوازم خانگی ، لوازم آشپز خانه ، وسایل دکوری ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، وسایل صوتی و تصویری ، مواد غذایی و مکمل غذایی و دارویی و دیگر کالاهای مورد نیاز و خرید مسافران با قیمت های بسیار مناسب برای خریداران عرضه شده است.مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایند. بازار پدیده کیش در اکثر روزها از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۲۲:۳۰ شب باز می باشد و خدمات سرویس رفت و برگشت هم رایگان است.

 

بازار پانیذ کیش

بازارپانیذ یكى از مراكز تجارى جزیره كیش است كه مابین بازارهای پردیس یک و پردیس دو و هایپرماركت كیش قرار دارد.در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید . این بازار در دو طبقه، ارایه‌كننده انواع مختلف کیف، کفش، پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، انواع تلفن‌های همراه، ساعت، مکمل‌های غذائی، انواع شکلات و قهوه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم تزئینی و دکوری، کافی‌شاپ و کافی‌نت می‌باشد. مسافران محترم تور کیش آبان 94 میتوانند همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌كشی شرکت کنند، بازار با اجرای برنامه‌های شاد و ارائه جوایز به برندگان برگزار میگردد.

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

 مطالب مرتبط:

تور کیش آبان 94

تور کیش پاییز 94

بازار پانیذ کیش

بازار پدیده کیش

هتل های کیش

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان 2 ستاره سالار کیش در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش بنا شده است. این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد.در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس قرار گرفته است و نیز به اسکله تفریحی بسیار نزدیک است در ضمن در نزدیکی آن یک سوپر مارکت وجود دارد.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند. در تور کیش میتوانید از این هتل زیبا استفاده کنید.

 امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

سوئیت های آن دارای یخچال، تلوزیون LCD ، کولر گازی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی می باشد.

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش 

 

هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش گرفته می شود.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

هتل پارمیدا کیش

 مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل پارمیدا کیش

تور کیش آبان 94

تور کیش پاییز 94

رستوران های دبی

رستوران دانیال دبی

هتل های ۵ ستاره، در تهیه ی بهترین غذاها به هیچ عنوان دریغ نمی کنند. پس جای تعجبی نیست که غذاخوردن در دبی بسیار پرهزینه است. اما بدون شک این هزینه ی بالا ارزش امتحان غذاهای دبی را دارد. همچنین در سراسر دبی می توانید رستوران های محلی و غذاخوری های ارزان قیمتی بیابید که غذاهای خوش مزه ای برای شما سرو می کنند.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد. اگر گرسنه هستید و حوس غذاهای لذیذ ایرانی کرده اید حتما به این رستوران رفته و دلی از عذا در بیاورید چون غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعمی دارد. مسافزان تور دبی آبان 94 میتوانند از این رستوران زیبا استفاده نمایند.

رستوران دانیال دبی

رستوران دانیال دبی

 

رستوران حاتم طلائی دبی

اگر گرسنه هستید و حوس غذاهای لذیذ ایرانی کرده اید حتما به این رستوران رفته و دلی از عذا در بیاورید چون غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعمی دارد.دبی به خاطر توریستی بودنش دارای رستورانهای بین المللی بسیاری است این رستوران ها انواع غذاها را در اختیار گردشگران دبی قرار میدهند.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد. در این رستوران بهترین غذاها با بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.همچنین در سراسر دبی می توانید رستوران های محلی و غذاخوری های ارزان قیمتی بیابید که غذاهای خوش مزه ای برای شما سرو می کنند.اگر گرسنه هستید و حوس غذاهای لذیذ ایرانی کرده اید حتما به این رستوران رفته و دلی از عذا در بیاورید چون غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعمی دارد. مسافزان تور دبی آبان 94 میتوانند از این رستوران زیبا استفاده نمایند.

رستوران حاتم طلائی دبی

رستوران حاتم طلائی دبی

رستوران حاتم طلائی دبی

رستوران حاتم طلائی دبی

 مطالب مرتبط:

رستوران دانیال دبی

رستوران حاتم طلائی دبی

تور دبی آبان 94

تور دبی پاییز 94

دیدنی های دبی

دبی اسپورت سیتی دبی

این منطقه در زمینی به مساحت 4650 هکتار و در دبی لند ساخته شده است . دبی اسپورت سیتی یک منطقه زیبا و تفریحی می باشد که دارای کاربردهای تجاری و مسکونی نیز بوده و از امکانات رفاهی ورزشی بسیار مناسب برخوردار است .مسافران تور دبی آبان 94 می توانند از این منطقه زیبا دیدن نمایند. این مجموعه از استادیوم های نوین و بی نظیری برخوردا است که از جمله می توان به : استادیوم اختصاصی کریکت ، استادیوم چند منظوره سرباز برای ورزش هایی مانند فوتبال و راگبی ، استادیوم چند منظوره سرپوشیده برای ورزش هایی مانند بسکتبال و والیبال ، ورزشگاه اختصاصی هاکی اشاره کرد .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

دبی اسپورت سیتی دبی

این مجمعه از موقعیت جغرافیایی خوبی نیز برخوردار است که در جنوب جمیرا ویلیج و در کنار بزرگراه امارات قرار گرفته است و فاصله آن تا فرودگاه دبی حدودا 20 دقیقه می باشد همچنین این شهر در محدوده دبی لند واقع شده است و در قسمت شرقی آن پیست اتومبیل رانی فرمول 1 قرار گرفته است .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. در کنار تاسیسات ورزشی این شهر امکانات اقامتی بسیاری نیز پیش بینی شده است تا گردشگران تور دبی پاییز 94 و کسانی که برای بازدید به این مکان آمده اند بتوانند مدتی را در آنجا سپری کنند .

دبی اسپورت سیتی دبی

 

دهکده غوص در دبی

این دهکده یکی از دیدنی های دبی می باشد که در نزدیکی دهانه خور و در منطقه شندغه واقع شده است . این دهکده در نزدیکی خانه شیخ سعید آل مکتوم واقع شده است که در آن زندگی و آداب و رسوم  و زندگی و فرهنگ مردم به صورت زنده به نمایش در آمده است .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. این مردمان از طریق ماهیگیری و غواصی یا استخراج مروارید امرار معاش می کردند .

دهکده غوص در دبی

در کنار این دهکده تعدادی فروشگاه و غرفه عرضه کننده صنایع دستی نیز قرار دارند که علاقه مندان تور دبی می توانند از این غرفه دیدن کنند .مسافران تور دبی آبان 94 می توانند از این منطقه زیبا دیدن نمایند.

مطالب:

تور دبی پاییز 94

 

تور دبی آبان 94

دهکده غوص در دبی

دبی اسپورت سیتی دبی

هتل آپارتمان های مشهد

هتل آپارتمان مارین مشهد

هتل آپارتمان مارین مشهد یکی از هتل آپارتمان های چهار ستاره مشهد می باشد که با 20 واحد پذیرای مسافرین محترم می باشد. هتل آپارتمان مارین تنها ده دقیقه پیاده با حرم مطهر حضرت رضا (ع) فاصله دارد.

البته هتل مارین با امکانات رفاهی بسیار عالی و فاصله كمتر از 600 متر با حرم مطهر امام رضا ازهتل های مشهد است که مجهز به سوئیت و آپارتمان های یک خوابه میباشد.

هتل آپارتمان مارین مشهد دارای امکاناتی چون سيستم تهويه مطبوع، تلويزيون، تلفن، يخچال و سرويس بهداشتي است. مسافران تور مشهد میتوانند بهترین اقامت را در این هتل آپارتمان داشته باشند.

منوی غذایی هتل آپارتمان مارین:

زرشک پلو با مرغ - چلو کباب کوبیده - چلو خورشت سبزی - ته چین - جوجه کباب - شنیسل - رولت گوشت - چلو کباب بختیاری - سبزی پلو با ماهی - چلو قیمه - چلو لقمه نگین - چلو پاچین - کوکو سبزی

هتل آپارتمان مارین مشهد

 

هتل آپارتمان ستارگان مشهد

 

هتل آپارتمان ستارگان مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد می باشد که دارای 28 واحد شامل آپارتمان های یک خوابه  و دو خوابه و اتاق های دو تخته و سه تخته می باشد. هتل آپارتمان ستارگان تنها پنج دقیقه پیاده با حرم مطهر حضرت رضا (ع) فاصله دارد و با منوی بسته پذیرای مسافران محترم می باشد.در تور مشهد میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  افتتاح رسمی این هتل تیر ماه سال 1392 و شروع به کار آن از اول خرداد سال 1392 می باشد. این هتل دارای دو سرویس بهداشتی در تمام اتاق ها شامل ایرانی و فرنگی است. در تور مشهدمیتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل آپارتمان ستارگان مشهد

هتل آپارتمان ستارگان مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان مارین مشهد

هتل آپارتمان ستارگان مشهد

تور مشهد پاییز 94

جاذبه های گردشگری مشهد

آبشار اخلومد مشهد

تور مشهد آبشار اخلمد

آبشار اخلمد مشهد در شهرستان چناران واقع در خراسان رضوی می باشد و قدمتی چند هزار ساله دارد. این آبشار در دره ای بین کوه های بینالود قرار گرفته است و دارای منظره ای بسیار زیبا می باشد. در این منطقه گیاهان فروان و باغات میوه نیز به چشم می خورد که توجه گردشگران تور مشهد را به سوی خود جلب می کند. برای رفتن به آبشار اخلمد ابتدا باید از میان یک آبشار با ارتفاع 23 متر عبور کرد تا به آبشار اصلی اخلمد که تقریبا 40 متر ارتفاع دارد رسید. این آبشار در یک کیلومتری آبشار اولی قرر دارد و آبشار سوم و چهارم هم در بالای این آبشارها قرار گرفته است. روستای اخلمد نیز در ۸۴ کیلومتری این شهر مقدس و در امتداد جاده مشهد قوچان قرار دارد که دارای باغ‌های زیبا و پر از میوه های لذیذ مانند سیب و گلابی می باشد. محصولات این منطقه حتی در میان مردم مشهد هم زبان زد است. گردشگران تور مشهد با رفتن به روستای اخلمد و آبشار آن می توانند لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند و از سفر خود لذت ببرند.

 فریزی مشهد

در دامنه رشته كوه عظیم بینالود و در میان كوههای سربه فلك كشیده. منطقه فریزی، با قدمتی چندین هزارساله چون نگینی درخشان خودنمایی می كند. این مکان در 75 كیلومتری جنوب غربی مشهد در سرسبزترین دره های بینالود، واقع شده است. نام فریزی برگرفته از فر، به معنای شكوه و عظمت، و زی به معنای زندگی می باشد. راه ارتباطی این منطقه تماما آسفالته بوده و به دلیل موقعیت كوهستانی منطقه دارای چشم اندازی بسیار زیبا می باشد. این راه در امتدادجاده آسیایی (سنتو) از داخل شهر گلبهار می گذرد و در مسیر از معادن سنگ آهك خیج ، روستای خیج و سپس در روستای ییلاقی و دیدنی آبقد امتداد می یابد. مسافران تور مشهد میتوانند از این منطفه زیبا دیدن فرمایند.

فریزی مشهد

فریزی مشهد

 مطالب مرتبط:

آبشار اخلمد مشهد

فریزی مشهد

هتل های 4 ستاره مشهد

هتل خورشید تابان مشهد

یکی از هتلهای تازه تاسیس مشهد، هتل 4 ستاره خورشید تابان است. هتل خورشید تابان با فاصله کمتراز 10 دقیقه به حرم مفتخر است با ارائه بهترین خدمات و تسهیلاتی متفاوت درمرکز شهر مشهد، میزبان گردشگران خارجی و مسافران تور مشهد باشد و می تواند یکی از گزینه های خوب برای رزرو هتل در مشهد باشد.مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند هتل خورشید تابان دارای 75 اتاق مجهز است که تعدادی از انها سوئیت اپارتمان میباشد و همگی طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز و تکمیل شده اند . انواع اتاقهای هتل خورشید تابان مشهد شامل دوتخته، سه تخته، چهارتخته رویال و سوییت اپارتمان می باشد.این مجموعه یکی از کامل ترین هتل های مشهد بوده که در نزدیکی مرکز شهر مشهد در خیابان پاسداران واقع گردیده است.

امکانات هتل خورشید تابان مشهد: استخر ،سونا ،جکوزی ،رستوران ،کافی شاپ ،خشکشوئی ،اینترنت بیسیم ،آسانسور ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس

هتل خورشید تابان

هتل خورشید تابان

 

هتل عماد مشهد

هتل بین المللی عماد با شرایط کاملا استثنائی در فاصله 350 متری حرم مطهر و در 9 طبقه و 55 اتاق با گنجایش 200 نفر شامل 15 سوئیت رویال ، 40 اتاق دو تخته و سه تخته لوکس با طراحی زیبا ، 2 سالن پذیرایی و رستوران با گنجایش 185 نفر ، فست فود ، کافی شاپ و رستوران بام با چشم انداز حرم مطهر رضوی (ع) ، مجموعه آبی با گنجایش 30 نفر در هر نوبت ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی و کافی شاپ ، سالن بدن سازی ، اینترنت وایرلس و پارکینگ اختصاصی افتخار دارد مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند از امکانات این هتل استفاده نمایند. میزبان زائران و مهمانان بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) باشد.مسافران تور مشهد میتوانند در اینن هتل زیبا اقامت داشته باشند.

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل خورشید تابان مشهد

هتل عماد مشهد

تور مشهد پاییز 94

هتل های 2 ستاره مشهد

هتل اسپینو مشهد

هتل دو ستاره اسپینو در خیابان عنصری شرقی با مسافتی حدود 1200 متر تا درب باب الرضا حرم مطهر ،در زیباترین خیابان شهر قرار گرفته است... از ویژگیهای  علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی از جمله رستوران( با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی)،کافی شاپ ، سونابخار، خشک و جکوزی (یک نوبت رایگان- دونوبت ویژه بانوان و اقایان و در سوئیت های رویال استفاده اختصاصی از سونا و جکوزی)، نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد.مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند از امکانات این هتل استفاده نمایند.  همچنین اين هتل مجهز به سرویس به حرم در ده نوبت، سیستمهای صوتی و تصویری مرکزی و سایر امکانات اماده خدمت رسانی به میهمانان و زائرین عزیز می باشد.مسافران تور مشهدمیتوانند در این هتل زیبا بهترین اقامت را داشته باشند.

هتل اسپینو مشهد

هتل اسپینو مشهد

 

هتل هرند مشهد

 هتل هرند مشهد یکی از هتل های 2 ستاره مشهد میباشد که در یکی از نزدیک ترین خیابان های منتهی به حرم امام رضا واقع شده و با داشتن منوی غذایی انتخابی و صبحانه بوفه آمادگی پذیرایی از میهمانان و زایرین بارگاه مطهر رضوی را دارد. مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند به فاصله زمانی 5 دقیقه از حرم مطهر قرار گرفته در مجاورت بازار امام رضا(ع) نزدیکی به مراکز خرید 17 شهریور هتل هرند دارای 52 اتاق ( دو تخته - سه تخته- دابل - تری پل ) که همگی دارای حمام - سرویس بهداشتی و سیستم صوتی (پخش موسیقی - فیلم سینمایی- کارتون ) می باشند . از امکانات دیگر هتل می توان به کافی شاپ - لابی - رستوران و پارکینگ اشاره نمود . این هتل یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد.

هتل هرند مشهد

هتل هرند مشهد

 

هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد , هتلی دو ستاره در فاصله 20 دقیقه ای حرم مطهر حضرت رضا (ع) واقع شده است . این هتل با داشتن 20 نوبت سرویس رفت و برگشت به حرم , صبحانه به صورت بوفه , ناهار با منوی 12 نوع غذا به صورت انتخابی و شام با منوی 10 نوع غذا آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشد. مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند از امکانات این هتل استفاده نمایند. ضمنا هتل پارسه مشهد با داشتن 46 اتاق , شامل 5 اتاق دو تخته , 15 اتاق دو تخت همراه با یک کاناپه , 15 اتاق سه تخت  همراه با یک کاناپه , 5 آپارتمان یک خوابه 5 تخت و 6 آپارتمان دو اتاق خوابه 5 تخت و یک کاناپه با داشتن امکاناتی بی نظیر آماده خدمات دهی به زائرین حضرت رضا (ع)  می باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های مشهدمیباشد. 

هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل اسپینو مشهد

هتل هرند مشهد

هتل پارسه مشهد

تور مشهد پاییز 94

هتل های 3 ستاره مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد

هتل آپارتمان رسالت از هتل های مشهد است که در خیابان امام رضا (ع)8 چهاراه دوم بافاصله 8 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهررضوی و درتیر ماه سال 1392راه اندازی و افتتاح گردیده است این هتل که از هتل آپارتمان های مشهد است آمادگی خودرا جهت ارائه خدمات بصورت فولبرد اعلام میدارد . امکانات هتل آپارتمان رسالت مشهد شامل یخچال ، تلویزیون ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، نمازخانه ، لابی ، کافی شاپ ، اینترنت در لابی می باشد . کودکان تا 4 سال رایگان وبدون خدمات وبالای 4 سال کامل محاسبه میگردد . در تور مشهد میتوانید در این هتل خوب و آرام اقامت داشته باشید.

از مهم ترین ویژگی های هتل آپارتمان رسالت این است که از هتل های نزدیک حرم مشهد به شمار می آید و سرویس دهی خوب هتل ، همانند هتل های 3 ستاره است . هتل آپارتمان رسالت هتلی نوساز با پرسنل با تجربه ، بهترین خدمات را به مسافران گرامی در تور مشهد  ارائه می نماید .

هتل آپارتمان رسالت مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد

 هتل فرهاد مشهد

هتل فرهاد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در نزدیکی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) با كادري مجرب و آموزش ديده و شامل واحدهاي اقامتي مجهز به امكانات و استاندارهاي نوين از هر جهت رفاه و آسايش ميهمانان گرامي را تامين مي نمايد. مسافران تور مشهد میتوانند از بهترین هتل های مشهد استفاده نمایند.

اين هتل با ارائه امكانات عالي و رعايت اصول مشتري مداري افتخار دارد ميزبان زائرين و مسافرين مشهد الرضا باشد. هتل فرهاد در نزدیکی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) قرار دارد و در ۵ طبقه و داراي ۲۴ واحد طراحی شده که شامل آپارتمانهای ۲ خوابه، ۱ خوابه و سوئیتهای زیبا می باشد.

امکانات هتل فرهاد مشهد:لابی،نمازخانه،رستوران،صندوق امانات ،تاکسی سرویس،آسانسور ،صبحانه و… میباشد. مسافرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند لحظات آرامی را سپری کنند.

هتل فرهاد مشهد

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فاصله ی هتل سیمرغ مشهد تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه و تا فرودگاه حدود 30 دقیقه می باشد. ساختمان هتل سیمرغ مشهد دارای 6 طبقه و شامل 76 اتاق از انواع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته می باشد.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایند. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. هتل سیمرغ مشهد برای راحتی میهمانان سرویس رفت و برگشت به حرم را در تمام ایام سال فراهم کرده است.هتل سیمرغ مشهد دارای لابی، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و رستوران می باشد. مسافران میتوانند با اقامت در هتل های مشهد بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنند.

آدرس هتل سیمرغ مشهد : مشهد، میدان 17 شهریور، نبش تقاطع صدر، هتل سیمرغ

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل سیمرغ مشهد

هتل فرهاد مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 31033
تعداد مطالب : 989
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند