تور تایلند
تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند
 

هتل گرند هاربر آنتالیا

هتل گرند هاربر آنتالیا در گروه هتل های 4 ستاره تور آنتاليا قرار دارد و واقع در منطقه کمر می باشد. این هتل داراری 311 اتاق است.هتل گرند هاربر آنتالیا برای میهمانان خود یک پلاژ اختصاصی در نظر گرفته است. فاصله فرودگاه بین المللی تور آنتالیا تا این هتل 60 کیلومتر می باشد و فاصله مرکز شهر تا این هتل 11 ساعت می باشد.

امکانات هتل

امکانات هتل گرند هاربر تور آنتالیا تابستان 96 شامل پذیرش 24 ساعته، استخر سرپوشیده، سولاریوم، صرافی، فروشگاه، زمین گلف، بار، سالن  زیبایی، رستوران، یوگا، سالن بدنسازی، پرینت و فکس، میز بیلیارد، حمام ترکی، میز پینگ پنگ، سالن زیبایی، پرستار کودک، بوفه صبحانه، خدمات نگهداری از اطفال، اتاق بازی، زمین گلف، آرایشگاه، جکوزی، لاندری، پزشک،استخر روباز، زمین تنیس، سونا در تور آنتاليا مرداد 96 ، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، اسکواش، اتاق بخار،کافی شاپ، ماساژ،سالن کنفرانس و ... می باشد.

 

هتل گرند هاربر آنتالیا

تصویر هتل گرند هاربر آنتالیا

هتل گرند هاربر آنتالیا

تصویر اتاق هتل گرند هاربر آنتالیا

هتل گرند هاربر آنتالیا

تصویر رستوران هتل گرند هاربر آنتالیا

 

هتل کلاب فالکن آنتالیا

هتل کلاب فالکن آنتالیا در گروه هتل هاي 4 ستاره آنتاليا قرار دارد و واقع در منطقه لارا می باشد.این هتل دارای 274 اتاق برای میهمانان خود است. فاصله فرودگاه تا هتل کلاب فالکن آنتالیا 10 کیلومتر و فاصله شهر تور آنتاليا 55 کیومتر می باشد. مرکز توریستی لارا در 1 کیلومتری این هتل قرار دارد. در فاصله 200 متری از این هتل ایستگاه حمل و نقل عمومی قرار گرفته است. این هتل  4 ستاره در فاصله 6 کیلومتری از ساحل لارا قرار دارد.

امکانات هتل

امکانات هتل کلاب فالکن تور آنتالیا تابستان 96 شامل پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، کلوپ با DJ، اتاق بازیهای کامپیوتری، باشگاه  ورزشی، حمام ترکی و بخار، خدمات نگهداری از اطفال، پینگ پنگ، بوفه، خدمات خانه داری، آرایشگاه، ماساژ، ساحل اختصاصی، بازی دارت، استخر سرپوشیده، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی، اتوکشی، رستوران، فروشگاه، زمین بازی کودکان، آسانسور در تور آنتالیا تیر 96 ، انبار بار و چمدان، بار، باغ، سیستم گرمایش، بوفه، لباسشویی، استخر روباز، سونا، شیرجه،صبحانه در اتاق، صرافی، فکس و کپی، تنیس و... می باشد.

 

هتل کلاب فالکن آنتالیا

تصویر هتل کلاب فالکن آنتالیا

هتل کلاب فالکن آنتالیا

تصویر هتل کلاب فالکن آنتالیا

هتل کلاب فالکن آنتالیا

تصویر هتل کلاب فالکن آنتالیا

 

هتل رز ریزورت آنتالیا

هتل رز ریزورت آنتالیا در گروه هتل هاي 4 ستاره آنتاليا قرار دارد و واقع در منطقه کمر می باشد. این هتل دارای 123 اتاق استاندارد و 2 اتاق Family می باشد. فاصله دریا تا هتل رز ریزورت آنتالیا 2500 متر است. فاصله فرودگاه بین المللی آنتالیا تا این هتل 4 ستاره 50 کیلومتر  بوده و فاصله مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر بوده است. همچنین مرکز شهر آنتالیا 455 کیلومتر و مرکز کمر 1 کیلومتر تا هتل رز ریزورت تور آنتاليا فاصله دارد.

امکانات هتل

امکانات هتل رز ریزورت تور آنتاليا مرداد 96 شامل پذیرش 24 ساعته، ژیمناستیک آبی،سیستم گرمایش، تنیس روی میز، حمام ترکی و بخار،  دارت، فوتبال آبی، استخر روباز و سرپوشیده، اجرای انیمیشن در طول روز، ماساژ، ایروبیک، اینترنت وای فای، سونا، مجهز به سیستم تهویه، بیلیارد، ورزش های آبی، استخر کودکان در تور آنتاليا و.... می باشد.

 

هتل رز ریزورت آنتالیا

تصویر هتل رز ریزورت آنتالیا

هتل رز ریزورت آنتالیا

تصویر استخر هتل رز ریزورت آنتالیا

هتل رز ریزورت آنتالیا

تصویر رستوران هتل رز ریزورت آنتالیا

 

هتل الدار ریزورت آنتالیا

هتل الدار ریزورت آنتالیا در گروه هتل های 4 ستاره تور آنتاليا قرار دارد و واقع در منطقه کمر می باشد. این هتل در مقابل دریا قرار گرفتهخ است. هتل الدار ریزورت آنتالیا برای دسترسی راحت میهمانان تور آنتالیا یک صرافی  و یک سالن کنفرانس در داخل هتل در نظر  گرفته است.

امکانات هتل 

امکانات هتل الدار ریزورت تور آنتاليا مرداد 96 شامل پذیرش 24 ساعته، استخر روباز، بالکن، صندوق امانات، مجهز به سیستم تهویه، رستوران، روم سرویس 244 ساعته، حمام، صندوق امانات، تلوزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، سشوار، مینی بار، گاوصندوق، سونا، ماهواره، مینی بار، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، حمام ترکی، کپی و فکس، پارکینگ، دکتر، فروشگاه، لاندری، صرافی، اسکواش در تور آنتالیا تابستان 96 ، فروشگاه، ماساژ، اتاق جلسه و... می باشد.

 

هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر هتل الدار ریزورت آنتالیا

هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر لابی هتل الدار ریزورت آنتالیا

هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر اتاق هتل الدار ریزورت آنتالیا

 

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا در گروه هتل های 4 ستاره تور آنتالیا تیر 96 قرار دارد و واقع در منطقه کمر می باشد. این هتل دارای 175 اتاق است و هتل باتونت گاردن آنتالیا به اینترنت وای فای مجهز می باشد. فاصله فرودگاه آنتالیا تا این هتل 60 کیلومتر می باشد. فاصله شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس تا هتل باتونت گاردن آنتالیا 22 کیلومتر  و فاصله پیست اسکی Saklikent تا این هتل  4 ستاره 70 کیلومتر در تور آنتاليا می باشد.فاصله دریا تا هتل باتونت گاردن آنتالیا 100 دقیقه می باشد. یکی از ویژگی های این هتل پارکینگ  رایگان برای میهمانان خود است.

امکانات هتل

امکانات هتل باتونت گاردن تور آنتاليا مرداد 96 شامل پذیرش 24 ساعته، آسانسور، ماساژ، صندوق امانات، خشکشویی، مرکز تناسب اندام،  لباسشویی، رستوران، اتوکشی، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی، ساحل اختصاصی، بوفه، سونا، فروشگاه، آبگرم و مرکز سلامتی، انبار بار و چمدان، فروشگاه، آرایشگاه، باغ، دارت، استخر روباز، تراس در تور آنتاليا و... می باشد.

 

هتل باتونت گاردن آنتالیا

تصویر هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا

تصویر اتاق هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا

تصویر هتل باتونت گاردن آنتالیا

 

هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل آستریا کلاب آنتالیا در گروه هتل هاي 4 ستاره آنتاليا قرار دارد و واقع در منطقه بلک می باشد. این هتل دارای 496 اتاق برای میهمانان خود است و هتل آستریا کلاب آنتالیا به اینترنت پرسرعت وای فای مجهز می باشد. یکی از امکانات هتل که برای میهمانان در نظر گرفته شده است ساحل اختصاصی می باشد.فاصله فرودگاه بین المللی آنتالیا  تا این هتل 4 ستاره 333 کیلومتر می باشد. هتل آستریا کلاب آنتالیا تا مرکز شهر تور آنتاليا مرداد 96 حدودا 43 کیلومتر فاصله دارد. همچنین فاصله مراکز خرید بلک تا این هتل  3  کیلومتر می باشد.

امکانات هتل

امکانات هتل آستریا کلاب تور آنتالیا شامل پذیرش 24 ساعته، سرسره های آبی،کافی شاپ،حمام ترکی و بخار،مینی کلاب، ماساژ  درمانی، ورزش های آبی، خدمات نگهداری از اطفال، ایروبیک، تخت های حمام آفتاب،جکوزی،بیلیارد، سیستم تهویه، مرکز تجاری، والیبال ساحلی، ترانسفر فرودگاه،استخر روباز، چتر آفتاب،رستوران، اجرای برنامه های تفریحی ورزشی، اینترنت وایرلس رایگان، اتاق جلسه، بار، ژیمناستیک در تور آنتالیا تابستان 96 ، زمین تنیس، استخر روباز، زمین تنیس،استخر سرپوشیده،سونا،پینگ پنگ،صرافی، کپی و فکس، گاوصندوق،مرکز سلامت و آبگرم،باشگاه ورزشی، انبار بار و چمدان، آسانسور، فروشگاه و... می باشد.

 

هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر اتاق هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل آستریا کلاب آنتالیا

تصویر استخر هتل آستریا کلاب آنتالیا

آکواریوم کیش

 

آکواریوم کیش یکی از مجموعه های بی نظیری است که در انواع مختلفی از آبزیان وجود دارد . در بخشی از این آکواریوم انواع ماهی های آب های شور و شیرین و در بخشی دیگر تعدادی از خزندگان مانند مارها و تمساح ها و ... به چشم می خورند . در این آکواریوم بیش از هفتاد نوع ماهی تزئینی نیز وجود دارد . بخش علمی این مجموعه شامل حیوانات تاکسی درمی شده و دیرینه شناسی می باشد .

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش

گردشگران  تور کیش هتل داریوش تعطیلات شهریور 96 می توانند برای بازدید از این آکواریوم زیبا به ساختمان کانون هنر در مرکز جزیره مراجعه کنند .

تور کیش هتل داریوش تیر 96

هتل سالار کیش

 

 

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش قرار دارد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس است و مسافران تور کیش به راحتی می توانند در این بازار به خرید بپردازند و نزدیکی این هتل به اسکله تفریحی و سوپرمارکت نیز از ویزگی های دیگر این هتل است. این هتل از تعدادی سوئیت یک ، دو و سه خوابه مبله تشکیل شده که دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی ، کولر گازی ، ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد. فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد.

امکانات هتل سالار کیش:

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ.

قیمت هتل داریوش کیش

 

هتل سالار کیش

 

هتل سالار کیش

 

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش اخیرا بازسازی شده و موجب بالا رفتن کیفیت و امکانات هتل دیدار کیش شده است . از هتل دیدار کیش تا ساحل کیش و مسجد جامع جزیره کیش فاصله کمی دارد که باعث شده فضایی دلنشین و آرام و مناسب برای اقامت خانوادگی در جزیره زیبای کیش ایجاد  شود. هتل دیدار کیش به حمل و نقل شهری نزدیک می باشد و باعث جذب مشتریان و گردشگران با موقعیت بسیار عالی جغرافیایی هتل دیدار کیش شده است. در هتل دیدار کیش اینترنت به صورت وایرلس می باشد. اتاقهای هتل بسیار تمییز است و کارمندان هتل دیدار کیش رفتار خیلی محترمانه ای با مسافران و میهمانان تور کیش دارند و در تلاش اند تا اقامتی به یاد ماندنی را مسافران تور کیش تجربه نمایند.

آدرس هتل دیدار کیش : خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء

تور کیش هتل داریوش تابستان 96

تور کیش هتل داریوش تعطیلات تابستان 96

 

 

 

 

هتل اسپادانا کیش

 

 

هتل اسپادانا کیش یک هتل ساحلی می باشد که در سال 1379 در زمینی به مساحت 20.000 مترمربع واقع در پشت پلاژ بانوان کیش تحت نظارت سرکار خانم جعفری تاسیس گردید. فاصله هتل اسپادانا تا مرکز جزیره کیش تقریبآ 10 دقیقه می باشد.این هتل دارای 79 اتاق با ظرفیت 221 نفر مهمان دارا می باشد و در حال حاضر بیش از 29 نفر پرسنل آموزش دیده در این هتل مشغول به خدمات رسانی به میهمانان تور کیش هستند.

 

امکانات رفاهی هتل اسپادانا کیش:

اتاق بیلیارد , کافى شاپ لابى .لاندرى, مینى بار و صندوق امانات ,گشت سیاحتى جزیره ,گشت بازارها

 تور کیش هتل داریوش تیر 96

تور کیش هتل داریوش 96

هتل اسپادانا کیش

 

هتل اسپادانا کیش

 

 

بازار شقایق کیش این مرکز خرید یک بازارچه ای می باشد که در شهرک میرمهنا کیش در زمینی به مساحت 1680 متر مربع قرار دارد. این بازار دارای دو طبقه می باشد که در صنف های قنادی و شیرنی سرا ، آرایشگاه ، میوه فروشی ، اغذیه و . . . می باشد.مسافران تور کیش می توانند در این بازار خرید های خود را انجام داده و از امکانات موجود نیز استفاده کنند. همچنین قابل ذکر است که در این بازار شرکت ساختمانی و خدماتی نیز در طبقه اول به چشم می خورد.

تور لحظه آخری کیش

رزرو هتلهای کیش

رزرو هتلهای کیش مرداد 96

 

بازار شقایق کیش

 

مجموعه تفریحی پارک دلفین با مساحتی حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقی جزیره کیش قراردارد. این مجموعه شامل فضای سبز با انواع گونه‌های مختلف گیاهی، باغ پرندگان و اولین و تنها دلفیناریوم در ایران است. در دلفیناریوم این مجموعه گونه‌های مختلفی از پستانداران دریایى از جمله دلفین، شیر دریایى شمالى، شیر دریایى جنوبى، گربه دریایى شمالى، گراز دریایى و پنگوئن نگهداری می‌شوند و بازدیدكنندگان می‌توانند از هنرنمایی آنان كه توسط مربیان ایرانی تربیت می‌شوند دیدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دریایى در استخرهایى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دریا نگهدارى می‌شوند.فضای سبز پارک دلفین شامل بیش از یكصد گونه گیاهی از جمله هزاران درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)، اوكالیپتوس، آكاسیا، مورد، كهور، گل ختمى، شیشه شور، تكوما، سیاه نوفیلد، كند كارپوس، جونیا پروس و بیش از ۲۵ گونه كاكتوس و سایر گیاهان است كه با توجه به وضعیت اقلیمی جزیره كیش و مرجانی بودن خاک آن در نوع خود بی‌نظیر است.

 

پارک دلفین های کیش

 

در داخل محوطه پارك دلفین، باغ پرندگان با داشتن بیش از ۵۷ گونه پرنده از جمله پلیكان، شترمرغ، طوطی ماكائو، انواع گوناگون لك لك، توكان، توركو، قو، پنگوئن آفریقایی و گونه‌های نادری چون تمساح پوزه كوتاه، بی شك یكی از منحصر به فردترین مراكز نگهداری جانوران در ایران می‌باشد. از جمله نكات قابل توجه در این پارك گردآوری گونه‌های مختلف از اقصی نقاط جهان از آمریكای جنوبی تا استرالیا و از شرق آسیا تا آفریقا می‌باشد.

تور کیش از تبریز

تور لحظه آخری کیش

 

باغ پرندگان کیش

 

 

 

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش از ساخته های زمان ایران قدیم و هخامنشیان طراحی شده است، درفضایی به مساحت 5000 متر مربع در سه طبقه در آبان ماه سال 1390 تاسیس گردید. هتل لوتوس کیش لابی با مساحت 1000 مربع، رستوران با غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی،2 آسانسور،  آشپزخانه، کافی شاپ و مینی بار زیبا است. هتل لوتوس کیش 72 اتاق دارد که چهل اتاق هتل لوتوس کیش دارای گنجایش بیشتر از سه نفر است. فضای باغی سرسبز با وسعت 1200 متر مربع در مجاور هتل لوتوس کیش است. هتل لاله نام قدیم هتل لوتوس کیش است. هتل لاله ترمیم و باز سازی گردیده است و در سال 1390 در فصل زمستان با نام جدید خود هتل لوتوس کیش افتتاح گردید.

رزرو هتلهای کیش شهریور 96

رزرو هتلهای کیش تعطیلات شهریور 96

 

 

 

هتل تعطیلات کیش هتلی سه ستاره می باشد که نزدیک بازار پردیس دو  در میدان سیری ساخته شده است. هتل تعطیلات کیش دارای امتیاز 15 % تخفیف برای پارک پرندگان و بازدید دلفین ها می باشد. همچنین هتل تعطیلات کیش برای کودکان که کمتر از 55 سال سن دارند رایگان می باشد. در اکثر اتاق های هتل تعطیلات کیش که دو تخته به بالا هستند یک تخت تاشو هم وجود دارد. هتل تعطیلات کیش با اتومبیل تا فرودگاه کیش فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل تعطیلات کیش : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , لابی , سالن مجهز برای کنفرانس , پارکینگ ویژه برای هتل , اینترنت در لابی هتل و همچنین در اتاقها , تاکسی سرویس برای مسافران تور کیش , سالن مجهز ورزشی , کافی نت و دیگر امکاناتی که برای آسایش و رفاه مسافران عزیز تور کیش در نظر گرفته شده است.

 

آدرس هتل تعطیلات کیش :  جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس دو ، میدان سیری

رزرو هتلهای کیش مرداد 96

رزرو هتلهای کیش تابستان 96

رزرو هتلهای کیش تعطیلات تابستان 96

 

 

 

 

هتل پدیده کیش با دارا بودن امکانات خاص و منحصر به فرد از نظر تعداد اتاق، ارتفاع و … جزء برترین هتل های جهان می باشد. این هتل با بهره مندی از 2000 اتاق جهت اقامت میهمانان بلند مرتبه داخلی و خارجی، سالن های عروسی، رستوران های بین المللــی، رستوران های آسمانــی و سوئیت های پرزیدنشنال ویژه اقامت سران و روسای جمهور کشورها  ,این هتل را در زمره شاخص ترین هتل های جهان قرار می دهد. زیر بنای کـل این هتــل فــوق مدرن در شهــر افسانه ای پدیده کیش حدود 000/ 290متر مربع می باشد.

 رزرو هتلهای کیش تیر 96

رزرو هتلهای کیش تعطیلات تیر 96

 

چشمه شاهان گرماب در جاده مشهد - سرخس در 72 کیلومتری مشهد و در نقطه ای کوهستانی واقع است و دارای آب معدنی فراوان با 45 درجه سانتی گراد حرارت می باشد. بنای استخر و دوازده شاه نشین رختکن آن به شاه سلیمان صفوی منسوب است. آب چشمه دارای خواص درمانی فراوانی برای گردشگران تور لحظه آخری مشهد  از جمله :‌ بهبود و التیام عفونت های پوستی ،‌ زخم های مزمن، واریس ، ‌رماتیسم ، آرتریت ، آرتروز و کوفتگی و دردهای عصبی می باشد . نوشیدن آب چشمه تا میزان یک لیتر در روز و در سه نوبت نیز توصیه شده است. 

تور مشهد لحظه آخری

نرخ ویژه تور مشهد

 

بقعه متبرکه منسوب به امام زاده سیدجلال در فاصله 80 کیلومتری شهرستان مشهد و در روستایی به نام گونجوک علیا در منطقه ای سرسبز و خوش اقلیم واقع شده است.این امام زاده در بین اهالی و مناطق پیرامون و همچنین مسافران تور مشهد از احترام خاصی برخوردار می باشد.بر روی سنگ قبر تازه نصب شده وی که در ضریحی فلزی در فضای داخلی بنا وجود دارد متن مرقد مطهر امام زاده سید جلال از نوادگان امام موسی بن جعفر که در این محل به شهادت رسید نوشته شده است. همچنین فضای یک حسینیه نیز متصل به بنای بقعه دیده می شود که محل تجمع ارادتمندان امام زاده مزبور برای عزاداری و برپای مراسم های مختلف دینی می باشد.

تور لحظه آخری مشهد

نرخ ویژه تور مشهد

تور مشهد مرداد 96

 

 

 

 

 

مجتمع تجاری پرطرفدار پروما که کار خود را از سال 1382 در شهر مشهد آغاز کرد با چهار طبقه و 25000 متر مربع زیربنا ، 250 واحد تجاری را در خود جای داده است. پارکینگ این مجتمع دارای ظرفیت 2000 خودرو میباشد.در طبقه همکف و سایر طبقات غرفه‌های تجاری متعددی موجود است که به فروش البسه و پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، انواع ظروف، مبلمان و… می‌پردازند.در این مجتمع تجاری مانند سایر بازارهای مشهد امکانات رفاهی نظیر فست فود، کافی‌شاپ، شهربازی، پارکینگ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد موجود است، و همچنین سوپر مارکتی با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع متشکل از واحدهای نان، شیرینی، خشکبار، مواد پروتئینی، لبنی،میوه و… برای مسافران تور مشهد در طبقه همکف قرار دارد.

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد تعطیلات شهریور 96

 

مجتمع تجاری پروما در مشهد

مجتمع تجاری پروما در مشهد

 

 

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل 5 ستاره قصر طلایی نام هتلی بی نظیر در شهر مشهد مقدس است. این هتل به صورت پیاده، فاصله 20 دقیقه ای با حرم مطهر دارد و با فرودگاه مشهد هم با ماشین 10 دقیقه فاصله دارد. هتل قصر طلایی ساختمانی 20 طبقه دارد که به عنوان بزرگترین هتل ایران و مرتفع ترین ساختمان شهر مشهد خودنمایی میکند. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که به برخی از جاذبه های شهر مشهد از جمله گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی و آرامگاه نادر دسترسی خوبی دارد. اتاق های هتل قصر طلایی مشهد دارای تلویزیون، یخچال، مبلمان، تلفن، حمام و سرویسهای ایرانی و فرنگی می باشند. هتل قصر طلایی مشهد برای رفاه و آسایش میهمانان تور مشهد از فضای لابی، کافی شاپ، لاندری و همچنین امکانات تفریحی مانند باشگاه بیلیارد، سونا و جکوزی بهره میبرد.

آدرس:مشهد, خیابان امام رضا (ع) ,میدان بسیج

تور مشهد تعطیلات تابستان 96

تور مشهد مرداد 96

 

هتل 3 ستاره رز مشهد واقع در خیابان بسیج مستضعفین مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر قرار گرفته است. فرودگاه مشهد با این هتل 15 دقیقه فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

امکانات هتل رز مشهدبرای مسافران تور مشهد :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، آسانسور، سرویس حرم، تاکسی سرویس، جکوزی، روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

 تور مشهد تعطیلات تیر 96

تور مشهد تابستان 96

 

هتل توحيد مشهد از هتلهای سه ستاره و تازه ساخت مشهد می باشد که نزديك به حرم مطهر رضوي است و با فاصله 5 دقيقه پياده مي باشد. تاريخ افتتاح هتل سال 1391 مي باشد و این هتل از هتلهای نو ساز مشهد محسوب می شود . حداکثر روزهای استفاده از هتل توحید چهار شب و پنج روز می باشد و به افراد بالای پنج سال هزینه کامل تعلق می گیرد .زمان ورود به این هتل در تور مشهد ساعت یازده صبح روز اول و زمان خروج از هتل ساعت نه صبح روز آخر پس از صرف وعده صبحانه می باشد .

آدرس هتل توحيد مشهد : مشهد – خيابان امام رضا – امام رضاي 3

تور مشهد 96

تور مشهد تیر 96

 

 

 
بازار سارینا دو کیش در زمینی به مساحت  21000 متر مربع با کاربری کامل تجاری در هشت طبقه احداث خواهد شد. این زمین و  زمین های اطراف جهت احداث بازار های جدید کیش در نظر گرفته شده و در آینده نزدیک به قطب اقتصادی کیش تبدیل خواهد شد.در بازار سارینای دو کیش 3 طبقه زیر زمین شامل پارکینگ ها، انباری ها و تاسیسات بوده  و 5 طبـــقه روی آن بازار با  کاربری های مختلف می باشد.این بازار برای نخستین بار در ایران و به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان تور کیش به بازار در طبقه منفی یک ترمینال تاکسی با ظرفیت امکان ورود 100 دستگاه تاکسی بطور همزمان پیش بینی شده است .نمای بازار سارینا کیش، سنگی- کلاسیک الهام گرفته از بناهای تاریخی ایران نظیر سی و سه پل، مسجد امام اصفهان، پل خواجو، سر در میدان حسن آباد تهران و حافظیه شیراز می باشد و بعنوان یکی از شاهکارهای معماری ایران، خاور میانه و جهان تبدیل خواهد شد.در مجتمع سارینا دو تعداد زیادی واحدهای انباری تجاری  از متراژ 15 الی 200 متر در نظر گرفته شده است .کلیه واحدها دارای پارکینگ می باشند و برای مسافران تور لحظه آخری کیش به بازار هم تعداد قابل توجهی پارکینگ مازاد پیش بینی شده است.
 
 
 

بازار سارینا 2 کیش

 

بازار سارینا 2 کیش

 

 

پیست اسکیت روی یخ واقع در مرکزخرید دامون کیش، در تاریخ 93/01/01 افتتاح شد.این پیست که نامش آیس رینک دامون می باشد در حال حاضر تنها پیست اسکیت روی یخ در جزیره کیش هست و دومین سالن اسکیت روی یخ در ایران پس از انقلاب محسوب می شود.این پیست برای علاقمندان این رشته یکی از مهیج ترین پیست های کشور است که می توانند در آنجا به ورزش و تفریح بپردازند.این پیست با مساحت بیش از 200 مترمربع در سالنی به وسعت 450 مترمربع در طبقه دوم مرکز خرید دامون ساخته شد و به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و دید مستقیم به دریا از داخل پیست در طول روز، بدون شک یکی از منحصر به فرد ترین پیست های اسکیت روی یخ در دنیا به شمار می رود. آیس رینک دامون از شروع فعالیت با استفاده ازمربیان زبده و اعضای تیم های ملی اسکیت این لاین و اسکیت روی یخ به طور جدی اقدام به آموزش این ورزش مهیج و تماشایی نمود و شرایط یادگیری این رشته را برای تمام اعضای خانواده مهیا کرده است.

با توجه به استقرار این مجموعه در مرکزخرید دامون، امکان استفاده اعضای خانواده از امکانات متنوعی چون فودکورت و کافی شاپ، رستوران فرانسوی، مرکز شبیه ساز پرواز فلای دامون، برندهای معتبر تجاری، سوپرمارکت 24 ساعته و… در کنار پیست اسکیت روی یخ مهیاست و بدون شک خاطره ای فراموش نشدنی برای مسافران تور کیش از مرکزخرید دامون به ارمغان خواهد آورد.

تور لحظه آخری کیش

تور کیش از تهران

تور کیش از اصفهان

 

 

کشتی داما کشتی باربری سنگالی می باشد که درعمق 33 متری آب‌های جنوب شرقی کیش به گل نشسته است . این کشتی در یکی از شب‌های پاییزی سال 1384 به دلیل آبگرفتگی موتورخانه، اعلام وضعیت بحرانی نمود اما از درخواست کمک خودداری کرد و صبح روز بعد به علت نامعلومی غرق شد.این کشتی اکنون پس ازگذشت مدت کوتاهی که دراعماق آبهای جزیره کیش آرمیده ، به زیستگاهی مصنوعی جهت آبزیان و همچنین سایت جدیدی برای غواصی تبدیل شده است.
غواصی در اطراف این مغروق که درفاصله 4 مایلی ازجزیره به پهلوی راست خود قرار دارد، نیاز به مهارت خاصی نداشته اما جهت ورود به بدنه کشتی، فراگرفتن دوره تخصصی کشتی‌های غرق شده لازم است که مکان مناسبی نیز جهت آموزش دوره تخصصی غواصی می باشد.ورود به بدنه کشتی از پنجره کابین فرماندهی امکان پذیر بوده و عبور از راهروی پشتی کابین فرماندهی و ورود از طریق در آن ، آشپزخانه و خوابگاه را جلوی دید مسافران تور کیش قرار می دهد.پروانه کشتی نیز مکان مناسبی جهت عکاسی است که در عمق 30 متری واقع شده است.از آبزیان این منطقه می‌توان به خفاش ماهیان ، باراکود ، انواع سنگسر،سرخو و نیز اژدر ماهی اشاره داشت .

تور کیش شهریور 96

تور کیش تعطیلات شهریور 96

 

 

 

 

پارک خانواده کیش دومين پارک جزيره كيش و و اولين پارك منطقه مير مهنا میباشد که در پشت هتل گلديس واقع شده است .این پارک با مجموعه اي ازامكانات تفريحي در 53 هزار متر مربع وسعت در منطقه سفین قرار دارد که به منظور فراهم کردن مکان مناسب برای تفریح و بازی اوقات فراغت کودکان و استراحت خانواده ها در آلاچیق های بسیار خوب و زیبا و گردشگران تور کیشساخته شده است.

این پارک داراي فضاي سبز زيبا و امکاناتی چون دو آبنمای اینتراکتیو و آبنمايي با رود خروشان ، حوضچه در وسط پارک، رینگ دوچرخه سواری، آمفی تئاتر، زمین بازی شامل زمین چمن مصنوعی، زمین بدمینتون، تنیس روی میز، اسکیت ، سایبان چادری و آلاچیق ، پارکینگ و ساختمان مدیریت است.همچنین این پارک دارای گونه های گیاهی سازگار با آب و هوای کیش می باشد  که دیوارهای پارک نیز با بهره گیری از نقاشی هنرمندان کیش طراحی شده است.

تور کیش تعطیلات تابستان 96

تور کیش مرداد 96

 

 

 

هتل فارابی کیش از هتل های 2 ستاره جزیره کیش در خیابان و میدان سنایی واقع شده است. این هتل دارای 60 واحد سوئیت یک خوابه،  50 واحد سوئیت دو خوابه، 8 واحد سوئیت دو تخته و 18 واحد سوئیت دو نفر به بالا می باشد. هتل فارابی تا فرودگاه کیش 10 دقیقه و تا مرکز شهر 2 دقیقه فاصله دارد.

از امکانات این هتل در تور کیش می توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، ماهواره، مینی بار و آرایشگاه اشاره کرد.

تور کیش تعطیلات تیر 96

تور کیش تابستان 96

 

 

تورهای بسیاری برای تفریحات صحرایی در بیابان های اطراف شهر دبی وجود دارد که برخی با اتوموبیل و برخی با شتر است . اکثر این تورها مشابه یکدیگر هستند و در جزییات و امکاناتی که به رایگان در اختیار مسافرین قرار می دهند تفاوت دارند .یکی از انواع متفاوت این تورها ، تور کویر نوردی با شتر است که به مسافران تور دبی حس و حال زندگی سنتی و بسیار قدیمی عربی در صحرا و بادیه نشینی و عبور و مرور با شتر را به خوبی القا می کند .بخش اصلی در این تور نیم روزی 45 دقیقه سواری با شتر و گردش در صحرا می باشد که در صورت تمایل امکان پوشیدن لباس های سنتی عربی و عکاسی با آن لباس ها نیز مهیاست .
عکاسی با منظره غروب آفتاب ، پذیرایی با نوشیدنی و خوش آمد گویی گرم به هنگام ورود به بادیه و ... همگی بخش هایی از برنامه کویر نوردی دبی با شتر می باشد .

تور لحظه آخری دبی

تور دبی از رشت

تور دبی پرواز ایران ایر

 

 

 

 

مرکز خرید برجمان دبی یکی از لوکس ترین و مرتفع ترین مراکز خرید دبی میباشد که در خيابان خالدبن وليد واقع شده است.يک خط متروي زيرزميني و ايستگاه مترو از کنار آن عبور مي کند.مالکيت اين مرکز خريد مانند الغرير سنتر وابسته به گروه الغرير مي باشد.این مرکز خرید دارای بالاترین مدها و برندهای  روز در دبی  است.این مرکز دارای دو بخش قدیمی و جدید است. بخش قدیمی آن پر از برندهای گران قیمت و لوکس است. در طبقه سوم یک بخش بازی برای بچه ها وجود دارد که دارای یک فواره دو سویه است.مرکز خرید دارای حیاط های آفتاب گیر و باغ های با شکوه است که به فضای بیرونی آن جلوه زیبایی داده است. رستوران ها و کافه های بزرگی برای ارائه میان وعده های خوب به مسافران تور دبی وجود دارند که میتوانند بین خرید و گردش شان یکی را انتخاب کنند. یافتن جای پارکینگ در این مرکز خیلی آسان است چرا که فضاهای زیادی در پارکینگ زیر زمینی آن وجود دارند و یک ایستگاه تاکسی هم بیرون مرکز آماده سرویس دهی است.

تور لحظه آخری دبی

تور دبی تعطیلات شهریور 96

 

 

 

پارک آبي دریم لند دبی که داری 250 مترمربع باغ و محوطه است یکی از بزرگترین پارک دبی محسوب می شود و در فاصله زمانی30 تا 35 دقیقه دبی در منطقه ای به نام ام القوین واقع شده است.وجود انواع رستوران و کافی شاپ ,کلبه هایی برای استراحت, رودخانه , استخر موج,استخر آب شور , سرسبزی و وجود درختان بسیار از جمله شگفتی های پارک آبي دریم لند دبی است که در آب و هوای گرم و خشک و بیابانی دبی وجود دارد و به محل مناسبی برای دوستداران طبیعت در تور دبی تبدیل شده است.

تور دبی شهریور 96

تور دبی از تهران

 

 

 

 

هتل ابن بتوته گیت دبی از هتلهای 5 ستاره لوکس دبی می باشد که در مرکز شهر دبی و در محیطی بسیار شیک و مدرن و مجلل واقع شده است . این هتل شامل 396 اتاق بزرگ و مدرن می باشد که در طراحی آن از دکوراسیون مراکشی الهام گرفته شده و دارای حمامی فوق العاده زیبا و مجهز می باشد که کامل ترین خدمات را به میهمانان تور دبی ارائه می کند . این هتل 5 ستاره دارای سرویس رایگان به منطقه پالم که در ساحل جمیرا و همچنین مرکز خرید ابن بتوته که در کنار آن واقع شده است می باشد.از هتل ابن بتوته گیت ، با 35 دقیقه پیاده روی به فرودگاه بین المللی دبی خواهید رسید و همچنین فاصله مرکز خرید دبی مارینا نیز تا هتل 10 دقیقه می باشد .

هتل ابن بتوته گیت از نظر امکانات و سرویس دهی بی نظیر بوده و خدمات بی شماری به گردشگران تور دبی تعطیلات تابستان 96  ارائه می کند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماساژ ، استخر 4 فصل ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، سالن بدنسازی ، زمین گلف ، سرویس نگه داری از کودک ، گیم نت ، کلوپ با DJ ، بوفه ، 7 رستوران متنوع ، آرایشگاه ، فروشگاه ، منوهایی رژیمی ، دستگاه خودپرداز , فروشگاههای متعدد , صرافي , اتاق جلسه کاملا مجهز برای افرادی که قصد سفر اداری تجاری به دبی را دارند.

 تور دبی مرداد 96

 

 

 

 

 

هتل آپارتمان نون دبی از هتلهای چهار ستاره دبی در قسمت البرشا دبی قرار دارد و ترکیبی از طراحی کشور های مدیترانه و عربی را در خود جای داده است .این هتل 45 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات وسایل چوبی، تلویزیون، ماهواره، وسایل اشپزخانه، فر و حمام شخصی می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 35 دقیقه با ماشین و تا دبی مال 12/1 کیلومتر و تا مال امارت 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

امکانات هتل آپارتمان نون دبی مسافران تور دبی :

استخر سرباز، سونا، باشگاه، پذیرش 24 ساعته، لاندری، فکس، کپی، اتاق خانوادگی، آسانسور، خدمات گردشگری، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

تور دبی تعطیلات تیر 96

تور دبی تابستان 96

 

 

 

 

هتل سوئیت لندن دبی از هتل های 3 ستاره دبی است که متشکل از 33 اتاق می باشد که در صورت درخواست مسافرین سوئیتهای بزرگتری در اختیارشان قرار داده می شود. از امکانات و خدمات رفاهی این هتل می توان به اتاق مخصوص نگهداری از کودکان , وجود صرافی در داخل هتل , رستوران , بار , اتاق های بسیار تمیز و پاکیزه و... اشاره کرد.علاوه بر این بنا به درخواست مهمانان اتومبیل کرایه در اختیار آن ها نیز قرار می دهند. لازم به ذکر است که غذاهای این رستوران بسیار لذیذ و خوش مزه است و مسافران تور دبی که در این هتل اقامت دارند می توانند با میل کردن غذاهای رستوران آن نهایت لذت را ببرند.

تور دبی 96

تور دبی تیر 96

 

 

 

 

 

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

پارک ملی آنگ تونگ ساموئی محل زندگی مهاجرانی بوده است که از جامعه طرد شده و بعد ها به پنانگ منتقل شدند اما آثار زندگی آنها هنوز در این پارک به جای مانده است. این پارک متشکل از 42 جزیره ی کوچک،که همگی با جنگل های انبوه پوشیده شده اند و محل زندگی حیوانات گوناگونی چون میمونهای دم دراز و بوزینه های قد کوتاه و... می باشد.پارک ملی دریایی آنگ تونگ ( Angthong National Marine Park ) ساموئی تقریبا 250 کیلومتر مربع را در بر می گیرد که شامل 50 کیلومتر مربع محیط طبیعی حفاظت شده و بیش از 40 جزیره است. همه ی این جزایر به جز یکی از آنها به نام پالوآی بدون سکنه هستند. پارک دریایی آنگ تونگ که نام آن به معنای  جام زرین است به خاطر زیبایی طبیعی دست نخورده اش مشهور است. جزیره های پارک با ابعاد مختلف از چند صخره در دریای آبی تا جزیره های بهشتی کوچکی با سواحل سفید و درختان نارگیل هستند. بودن در این جزیره احساس جستجوگرانی را می دهد که کرانه های دور جهان را کشف می کنند. آب تمیز، آرام و دعوت کننده است و بهترین شرایط را برای جستجوی گنجینه های جزیره فراهم می کند.

برخی معتقدند که بهترین وسیله برای سفر به این جزیره در تور تایلند قایق موتوری است زیرا آبهای این منطقه در برخی روزها حتی هیچ گونه موجی ندارند و همچنین برای غواصی بسیار مناسب می باشد.

تور تایلند چارتری

تور تایلند از مشهد

تور تایلند پرواز عمان ایر

 

 

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

 

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

 

 

 

یکی از دیدنی های پاتایا باغ وحش بزرگ کائو کویی می باشد . این باغ وحش 2000 هکتار است  که در آن بیش از 8000 هزار حیوان و 300 گونه زندگی می کنند. از پرندگان مختلف گرفته تا وحشی ترین حیوانات جهان در این باغ وحش زندگی می کنند. گردشگران تور تایلند تعطیلات شهریور 96  می توانند با ماشین در جنگل سفر کنند و زیستگاه طبیعی حیوانات را از نزدیک ببینند.سفر در این جنگل و دیدن گونه های مختلف از حیوانات زیستگاه آنها و شیوه زندگی انها بسیار لذت بخش است. همچنین می توانید چند نکته در مورد حفاظت از طبیعت حصول اطمینان از زیستگاه حیوانات را یاد بگیرید. همچنین می توانید با بزرگترین حیوان روی خشگی فیل سواری کنید و حیوانات را از نزدیک ببینید و لمس کنید .

 تور لحظه آخری تایلند

باغ وحش کائو کویی پاتایا تایلند

 

باغ وحش کائو کویی پاتایا تایلند

 

مرکز خرید بوتس یکی از مراکز خرید محبوب در شهر سامویی است و دارای دو شعبه است که یکی از آنها در منطقه تراپیکال مروفی و دیگری در انتهای خیابان چاونگ واقع شده است. این مرکز خرید دارای یک ساختمان زیبا و شیک است که فضای داخلی آن با دکوراسیون مدرن طراحی شده است و دارای تعداد زیادی فروشگاه فعال می باشد که هر یک محصول خاصی را عرضه می کند .در قسمتی از مرکز خرید بوتس سامویی فضای روباز برای استراحت و صرف غذا بازدیدکنندگان در تور تایلند شهریور 96  در نظر گرفته شده است. از جمله اجناسی که در این مرکز عرضه می شود می توان به انواع نوشابه‌ها، تنقلات، بسته‌های خوراکی و بسته‌های غذایی، لوازم آرایشی بهداشتی، داروخانه‌ها، اجناس سوغاتی، پوشاک و البسه مارک و غیر اورجینال اشاره کرد. در اینجا خبری از بساط دستفروشان نیست و فقط اجناس لوکس و مجلل به فروش میرسد.

تور لحظه آخری تایلند

 

 

 

هتل تواین پالم پوکت تایلند یکی از هتل های خوب پنج ستاره پوکت می باشد که در مکانی مناسب از شهر و در نزدیکی ساحل قرار دارد.این هتل که در سواحل خلوت پوکت قرار گرفته بسیار ارام و دلنشین می باشد و آن را لژ پولدار ها می نامند.این هتل تا فرودگاه حدود 25 کیلومتر فاصله دارد و از همه لحاظ مناسب می باشد و در بین هتل های پنج ستاره پوکت این هتل جز بهترین هتل ها از نظر مهمانان و امتیاز آنها قرار گرفته است.97 اتاق و سوئیت شیک و مجلل در این هتل وجود دارد که همه اتاق ها تمیز و دکوراسیون خوبی دارند که دارای اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق , انبار بار و چمدان می باشد و همچنین اتاق و امکانات برای معلولین نیز در نظر گرفته شده است.انواع سوئیت های این هتل مانند آپارتمان یک خوابه به همراه استخر و همچنین اتاق یک خوابه رو به باغ و اتاق های لوکس که در کنار درخت های نخل می باشد بسیار عالی می باشد.پذیرش در هتل تواین پالم پوکت شبانه روزی می باشد که مسافران تور تایلند برای ورود به این هتل با استقبال خدمه رو به رو می شوند.

تور تایلند تعطیلات تابستان 96

تور تایلند مرداد 96

 

 

 

 

 

 

هتل رویال تایگون پاتایا تایلند

هتل رویال تایگون پاتایا تایلند یکی از هتل های سه ستاره پاتایا می باشد که در جنوب پاتایا و در منطقه چنبوری واقع شده است و دارای موقعیت مکانی خوبی است. در نزدیکی این هتل موزه ریپلی و باغ سلطنتی پلازا قرار دارد. هتل دارای استخر رو باز می باشد که منظره ی رو به باغ دارد.امکانات اتاق های هتل شامل تلویزیون چایی ساز مینی بار حمام اینترنت رایگان  و امکانات خشگشویی می باشد که بسیار خوب و کامل می باشد . برخی اتاق ها دارای بالکن اتاق نشیمن و آشپز خانه است. رستوران ها برای مسافران تور تایلند دارای غذاهای تایلندی چینی هندی و غذاهای دریایی و سبزیجات می باشد.

تور تایلند تابستان 96

تور تایلند تعطیلات تیر 96

 

هتل رویال تایگون پاتایا تایلند

 

هتل رویال تایگون پاتایا تایلند

 

 

 

جاذبه های بانکوک سالانه میلیون ها نفر را به سمت خود جذب می کند که یکی از این جاذبه ها جزیره کوکرت بانکوک است. کو کرت، جزیره کوچک و بسیار زیبایی واقع در رودخانه چائو فرایا در شمال بانکوک است. در تورتایلند از بانکوک تا این جزیره حدود یک ساعت راه است و تنها وسیله رفتن به آنجا، قایق است. در این جزیره جشن ها و فستیوال های جذابی نیز وجود دارد.از جمله معابد و عبادتگاههای مذهبی که در این جزیره وجود دارد می توان به معبد پورامانی ویگاوات , معبد فیلمون , معبد سائوتونگ تانگ اشاره کرد.

تور تایلند تیر 96

تور تایلند 96

 

 

 

هتل الیت کیش

هتل الیت کیش جزو هتل هاي كيش و یکی از بهترین هتل های کیش می باشد. رستوان این هتل شیشه ای بوده و بر روی  آب ساخته شده و به همین دلیل مسافران تور كيش زیادی را جذب خود کرده است. 

امکانات هتل

امکانات هتل الیت کیش برای مسافرن تور کیش شامل رستوران، سرویس دهی خوب پرسنل، اینترنت وای فای رایگان در تور كيش تابستان 96 و... می  باشد.

 

 هتل الیت کیش 

تصویر هتل الیت کیش

هتل الیت کیش

تصویر هتل الیت کیش

 

هتل برج های طلایی کیش

هتل برج های طلایی تور كيش جزو هتل های لوکس کیش می باشد و 15350 متر مربع مساحت دارد. این هتل در نوار ساحلی جزیره  زیبای کیش ساخته شده و بین میدان مرجان و پارس قرار گرفته است. 

امکانات هتل

امکانات هتل برج های طلایی تور کیش مرداد 96 شامل لابی مرکزی با طراحی خاص، برق اضطراری و سیستم اطفای حریق، آب شیرین کن، سیستم سرمایش  Spilet Unitt به طور مستقل، دوربین مداربسته و آنتن مرکزی، دو استخر روباز در طبقه آخر مشرف به دریا و یک استخر سرپوشیده در طبقه  منفی یک در تور کیش شهریور 96 ، سونا و جکوزی، سالن بدن سازی و ایروبیک، سالن بیلیارد، رستوران و کافی شاپ، سوپر مارکت، مهد کودک، خدمات عمومی نظیر بانک، آژانس هواپیمایی، تاکسی سرویس، سالن اجتماعات و همایش و... برای مسافرن تور کیش می باشد.

  

 هتل برج های طلایی کیش

تصویر هتل برج های طلایی کیش

 هتل برج های طلایی کیش

تصویر هتل برج های طلایی کیش

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 31038
تعداد مطالب : 989
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند