تور تایلند
تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند
دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل ددمان آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل لارا دینک آنتالیا یک هتل 4 ستاره است که در فاصله ی 300 متری از دریا واقع شده است. هتل لارا دینک آنتالیا دارای 48 اتاق است و امکانات رفاهی مناسبی را برای میهمانان فراهم میکند. هتل لارا دینک آنتالیا برای تفریح میهمانان خود مرکز بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده و سونا را در اختیار آنها قرار داده است.

 

مطالب مرتبط:

 

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل کلاب فالکون آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

هتل کلاب فالکون آنتالیا

هتل کلاب فالکون آنتالیا

هتل کلاب فالکون (Club Hotel Falcon) هتلی 4 ستاره در شهر آنتالیا می باشد. که در 5 کیلومتری از منطقه تاریخی کالیچی و 17 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. این هتل دارای ساحلی اختصاصی در کنار دریای نیلگون مدیترانه است و فضای سرسبز اطراف هتل زیبایی خاصی به هتل کلاب فالکون آنتالیا بخشیده است. اتاق های هتل کلاب فالکون آنتالیا همگی کف پارکت شده هستند و همه ی آنها دارای بالکن اختصاصی و همچنین امکانات رفاهی نظیر یخچال، تلویزیون، ماهواره، تهویه هوا و حمام اختصاصی می باشند. هتل کلاب فالکون آنتالیا سرگرمی های جذابی را برای میهمانان فراهم کرده است. میهمانان میتوانند برای گذراندن اوقات فراغت خود از استخر های سرپوشیده، استخر رو باز، سونا، شیرجه و حمام ترکی استفاده کنند و لذت ببرند. آن دسته از میهمانان هم که اهل ورزش هستند می توانند از امکانات ورزشی تنیس ، بدنسازی ، پینگ پنگ و دارت استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل بیلم های کلاس آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

هتل بیلم های کلاس آنتالیا

هتل بیلم های کلاس آنتالیا

هتل بیلم های کلاس هتلی 4 ستاره واقع در سواحل زیبای مدیترانه در شهر آنتالیا می باشد. این هتل زیبا با فرودگاه آنتالیا در حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های هتل بیلم های کلاس آنتالیا مجهز به تلویزیون LCD، گیرنده ماهواره ای، مینی بار، سیستم تحویه مطبوع و تراس اختصاصی با نمایی به دریای زیبای مدیترانه می باشد. هتل بیلم های کلاس آنتالیا با خدماتی نظیر لباسشویی،خشکشویی، آرایشگاه، اتوکشی، کرایه ماشین آماده خدمت رسانی به میهمانان خود است. امکانات تفریحیهتل بیلم های کلاس آنتالیا برای میهمانان در نظر گرفته شده است تا به بهترین شکل ممکن از اوقات فراغت خود لذت ببرند. برخی از امکانات تفریحی این مجموعه استخر روباز و استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، غواصی، شیرجه و مرکز بدنسازی می باشند.

آدرس : Eski Lara Yolu,Lara Coast,Antalya

هتل بیلم های کلاس آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

هتل بارات لارا ریزورت اسپا اند سوئیتز آنتالیا

هتل بارات لارا ریزورت اسپا اند سوئیتز آنتالیا (Barut Hotels Lara Resort Spa & Suites) در دسته ی هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار می گیرد. هتل بارات لارا ریزورت اسپا اند سوئیتز آنتالیا که در سواحل وسیع لارا واقع شده است، با فرودگاه آنتالیا در حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. تعداد اتاق های هتل بارات لارا ریزورت اسپا اند سوئیتز آنتالیا حدودا 400 عدد می باشد و امکانات آنها نظیر بالکن اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، خط تلفن مستقیم، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه و گرمایشی و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی همراه با سشوار می باشد. برای میهمانانی که اهل ورزش هستند امکانات خوبی مانند تنیس، اسکواش، ایروبیک، تیراندازی، ژیمناستیک، والیبال، بسکتبال و ورزش های آبی نظیر جت اسکی، قایق موتوری، موج سواری، قایق موزی و دریانوردی در نظر گرفته شده است. از خدمات هتل بارات لارا ریزورت اسپا اند سوئیتز آنتالیا نیز میتوان به  لباسشویی، خشکشویی، اتوشویی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی و سرویس های ایاب و ذهاب که شامل هزینه برای میهمان می شود اشاره کرد.

آدرس : Guzeloba Mah. Tesisler Cad. No :170 Kundu,07100 Kundu

 

مطالب مرتبط:

هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا

هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا

هتل لیماک لارا دی لاکس (Limak Lara De Luxe Hotel) آنتالیا یک هتل 5 ستاره واقع در سواحل زیبای مدیترانه است که دارای ساحلی خصوصی نیز می باشد. هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا دارای 450 اتاق زیباست که برخی از اتاق های آن نمایی به دریا دارد. از امکانات اتاق های آن می توان به خط تلفن مستقیم، حمام، دستشویی، مینی بار، رم سرویس 24 ساعته، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع، سیستم قفل الکترونیک و سیستم اطفاع حریق اشاره کرد. هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا مجهز به فروشگاه، صرافی، کافه، آرایشگاه، لابی با پذیرش 24 ساعته، کلاب شبانه، اتاق کنفرانس و 3 رستوران می باشد. امکانات تفریحی ورزشی این مجموعه شامل اسکواش، تنیس، بیلیارد، بسکتبال، والیبال، بولینگ و مینی گلف و امکانات ورزشی آبی هتل نیز شامل ایروبیک، قایق رانی، اسکی روی آب، جت اسکی، غواصی، موج سواری، قایق موزی می باشد.

آدرس : Kemeragzi Mevkii Lara,07034 Kundu

هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل کران پلازا آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

هتل کران پلازا آنتالیا

هتل کران پلازا آنتالیا

هتل 5 ستاره کران پلازا (Crowne Plaza Hotel Antalyaآنتالیا هتلی مجهز در سواحل شهر آنتالیا می باشد. از امکانات این هتل مجلل می توان به رستوران، فروشگاه در هتل، سرویس نگهداری کودکان، خشکشویی، لباسشویی، آرایشگاه، اتوکشی، صرافی و خدمات تهیه بلیط اشاره کرد. هتل کران پلازا آنتالیا برای میهمانان خود امکانات تفریحی ورزشی نیز در نظر گرفته است. علاقه مندان به پرورش اندام میتوانند از سالن بدنسازی آن استفاده کنند و دوستداران ورزشها و تفریحات آبی نیز می توانند از امکاناتی نظیر استخر روباز، استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا، حمام ترکی و بخار بهره مند شود و لذت ببرند.

آدرس : Akdeniz Bulvari Gursu Mah 306. Sk. Konyaalti,Konyaalti Beach,07070 Antalya

هتل کران پلازا آنتالیا

هتل کران پلازا آنتالیا

هتل کران پلازا آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

 

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: لارا آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

لارا آنتالیا

لارا (Lara Antalya) یکی از معروف ترین و محبوب ترین مناطق گردشگری و اقامتگاه های آنتالیا می باشد که خیلی مورد توجه توریست ها قرار گرفته و همین امر باعث توسعه صنعت گردشگری در لارا شده است. منطقه لارا نزدیک ترین منطقه تفریحی و گردشی به آنتالیا می باشد که در فاصله 6 کیلومتری از شرق شهر آنتالیا واقع شده است. در بخش هایی از ساحل لارا برای استراحت و تفریح گردشگران امکاناتی مانند رستوران ها ، مراکز تفریحی، پلاژها، صندلی های ساحلی همراه با چتر و همچنین قایق فراهم شده است تا لحظاتی به یاد ماندنی برای توریست ها به وجود بیاید. طول ساحل زیبای لارا از شرق صخره های آنتالیا تا قسمت پایین آبشار Düden می باشد که در این مسافت چند کیلومتری انواع امکانات تفریحی و گردشگری از قبیل هتل ها، انواع رستورانها، کافه ها و انواع امکانات ورزشی برای استفاده گردشگران قرار گرفته اند. 

لارا آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

کالیسی (شهر قدیمی آنتالیا)

کالیسی (شهر قدیمی آنتالیا)

کالیسی نام شهری قدیمی و تاریخی در مرکز شهر مدرن آنتالیا می باشد. شهر کالیسی در قدیم به عنوان یکی از شهرهای ساحلی مهم عثمانی ها به شمار می رفته، که بعد از جنگ جهانی دوم به شکل و شمایل امروزی در آمد. سبک ساخت و ساز خانه های چوبی کالیسی، و رستوران ها و هتل های ساخته شده به سبک عثمانی و خیابان های باریک و سنگی آن باعث شده که توریست ها جذب این مناطق تاریخی و زیبا شوند.

 

مطالب مرتبط:

 

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: ساحل کنیالتی آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

مطالب مرتبط:

 

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل درویشی مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد 

هتل درویشی مشهد یک هتل 5 ستاره در فاصله 1400 متری از حرم واقع شده است. هتل درویشی مشهد از فرودگاه این شهر حدودا 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. هتل درویشی مشهد دارای 25 طبقه میباشد که دید وسیعی به شهر مشهد دارد. تعداد اتاق های هتل درویشی مشهد 223 اتاق در 32 نوع مختلف پنت هاوس ، اتاق های فصل ، اتاق ملل و اتاق های VIP  می باشند. از امکانات هتل درویشی مشهد می توان به مجهز بودن اتاق های آن به یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و دیگر امکانات عمومی هتل مانند استخر، سوییت، لابی، رستوران، اینترنت و کافی شاپ اشاره کرد.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا(ع)،بین خیابان امام رضا(ع) 24 و26
 
 

 

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل قصر طلایی مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل 5 ستاره قصر طلایی نام هتلی بی نظیر در شهر مشهد مقدس است. این هتل به صورت پیاده، فاصله 20 دقیقه ای با حرم مطهر دارد و با فرودگاه مشهد هم با ماشین 10 دقیقه فاصله دارد. هتل قصر طلایی ساختمانی 20 طبقه دارد که به عنوان بزرگترین هتل ایران و مرتفع ترین ساختمان شهر مشهد خودنمایی میکند. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که به برخی از جاذبه های شهر مشهد از جمله گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی و آرامگاه نادر دسترسی خوبی دارد. اتاق های هتل قصر طلایی مشهد دارای تلویزیون، یخچال، مبلمان، تلفن، حمام و سرویسهای ایرانی و فرنگی می باشند. هتل قصر طلایی مشهد برای رفاه و آسایش میهمانان از فضای لابی، کافی شاپ، لاندری و همچنین امکانات تفریحی مانند باشگاه بیلیارد، سونا و جکوزی بهره میبرد.

آدرس:مشهد, خیابان امام رضا (ع) ,میدان بسیج

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل پارس مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد یک هتل 5 ستاره واقع در غرب شهر مشهد و در حاشیه بلوار وکیل آباد می باشد. این هتل در سال 1378 به بهره برداری رسید و در طی دوره های زمانی مختلف توسعه یافته و تجهیز تر شده است. هتل پارس مشهد در زمینی به وسعت 50000 متر مربع احداث شده است که در محوطه آن امکانات زیادی از جمله فضای سبز بسیار دلنشین، تالارهای بزرگ، رستوران ها، دریاچه مصنوعی، چایخانه در فضای باز و فضای بسته و همچنین پارک بازی برای کودکان وجود دارد تا به بهترین نحو به میهمانان خود خدمات رسانی کند. میهمانان در هتل پارس مشهد میتوانند از لابی، کافی شاپ، نمازخانه، فروشگاه و کافی نت استفاده کنند. این هتل مجلل برای اوقات فراغت میهمانان نیز امکاناتی نظیر استخر و سونا، سالن بیلیارد، سالن ورزشی و گیم نت را فراهم کرده است. هتل پارس مشهد، اینترنت رایگان را نیز در فضای اتاق ها و لابی در اختیار میهمانان قرار داده است.

آدرس : مشهد، بلوار وکیل آباد، تقاطع شهید صیاد شیرازی
 
دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل بین المللی هما 1 مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل بین المللی هما 1 مشهد

هتل بین المللی هما 1 مشهد

هتل بین المللی هما 1 هتلی 5 ستاره در شهر مقدس مشهد می باشد. این هتل قدمت 40 ساله دارد و میتوان گفت که از نمادهای تاریخی در صنعت هتلداری مشهد به شمار می رود. وسعت این هتل به مساحت 70 هزار متر مربع می باشد که در درون خود سالن های غذاخوری، هفت تالار زیبا و مجلل، کافی شاپ و  باغی زیبا و دلنشین را جای داده است. فاصله ی هتل بین المللی هما 1 با ورودی های حرم مطهر امام رضا در حدود 5 کیلومترو با ایستگاه راه آهن مشهد نیز حدود 6 کیلومتر می باشد. تعداد اتاق های هتل بین المللی هما 1 مشهد 125 اتاق می باشد که اتاق های 4 تخته آن دارای امکانات تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، مبلمان، صندوق امانات، مینی بار رایگان و حمام هستند و اتاق های 5 تخته نیز علاوه بر این امکانات به آشپزخانه و سرویس فرنگی نیز مجهز هستند. از امکانات هتل بین المللی هما 1 مشهد میتوان به لابی، لاندری، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس و زمین تنیس  و همچنین پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. اینترنت وای فای نیز در فضای لابی و اتاق ها به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

آدرس : مشهد، خیابان احمدآباد، میدان احمدآباد، به طرف کلاهدوز

 

هتل بین المللی هما 1 مشهد

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل بین المللی هما 2 مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل بین المللی هما 2 مشهد

هتل بین المللی هما 2 مشهد

هتل بین المللی هما 2 ، یک هتل 5 ستاره در شهر مشهد مقدس می باشد. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا حدود 11 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی 21 کیلومتر می باشد و با ایستگاه راه آهن نیز 10 کیلومتر فاصله دارد. هتل بین المللی هما 2 مشهد مجهز به رستوران، لابی، لاندری، کافی شاپ، فروشگاه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، خدمات پزشکی، نمازخانه، آرایشگاه و صندوق امانات می باشد و امکانات تفریحی ورزشی مانند زمین تنیس، سالن ورزشی، استخر، سونا و جکوزی نیز در این مجموعه گنجانده شده است. اتاق های هتل بین المللی هما 2 مشهد همگی دارای امکاناتی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، مبلمان، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند و در اتاق ها و لابی هتل اینترنت رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار داده می شود. هتل بین المللی هما 2 مشهد دارای یک پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 140 ماشین می باشد.

آدرس : مشهد، بلوار خیام، بعد از چهارراه شرکت گاز، روبروی هلال احمر

هتل بین المللی هما 2 مشهد

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل تارا مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

هتل تارا از جمله هتل های چهار ستاره مشهد می باشد. این هتل در موقعیت مکانی مناسبی واقع شده است. فاصله هتل تارا تا حرم به صورت پیاده حدودا 6 دقیقه و تا فرودگاه مشهد با ماشین حدود 25 دقیقه فاصله دارد. هتل تارا دارای 116 اتاق از انواع اتاق یک تخته ، اتاق دو تخته و سوئیت دو تخته می باشد که همگی آنها دارای تلفن اختصاصی، تلویزیون ،یخچال ، مبلمان، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی و حمام میباشند. در لابی هتل تارا مشهد اینترنت رایگان در اختیار میهمانان قرار داده شده ولی اگر میهمانان بخواهند در اتاق هم از اینترنت استفاده کنند باید هزینه ی استفاده از آن را پرداخت کنند. هتل تارا مشهد سالن همایش و سالن کتابخانه را نیز در خود جا داده و از دیگر امکانات این هتل میتوان به لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 30 ماشین و امکانات تفریحی مانند سونا، جکوزی و باشگاه بیلیارد اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:

هتل پارسیان توریست توس مشهد

هتل پارسیان توریست توس مشهد

هتل پارسیان توریست توس مشهد

هتل 4 ستاره پارسیان توریست توس مشهد یکی از هتل های قدیمی و محبوب مشهد می باشد که بیش از سی سال در زمینه خدمات هتلداری فعالیت کرده است. فاصله هتل پارسیان توریست توس مشهد تا حرم مطهر حدود 23 کیلومتر، تا فرودگاه 30 کیلومتر، تا راه آهن مشهد 18 کیلومتر و تا مجتمع الماس شرق حدود 12 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل پارسیان توریست توس مشهد همگی از تلفن اختصاصی، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام و سرویس فرنگی و ایرانی بهره مند هستند. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 40 ماشین می باشد. در هتل پارسیان توریست توس مشهد لابی، لاندری، چایخانه سنتی و کافی شاپ برای گذراندن لحظاتی آرام برای میهمانان فراهم شده است. میهمانان میتوانند برای تفریح در این هتل از زمین تنیس استفاده کنند. در هتل پارسیان توریست توس مشهد کافی نت هم موجود است ولی اینترنت در لابی و اتاق ها به رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار داده می شود.

آدرس : مشهد، بزرگراه آسیایی، بعد از پل قائم ،نرسیده به بیمارستان رضوی، روبروی فروشگاه مرکزی نان قدس رضوی

هتل پارسیان توریست توس مشهد

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل فردوس مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد یک هتل 4 ستاره در مشهد مقدس می باشد. فاصله این هتل با حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 300 متر می باشد که این فاصله برای زائران بسیار مناسب است. هتل فردوس مشهد در سال 1388 ساخته شده است و امکانات خوبی در آن برای میهمانان در نظر گرفته شده است که از این امکانات می توان به لابی، لاندری، کافی شاپ، کافی نت، رستوران با ظرفیت 350 نفر، سالن کنفرانس، نمازخانه و همچنین 2 طبقه پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. اتاق های هتل فردوس مشهد مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی می باشند، در این هتل در فضای اتاق ها و لابی اینترنت رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

آدرس : مشهد،خيابان امام رضا، نبش امام رضا 8

هتل فردوس مشهد

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل بین المللی قصر مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد هتلی 4 ستاره در شهر مشهد می باشد که فاصله ای در حدود 800 متر با حرم امام رضا دارد. این هتل زیبا به مراکز خرید شهر مشهد و برخی اماکن دیدنی آن دسترسی بسیار خوبی دارد. فاصله هتل بین المللی قصر مشهد تا فرودگاه بین المللی 8 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن 5 کیلومتر می باشد. برخی از امکانات هتل بین المللی قصر مشهد می توان به لابی هتل، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، فروشگاه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، آرایشگاه های زنانه و مردانه ، پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 50 ماشین و رستوران با ظرفیت 400 نفر اشاره کرد. سالن بیلیارد هم در هتل برای علاقه مندان به این ورزش فراهم شده است. هتل بین المللی قصر مشهد اینترنت رایگان هم در فضای لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان قرار می دهد.

آدرس : مشهد،خیابان امام رضا،نبش امام رضا 16

 

هتل بین المللی قصر مشهد

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل زیتون مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در فاصله 1400 متری از حرم ، 3800 متری از راه آهن و 10 کیلومتری از فرودگاه واقع شده است. بازار جنت و بازار حکیم حدود 10 دقیقه به صورت پیاده با هتل زیتون مشهد فاصله دارند و پارک باغ ملی مشهد نیز کمتر از یک کیلومتر با هتل زیتون مشهد فاصله دارند. اتاق های هتل زیتون مشهد همگی دارای تلفن ، تلویزیون، یخچال ، سرویس فرنگی و حمام اختصاصی می باشند. در لابی هتل زیتون مشهد میتوانید از اینترنت رایگانی که هتل در اختیار میهمانان خود قرار میدهد بهره مند شوید.

آدرس : مشهد،خیابان پاسداران،جنب سینما قدس
 
دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل سیمرغ مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فاصله ی هتل سیمرغ مشهد تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه و تا فرودگاه حدود 30 دقیقه می باشد. ساختمان هتل سیمرغ مشهد دارای 6 طبقه و شامل 76 اتاق از انواع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته می باشد. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. هتل سیمرغ مشهد برای راحتی میهمانان سرویس رفت و برگشت به حرم را در تمام ایام سال فراهم کرده است. هتل سیمرغ مشهد دارای لابی، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و رستوران می باشد.

آدرس : مشهد - میدان 17 شهریور - نبش تقاطع صدر ، هتل سیمرغ

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل آپارتمان یلدا مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان یلدا به عنوان یک هتل 3 ستاره در مشهد می باشد که به صورت پیاده حدودا 15 دقیقه با حرم فاصله دارد و فاصله یهتل آپارتمان یلدا با فرودگاه مشهد به وسیله ماشین حدود 10 دقیقه است. ساختمان هتل آپارتمان یلدا مشهد دارای 16 واحد آپارتمانی در 4 طبقه می باشد که تمام اتاق های آن به جز سوئیت دارای امکان پخت و پز می باشند. در مورد خدمات و امکاناتهتل آپارتمان یلدا مشهد میتوان به لابی، کافی شاپ، رستوران، کافی نت، لاندری، پارکینگ اختصاصی و ترانسفر رایگان فرودگاه اشاره کرد.

آدرس : مشهد،خیابان امام رضا- خیابان عنصری - بین عنصری 11 و 13

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل ارس مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل ارس مشهد

هتل ارس مشهد

هتل 3 ستاره ارس مشهد یکی از هتل های محبوب در شهر مشهد مقدس می باشد. این هتل در 10 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد و فاصله هتل ارس مشهد از فرودگاه بین المللی 21 کیلومتر و با ایستگاه راه آهن شهر مشهد 8 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل ارس مشهد دارای امکاناتی نظیر تلفن، یخچال، تلویزیون، مبلمان و حمام می باشد. این هتل از یک رستوران با ظرفیت 300 نفره برخوردار است و کافی شاپ، لابی، لاندری، صندوق امانات، نماز خانه و خودپرداز از سایر امکانات هتل ارس مشهد می باشد. هتل ارس مشهد در لابی خود اینترنت رایگان در اختیار میهمانان قرار می دهد.

آدرس : مشهد ،بلوار فردوسی،حد فاصل میدان جانباز و چهارراه خیام

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل گل گندم شباهنگ مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل گل گندم شباهنگ مشهد

هتل گل گندم شباهنگ مشهد

هتل گل گندم شباهنگ مشهد یک هتل 3 ستاره در شهر مشهد مقدس می باشد که دارای محبوبیت خاصی در بین میهمانان میباشد. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا به صورت پیاده در حدود 20 دقیقه است و تا فرودگاه مشهد با ماشین در حدود 30 دقیقه می باشد. اتاق های هتل گل گندم شباهنگ مشهد دارای تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند.هتل گل گندم شباهنگ مشهد مجهز به رستوران، لابی، کافی شاپ و پارکینگ می باشد. اینترنت نیز در لابی هتل در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت.

آدرس : مشهد - خیابان امام رضا 64 - هتل گل گندم شباهنگ

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل آپارتمان مارین مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل آپارتمان مارین مشهد

هتل آپارتمان مارین

هتل آپارتمان مارین یک هتل آپارتمان سه ستاره واقع در خیابان سرشور شهر مشهد مقدس می باشد. فاصله هتل آپارتمان مارین با حرم مطهر امام رضا حدود 600 متر و تا فرودگاه شهر مشهد با ماشین در حدود 20 دقیقه فاصله دارد. هتل آپارتمان مارین مشهد دارای لابی، لاندری و رستوران می باشد.

آدرس: مشهد - خیابان سرشور ـ سرشور 28 پلاک 10

 

مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد

هتل آپارتمان تعطیلات هتلی یک ستاره (درجه یک) در شهر مشهد می باشد که در اواخر سال 92 بازسازی شد. فاصله ی این هتلآپارتمان با حرم امام رضا برای زائرین بسیار مناسب است یعنی به صورت پیاده در حدود 20 دقیقه زمان میبرد تا به یکی از ورودی های حرم برسید. فاصله هتل آپارتمان تعطیلات مشهد با فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 9 کیلومتر و با ایستگاه راه آهن حدود 3 کیلومتر می باشد. از امکانات این هتل میتوان به لابی، لاندری، چایخانه سنتی، کافی شاپ و باشگاه بیلیارد اشاره کرد. هتلآپارتمان تعطیلات مشهد در فضای اتاق ها و لابی اینترنت رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار میدهد. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 12 ماشین می باشد.

آدرس : مشهد، خیابان شهید اندرزگو، اندرزگو 17، سمت راست

 

مطالب مرتبط:

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:رستوران های مشهد, :: :: نويسنده : azar

 

 

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است که دارای مشخصات زیر می باشد:

رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران بابا قدرت مشهد دارای یک رستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافران پذیرایی می کند و رستوران بابا قدرت مشهد بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندانی این منطقه عرضه شده است.

 

مطالب مرتبط :

 

 

رستوران پسران کریم مشهد

 

رستوران پسران کریم مشهد در سال  1359 در خیابان طالقانی افتتاح شد . و تا سال 1375 در همان مکان به فعالیت خود ادامه داد . یکی از معروفترین رستورانهای مشهد می باشد که باقالی پلو با گوشت این رستوران بسیار معروف است . رستوران بسیار تمییز و شیک می باشد . شعبه دوم رستوران پسران کریم مشهد در انتهای خیابان خیام شمالی در مجتمع مروارید می باشد . ساعت کاری 12: 15 و عصرها از ساعت 20 تا 24 می باشد . رستوران پسران کریم مشهد در زمینه چلو گوشت و ماهیچه در مشهد فرمانروایی می کند.

شعب رستوران پسران کریم مشهد :

شعبه 1 : مشهد بلوار سجاد , خیابان فرهاد , فرهاد 22 , انتهای کوچه سمت راست

شعبه 2 : مشهد انتهای خیابان خیام شمالی , مجتمع مروارید

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

رستوران ارم شاندیز مشهد رستورانی است که غذای شیشلیک آن بسیار معروف می باشد و در اصل پدرخوانده منو می باشد . کسی به رستوران ارم شاندیز مشهد برود بعید است که غذای دیگری سفارش دهد رستوران ارم شاندیز مشهد اگر قدیمی‌ترین شیشلیک‌پزی نباشد ولی از طرفدارترین ها می باشد به خاطر سرویس دهی سریع و مدرن بودن رستوران ارم شاندیز مشهد این رستوران را از بقیه رستورانها متمایز کرده است.

آدرس رستوران ارم شاندیز مشهدمشهد , شاندیز , نرسیده به میدان دوم

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

رستوران معین درباری مشهد

 

رستوران معین درباری مشهد

رستوران معین درباری مشهد درسال ۱۲۸۰ هجری شمسی هم زمان با دوره سلطنت مظفرالدین شاه قاجار بود .  در محله چهارسوی نوغان حاج اصغر معین درباری اولین رستوران معین درباری را افتتاح کرد. ادامه فعالیت رستوران معین درباری توسط حاج حسین معین درباری در سال 1327 به فعالیت خود ادامه داد که این دوره از زمان سلطنت محمد رضا شاه پهلوی تا انقلاب ادامه داشت . بعد از حاج حسین معین درباری پسرش علیرضا مسیر اجدادش که حدود یک قرن قدمت داشت ادامه داد و در سال 1375 دومین شعبه خود را در خیابان جم مشهد افتتاح کرد. رستوران معین درباری رستورانی با انواع غذاهای ایرانی می باشد و در همه زمان آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.

آدرس رستوران معین درباری مشهد : خیابان پاسداران (جم ) , بین 2 و 4 , رو به روی هتل باختر

رستوران معین درباری مشهد

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:دیدنی های هند, :: :: نويسنده : azar

 

 

جهان پناه هند

 

جهان پناه چهارمین شهر قرون وسطی میباشد که با هم شهر دهلی در هنر را تشکیل داده اند.

این شهر توسط محمد بن تغلق سلطان دهلی بنا شده است.محمدبن تغلق شاه، دومین سلطان دودمان تُغْلُقیه بود که در ۷۲۵ به پادشاهی رسید بر اثر سیاست های نادرستی که داشت همواره در قلمرو وی شورش بود.

برج‌های دیده‌بانی حصارهای شهر جهان‌پناه، مانند عادل‌آباد، نیمه‌استوانه‌ای اما فاقد دهلیز خارجی است.

 

مطالب مرتبط :

 

تاج‌محل هند

 

یکی از معروفترین بناهای دنیا و آرامگاهی باشکوه که در شهر آگره در هند میباشد تاج محل است که در جنوب هند واقع شده است.این بنا یکی از عجایب هفت گانه میباشد.این بنا به دستور شاه جهان پنجمین امپراطور گرکانی به یاد بود همسرش ممتاز محل ساخته شد که خود شاه جهان هم در همین محل به خاک سپرده شد.در این بنا از معماری ایرانی و اسلامی الهام گرفته شده است و در ساخت این بنا از 20.0000معمار از اقصی نقاط آسیا به خصوص ایران شبه قاره هند آناتولی و...استفاده شده است.این بنا از سال 1042ش شروع به ساخت و تا سال 1057ش تکمیل شد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

آرامگاه همایون هند

 

نام دیگر این آرامگاه نصرالدین همایون میباشد.این آرامگاه در منطقه نظام الدین و در مرکز شهر دهلی قرار دارد.این مقبره در قرن 16 میلادی واقع شده است و از جاذبه های گردشگری هند به شمار میاید.این آرامگاه اولین باغ ایرانی در شبه قاره هند میباشد.

همایون دومین پادشاه گورکانی بعد از مدت 15 سال که در ایران پناهنده بود به کمک شاه طهماسب اول به کشورش برگشت و به طور ناگهانی بهد از مدتها در گذشت.

همسر او حمیده بانو بیگم که با معماری ایرانی آشنا شده بود با الهام گرفتن از آرام گاه های ایرانی آرامگاه همایون را یکسال بعد از مرگش شروع به احداث و هشت سال بعد به پایان رساند.این آرامگاه مانند دیگر بناهای آن زمان از عناصر معماری ایرانی بسیاری الهام گرفته است.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

ایستگاه ملکه ویکتوریا هند

 

بزرگ‌ترین ایستگاه قطار در بمبئی و یکی از عمارتهای جذاب دوران استعمار بریتانیا است بنای زیبا به‌عنوان قصر برای ملکه انگلستان بنا شد اما اکنون با تاسیسات جانبی‌اش و با نام "چاتراپتی شیواجی ترمینال"(یا CST) مورد استفاده عموم است و ایستگاه اولیه و اصلی قطارهای برون شهری و درون شهری بمبئی به حساب می‌آید.

 

مطالب مرتبط :

 

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:هتل های کوش آداسی, :: :: نويسنده : azar

هتل سوزر کوش آداسی 

هتل سوزر کوش آداسی

هتل سوزر دارای موقعیتی است که دسترسی به مکانهای توریستی را راحت تر کرده است خدمات و توجه کارکنان باعث شده تا هتل انتخاب مناسبی برای شما باشد.میهمانان و مسافران می توانند در استخر روباز هتل ، به شنا و استراحت بپردازند .از امکانات دیگر هتل ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان می باشد . هتل داراي 90 اتاق است .در هتل يک صرافي هم وجود دارد.اتاقی کاملا مجهز برای جلسه در هتل مهیا شده است .بنا به درخواست ميهمانان اتومبيل کرايه هم در اختيارشان قرار می گیرد .در باغ هتل می توانید استراحت و آرامشی را تجربه کنید .ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند : پينگ پنگ فعالیت داشته باشند. بعد از گردش در شهر و يک روز کاري به رستوران هتل رفته و از غذاي خوشمزه و لذیذ رستوران لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل سانتار کوش آداسی

 

هتل سانتار امکانات و خدمات رفاهی هتل مانند: استخر سرباز (فصلی) , حمام ترکی و بخار می باشد. در هتل يک صرافي نيز وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان پول خود را تبدیل کنید .کتابخانه هتل نیز اماده استفاده میهمانان می باشد . هتل برای گردش مسافران و میهمانان  برنامه ریزی کرده است .هتل فعاليت هايي مانند بيليارد را برای میهمانان تدارک دیده است.بعد ازگردش در شهر و  يک روز کاري رستوران هتل اماده پذیرایی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد. هتل دارای امکاناتی برای میهمانان معلول تدارک دیده است  تا میهمانان عزیز در اسایش و ارامش سفری به یاد ماندنی داشته باشند.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل آپارتمان پامای کوش آداسی

در استخر هتل رفع خستگی کنید و حس شادابی جوانی و طراوت را زنده کنید. در هتل حمام ترکی و سونا و بهره مندی از ماساژ درمانی ماساژورهای حرفه ای تدارک دیده شده است.حتی هتل زمین بازی مخصوص برای کودکان مهیا کرده است تا حتی کودکان هم از سفر خود لذت ببرند . علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری هم می توانند در اتاق بازی، به انواع مختلف بازیهای کامپیوتری بپردازند. هتل آپارتمان داراي هفتاد و دو  اتاق مي باشد.هتل برای رفاه بیشتر مسافران صرافی برای خود دارد . ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند بيليارد، پينگ پنگ، تنيس شرکت کنند.مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل هم استفاده کنيد.بعد از گردش در شهر سري و يک روز کاري به رستوران هتل زده از غذاي لذیذ و خوشمزه آن ميل کنيد.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل گلدن مون آپرت کوش آداسی

هتل دارای امکانات و خدمات رفاهی مانند: استخر روباز ، جکوزی ، حمام بخار  و ترکی می باشد.زمین بازی مخصوص برای کودکان موجب شده کودکان هم تفریحات خود را داشته باشند و روزهای خوشی را سپری کنند .اين هتل آپارتمان شصد اتاق دارد .هتل دارای فروشگاهی است که میتوانید مایحتاج خود را از این فروشگاه تهیه کنید. در هتل نیز صرافی وجود دارد که می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید . به درخواست میهمانان و مسافران اتومبيل کرايه در اختيارشان قرار می گیرد.ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: پرتاب دارت ، پينگ پنگ، فعالیت داشته باشند.همچنين هتل دوچرخه به مسافران و ميهمانان اجاره مي دهد.رستوران هتل با داشتن انواع مختلف غذاها که برای میهمانان خود تدارک دیده است از آنها پذیرایی می کند.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:مراکز خرید کیش, :: :: نويسنده : azar

 

 

bazare maryam kish

بازار مریم کیش بازار سر باز و فصلی جزیره کیش می باشد که طراحی ویژه و منحصر به فردی برای خود دارد .در بازار مریم غرفه هایی شامل:  فروش پوشاک مردانه و زنانه - کفش -  کیف و چمدان - روسری و لوازم خانگی می باشد . در قسمت وسط بازار محیط و فضای سبزی وجود دارد و نیمکتها و صندلی هایی برای استراحت خریداران در نظرگرفته شده است و در وسط حیاط نیز کافی شاپ کوچکی وجود دارد.

مطالب مرتبط :

 

 

bazare venos kish

در جزیره کیش سیزده مجتمع تجاری و بازار وجود دارد که اکثر آنها بیشتر از 10سال قدمت دارند.اداره این بازارها زیر نظر جامعه بازاریان و بازرگانان جزیره کیش می باشد. بازار ونوس کیش هم از بازارهایی می باشد که در جزیره زیبای کیش به نسبت قدیمی می باشد و در حال حاضر از شروع فعالیتش تقریبا  ۱۵ سال میگذرد. بازار ونوس کیش در دو طبقه ساخته شده که اکثر فروشگاههای آن در طبقه اول قرار گرفته است و در طبقه دوم بازار دفاتر خدماتی و اداری به فعالیت مشغول می باشند .بازار ونوس کیش بازاری می باشد که در آن فروش سایر محصولات خانگی کمتر دیده می شود و بیشتر برای عرضه پوشاک زنانه فعالیت می باشد. بازار ونوس کیش حدودا در نزدیکی بازار مریم در خیابان سنایی واقع شده است و اکثر مسافران که به قصد خرید به جزیره کیش می روند به احتمال زیاد از این بازار دیدن می کنند .

 

مطالب مرتبط :

 

 

بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش بزرگترین و مدرنترین بازار جزیره کیش می باشد که در سال 1378 تاسیس شد. مساحت این بازار 22000 متر مربع می باشد و در سه طبقه و با 200 واحد تجاری برای خدمات رسانی به مشتریان می باشد. برای رفاه مشتریان  و غرفه داران انواع تسهیلات رفاهی مهیا می باشد. عبارتند از آسانسور , پله برقی ,  وسایل جابه جایی کالا و سیستمهای خنک کننده مرکزی و تلفن است. معماری بازار زیبا و به نوعی طراحی شده که بازدید کنندگان و مسافران در زمان خرید می توانند استراحت نمایند و در رستوران غذا میل کنند. در محیط بیرونی بازار آبنمای زیبا جلوه زیبایی به این بازار بوجود اورده است. بازار پردیس دو کیش دارای سه کافی شاپ و یک چایخانه سنتی و  یک رستوران با ارائه غذاهای متنوع سرد و گرم مخصوص میهمانان و مسافران است . بازار پردیس دو کیش با درختان نخل خیلی زیبا می باشد و برنامه های ویژه ای مانند مراسم قرعه کشی و اجرای موسیقی زنده و  اهداء جوایز نفیس و ارزنده تدارک دیده اند.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

babzar pardis yek kish

بازار پردیس یک کیش از بزرگترين بازارهاي کيش است که به سبک زیبای اروپايي و با مشاوره معروفترین معماران فرانسوي در شرق جزيره کیش و در نوار سياحتي كيش ساخته اند. امکانات بازار و تنوع اجناس و کالاها , وجود نمایندگی شرکتهای لوازم خانگی معروف در دنیا موجب شده تا بیشترین مسافرین و گردشگران از بازار پردیس یک کیش دیدن نمایند. در این بازار بیشتر از دویست واحد تجاری وجود دارد و چند کافی شاپ و یک رستوران با محیطی زیبا و دلنشین آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد . بازار پردیس یک کیش در نزدیکی بازار پردیس دو کیش واقع شده است و در شرق جزیره زیبای کیش می باشد. اجناس عمده که در بازار بین المللی پردیس یک ارائه شده است عبارتند از : کیف و کفش ,  انواع مختلف پوشاک , وسایل صوتی و تصویری , انواع تلفن همراه ,  سیستمهای کامپیوتری , تعمیرات موبایل , انواع ساعتهای معروف و مارکدار و تهیه بلیط های مسافرتی است .

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:هتل های کیش, :: :: نويسنده : azar

 

 

هتل گلدیس کیش

 

هتل گلدیس کیش از هتل های قدیمی جزیره کیش است  . هتل گلدیس کیش در سال 1369 در قرار داد اولیه  10 ساله با مدیر عامل سازمان عمران جزیره کیش به امضاء رسید که به نام هتل 2 ستاره تا سال 1379 فعالیت داشته باشند. تغییراتی در سال 1379 در سازمان ایجاد شد و هتل گلدیس کیش به مدت 21 سال به ارائه خدمات و پذیرایی و اقامت مسافران خارجی فعالیت می کند . هتل گلدیس کیش هتل بسیار تمییز و مرتب است و مناسب برای اقامت خانواده ها می باشد.  رستوران هتل گلدیس کیش با غذاهای متنوع و لذیذ از مسافران و میهمانان خود پذیرایی می کند .

آدرس هتل گلدیس کیش : بلوار ایران , جنب پمپ بنزی

مطالب مرتبط :

 

 

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش هتل تمییز و مرتب می باشد با اقامت بسیار مقرون به صرفه در مجاور بازار عرب ها قرار گرفته است که باعث شده دسترسی برای گردشگران و مسافران به بازار عربها بسیار راحت می شود. هتل خاتم کیش با 28 اتاق و 78 تخت و هتلی بسیار مرتب و تمییز , محیطی خیلی مناسب برای رفاه مسافران و میهمانان عزیز تدارک دیده است. هتل خاتم کیش ویژه خانواده های سپاه می باشد و  می توانند در هتل خاتم کیش اقامت نمایند و خاطره خوشی را تجربه کنند.

آدرس هتل خاتم کیش : خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش لوکس و تازه ساز می باشد هتل ونوس کیش در نزدیکی بازار ونوس کیش می باشد که بازدید و خرید از بازار ونوس کیش را برای مسافران و گردشگران آسان کرده است.  هتل ونوس کیش دارای صندوق امانات , خشکشویی و بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و آماده برگذاری از میهمانی ها و جشن های میهمانان و مسافران است.

آدرس هتل ونوس کیش : جزیره کیش , جنب بازار ونوس کیش

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش هتلی سه ستاره می باشد و بسیار مرتب و تمییز است و امکانات هتل تماشا کیش : تلويزيون ماهواره اى - کافى نت -  سيستم خنك كننده - لاندرى ( لباسشویی) - مينى بار -   صندوق امانات که در داخل رسپشن است. رستوران هتل تماشا کیش زیبا و تمییز می باشد و با غذاهای لذیذ  و متنوع از میهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند. هتل تماشا کیش دارای خدمات خشکشویی و لباسشویی هم می باشد

آدرس هتل تماشا کیش :جزیره زیبای کیش - میدان امیر کبیر

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:مراکز خرید تایلند, :: :: نويسنده : azar

 

 

 

مرکز خرید توکوم تایلند

مرکز خرید توکوم تایلند محیطی است که دارای انواع لوازم الکترونیکی می باشد و مرکز خرید توکوم تایلند مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم الکترونیکی می باشد. کالاها و لوازمی مانند: دوربین ، تلفن همراه ،  لب تاب ، کامپیوتر ، نرم افزار و .. در مرکز خرید توکوم تایلند وجود دارد. مرکز خرید واقع در خیابان نرث پاتایا رود است.

 

مطالب مرتبط :

 

 

مرکز خرید بیگ سی تایلند

مرکز خرید بیگ سی تایلند نزدیک به آلکزار در جاده دوم  واقع شده است.  در مرکز خرید بیگ سی تایلند خرید لوازم آرایشی و وسایل خانگی و پوشاک و  بهداشتی  با قیمتی بسیار مناسب می توانید خرید نمایید. همچنین در نزدیکی مرکز خرید بیگ سی تایلند فست فود ها و رستوران ها وجود دارد که در هنگام خرید می توانید از این رستورانها استفاده کنید و از انواع غذاهای لذیذ لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط :

 

 

مرکز خرید مایک پاتایا تایلند

 از بهترین مراکز خرید مرکز خرید مایک پاتایا تایلند می باشد که در مرکز شهر  زیبای پاتایا واقع شده است. خریداران و بازدیدکنندگان می توانند از مرکز خرید مایک پاتایا تایلند از ساعت 11 صبح تا 23 شب بازدید و خرید خود را انجام دهند . مرکز خرید بیش از 200 فروشگاه معروف و برند با نرخ های مناسب دارد. برای بیشتر مردم محلی و توریست های پاتایا بهترین مرکز خرید مرکز خرید مایک پاتایا تایلند می باشد. قیمت اجناس و کالاها برای توریست های خارجی و مردم محلی تایلند یکسان می باشد. مرکز خرید مایک پاتایا تایلند در جاده دوم واقع شده است .

 

مطالب مرتبط :

 

 

مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند

 مجموعه ای از اجناس مورد نیاز بازدید کنندگان و مراجعه کنندگان مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند می باشد و مراکز خرید متفاوت و معروف در پاتایا می باشد .مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند دارای رستوران سینما , مرکز تفریحی و فروشگاههای مختلف است که اکثر خدمات و امکانات در ساختمان سه طبقه قرار گرفته است و خریداران مایحتاج خود را در یک مکان دارند. در طول خرید از مرکز خرید می توانید از رستورانهای معروف مرکز خرید استفاده کرده و لذت ببرید.  مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند در جاده ساحلی بیچ رود واقع شده است.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

مرکز خرید سیام اسکوئر بانکوک تایلند

از منطقه عمده خرید در بانکوک تایلند مرکز خرید سیام اسکوئر بانکوک تایلند است که در خیابان راما یکم قرار گرفته است و فروشگاه های مجاور آن :سیام سنتر ، سیام دیسکاوری ،  توکیو ، سیام پاراگون  ام.بی.کی هستند. اجناس فروشگاه قیمت بیشتری متناسب به منطقه پرتونم دارد و تنها در ام.بی.کی قیمت های پایین تری می توانید پیدا کنید و خرید نمایید . بزرگترین فروشگاه بانکوک ام.بی.کی و از بزرگترین فروشگاه ها در آسیا است که در سال ۱۹۸۵ افتتاح شد .  دارای هشت طبقه با  از صد و پنجاه رستوران و 2000 مغازه  ، هشت سالن بولینگ و سالن سینما است. این فروشگاه  تقریبا ۱۰۵ هزار نفر بازدید کننده در طول روز دارد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:مراکز خرید دبی, :: :: نويسنده : azar
 
 

مرکز خرید برجمان دبی



مرکز خرید برجمان دبی با مساحت 92000MM در 3 طبقه ساخته شده است و شامل بیشتر از 91 فروشگاه میباشد . طبقه ی 1 و 2 این فروشگاه پر است از فروشگاههای متعدد و طبقه ی همکف آن پارکینگ میباشد . این مرکز خرید دارای نمایندگی های برندهای معروف جهان میباشد . انواع لوازم دکوراسیون ، لباس و لوازم الکترونیکی را به مسافران و گردشگران تور دبی عرضه می کند . مرکز خرید برجمان دبی همچنین دارای رستوران بزرگ و فست فود و همچنین مرکز نگهداری کودکان میباشد . این مرکز خرید در حال گسترش میباشد و تا 4 برابر بزرگتر خواهد شد. این فروشگاه در آدرس دبی تقاطع خيابان مرکز تجاری و خيابان خالد بن وليد قرار دارد همچنین ساعت کاری این فروشگاه 10صبح تا 10 شب و جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

 

مطالب مرتبط :

 

 

مرکز خرید سیتی سنتر دبی
 



مرکز خرید سیتی سنتر دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی میباشد که دارای 11 سالن سینما ، مرکز بازی کودکان و سرزمین جادویی کودکان و همچنین فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور میباشد . این مرکز خرید در زمینی به مساحت 370000MM بنا شده است و همچنین شامل 13 رستوران ، کافی شاپ و 300 فروشگاه میباشد . 3 طبقه این مرکز خرید فروشگاه و طبقه ی همکف آن پارکینگ میباشد . در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی عرضه میشود . سرزمین جادویی این مرکز انواع وسایل بازی شامل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی میباشد . قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز خرید ساخته شده است . در کنار این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری 11 طبقه قرار دارد . آدرس اسن مرکز خرید دبی خيابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است همچنین ساعت کاری این فروشگاهه   10 صبح تا 10 شب و جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد

 

مطالب مرتبط :

 

 

مرکز خرید الغریر دبی



مرکز خرید الغریر دبی پس از بازسازی در سال 2003 به تعداد 400 فروشگاه توسعه یافت و در مساحت 90000MM ساخته شده و در 2 طبقه میباشد . این مرکز خرید دارای 8 سالن سینمای گراین ساین سیتی و تعدادی رستوران و کافی شاپ و فست فود میباشد در مجاورت این فروشگاه تعدادی آپارتمان ، پارکینگ چند طبقه و مراکز اداری قرار دارند . این فروشگاه در آدرس دبی تقاطع خيابان رقه و عمر بن الخطاب واقع شده است . ساعات کاری این فروشگاه 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

مرکز خرید ابن بطوطه دبی


مرکز خرید ابن بطوطه دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید در دبی میباشد که این نام از کاوشگر قرن 14 گرفته شده . این مرکز خرید دارای شش مجتمع میباشد که بیانگر معماری کشورها است . این مرکز خرید بزرگ شامل سالن تئاتر ، چندین رستوران ، سالن سینما با 12 پرده ، فروشگاه های انبوه و بزرگ ، فروشگاه لباسهای مد روز و بوتیکهای فراوان که در این مرکز  وجود دارند.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

مرکز خرید مال امارات دبی

 

مرکز خرید مال امارات دبی دو طبقه ای میباشد که یکی از مهمترین مکانهای این مرکز خرید پیست اسکی سر پوشیده آن است و یکی دیگر از مکانهای تفریحی این مرکز پارک سر پوشیده میباشد که شامل بخشهای  آمفی تئاتر ، سالن سینما با چهارده پرده ، ترن هوایی و بازی ودیویی میباشد . همچنین این مرکز خرید شامل 70 رستوران ، 400 مرکز خرید ، 2 مسجد ، 2 هتل و تئاتر بزرگ میباشد . در این مرکز اکثر برندهای معروف مانند کارفو ، مگا استور ، دینهامز ، بربری ، رالف لورن ، دلچگابانا ، پپ جین ، هاروی نیکلز و ... دارای نمایندگی میباشند .

ساعات کاری : شنبه تا سه شنبه 10 صبح تا 10 شب  ، چهارشنبه تا جمعه :10 صبح تا 12 شب  ، دبی فوت کورت و کارفو  9 صبح تا 12 شب .

مطالب مرتبط :

 

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:هتل های مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل هما 1 مشهد پنج ستاره

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد هتلی پنج ستاره می باشد. بهره برداری رستورانها و تالارهای هتل هما 1 مشهد در عید غدیر خم صورت گرفت ، بیشتر از یک دهه است که هتل هما 1 مشهد آماده پذیرائی از مسافران و زائران حضرت امام رضا (ع) می باشند . هتل هما 1 مشهد با قدمتی چهل ساله در صنعت هتلداری مشهد مقدس به عنوان نماد تاریخی محسوب می شود و تجربه اقامتی دلنشین را برای مسافران عزیز به همراه دارد. هتل هما 1 مشهد دارای سالن های غذاخوری ، 7 تالار مجلل و بسیار زیبا ،  کافی شاپ و باغی سبز و زیبا در محیطی مفرح و آرامش بخش، لحظات بیاد ماندنی را برای مسافران و میهمانان به همراه دارد. هتل هما 1 مشهد دارای پارکینگ , خدمات پزشکی , زمین تنیس , سالن کنفرانس , اینترنت در اتاقها و همچنین در لابی هتل هما 1 مشهد رایگان و بدون هزینه می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

هتل هما 2 مشهد پنج ستاره

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد هتلی پنج ستاره و مجلل و زیبا می باشد و  وابسته به خطوط هواپیمایی ایران است . هتل هما 2 مشهد با هدف ارائه خدمات و سرویس دهی عالی با 202 اتاق مجهیز شده است و امکانات ورزشی و تفریحی و سرگرمی برای مسافران مهیا کرده است. اتاق‌های هتل هما 2 مشهد دارای امکانات : بوفه و صبحانه , تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی مناسب، روم سرویس ۲۴ ساعته، تلویزیون همراه با کانال‌های ماهواره‌ای، کانال‌های ویدئویی، صندوق امانات خصوصی، اینترنت بی‌سیم، مینی بار، در داخل اتاق امکان تهیه چای و قهوه ، چایخانه و سه رستوران ، مركز خرید ، تالار‌ چند منظوره، زمین تنیس، سالن بدنسازی ،  پارک بازی ویژه کودک، لاندری، آرایشگاه، خدمات كامپیوتری و فاکس و فتوکپی از امكانات دیگر خدماتی و رفاهی هتل هما 2 مشهد می باشد. هتل هما 2 مشهد , اولین هتل 5 ستاره ای می باشد که در غرب مشهد و سر سبز و آرام قرار گرفته است .

 

مطالب مرتبط :

 

هتل ثامن الائمه مشهد چهار ستاره

هتل ثامن الائمه مشهد

هتل ثامن الائمه مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که در منطقه بسیار زیبا و ییلاقی و دارای آب و هوای خوب شهر مقدس مشهد می باشد هتل ثامن الائمه مشهد بامناظر زیبا و نزدیک به کوهستان پارک شادی و جنگل زیبای وکیل آباد درابتدای محدوده جاده طرقبه قرار گرفته است . رستوران هتل ثامن الائمه مشهد تمییز و مرتب و زیبا می باشد و با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

 

هتل فردوسی مشهد هتلی چهار ستاره و تازه تاسيس می باشد که در بهترين منطقه شهر مقدس مشهد و در نزديكی حرم مطهر حضرت رضا قرار گرفته است. رستوران هتل فردوسی مشهد دربام هتل فردوسی مشهد در طبقه 14 با گنجایش پذيرايي تقریبا ششصد نفر با غذاهاي متنوع و لذیذ ايراني و فرنگي در سالن طوس رستوران و سالن پذيرايي با گنجایش حدودا  پانصد نفر سالن صدف ویژه صرف صبحانه و سالن كنفرانس آماده برگزاری همايشهای مختلف می باشد .  كافي شاپ هتل فردوسی مشهد به صورت 24 ساعته آماده پذيرايي از میهمانان و مسافران عزیز می باشد. همچنین هتل فردوسی مشهد دارای استخر سرپوشیده و مرکز بدنسازی هم  می باشد.

هتل فردوسی مشهد

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا مشهد در بهترین منطقه از شهر مقدس مشهد قرار گرفته است که در بلوار امام رضا (ع) در نزدیکی حرم مطهر رضوی و مراکز تجاری می باشد. پذیرش هتل فانوس دریا مشهد با پرسنلی دوره دیده و فعال به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات می باشند . لابی هتل دارای محیطی وسیع و دلپذیر می باشد . رستوران هتل فانوس دریا مشهد بزرگ و مجهز می باشد که با لذیذترین غذاهای خوشمزه ایرانی با گنجایش 250 نفر علاوه بر پذیرائی زائران هتل فانوس دریا مشهد آماده ارئه خدمات و پذیرایی از میهمانی ها و جشن ها می باشد . هتل فانوس دریا مشهد در 10 طبقه و 105 واحد ساخته شده که دارای اتاق های هتل ، سوئیت رویال و آپارتمان یک و دو خوابه است . همه واحدهای هتل فانوس دریا مشهد از معماری مدرن با طراحی مهندسان با تجربه و مبلمان شیک  ، مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، پارکینگ اختصاصی ، لاندری و شبکه های ویدئویی است  آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز می باشد .

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:هتل های استانبول, :: :: نويسنده : azar
هتل رامادا پلازا استانبول پنج ستاره

hotel ramada pelaza istanbul

هتل رامادا پلازا استانبول در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است و اقامت شیک و مجللی را در یکی از شیک ترین منطقه های شهر برای میهمانان مهیا کرده است . هتل دارای یک استخربام است . چشم انداز مرکز شهر زیبای استانبول از استخر بام بسیار دیدنی می باشد. میهمانان عزیز در اتاق بخار مرمری و سونا می توانند استراحت کنند و از ماساژ درمانی استفاده کنند. در سان ورزشی هتل میتوانید ادامه برنامه ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشید. اتاقهای هتل به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیونLCD، گیرنده ماهواره پولی و اینترنت تجهیز شده اند. رستوران زیبای هتل با انواع خوراکهای ترکی و بین المللی از میهمانان پذیرایی می کند. رستوران هتل همه روزه باز است و آماده ارائه خدمات می باشد. هتل به دلیل موقعیت بسیار خوب خود، مکان مناسبی برای بازدید گردشگران از مرکز همایشات، نمایشگاه های شهر و محله های زیبا محسوب می شود. هتل امکانات لباسشویی و اتوشویی و خشک شویی نیز دارد که در طول اقامت خود نیز می توانید آراسته و مرتب باشید . همچنین هتل دارای صرافی , فروشگاه و آرایشگاه نیز می باشد . هتل رامادا پلازا استانبول برای میهمانان عزیز معلول نیز تدارکی دیده است که این عزیزان از اقامت خود لذت ببرند و آسایش داشته باشند. خدمات نگهداری کودکان نیز در هتل وجود دارد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل سلطان احمد استانبول سه ستاره

 

hotel soltan ahmad istanbul

هتل سلطان احمد استانبول هتل فقط پنجاه متر تا میدان اسب دوانی استانبول و صد متر تا ایاصوفیه و مسجد کبود فاصله دارد و به چشم انداز زیبای دریای مرمره نزدیک است. هتل اتاقهای مختلف تک نفره، دو نفره و گروهی برای رفاه حال مسافران مهیا کرده است. اکثر اتاقها به سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و حمام شخصی تجهیز شده اند. میهمانان و مسافران میتوانند در ایوان زیبای هتل، بوفه صبحانه را صرف کنند و از تماشای منظره وسیع و زیبای مسجد کبود تا دریا دیدن کنند موقعیت بسیار مناسب هتل باعث شده تا میهمانان و مسافران مکانهای تاریخی شهر استانبول و بازار بزرگ با پیاده روی دسترسی دارند. ایستگاه اتوبوس و تراموا در نزدیکی هتل واقع شده است.

 

 

مطالب مرتبط :

 

هتل مارمارای استانبول چهار ستاره

hotel marmara istanbul

هتل مارمارای استانبول هتلی زیبا و تمییز می باشد که دارای امکانات رفاهی مانند : ماساژ ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ،  حمام ترکی است.  اتاقها مجهز به سيستم تهويه مطبوع مي باشند. صرافي در هتل وجود دارد که می توانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید.اتاق جلسه مجهز در هتل مارمارای استانبول وجود دارد. هتل داراي کتابخانه مي باشد که علاقه مندان به کتاب می توانند اوقاتی را در کتابخانه هتل سپری کنند . هتل مارمارای استانبول دارای خشکشویی و اتوشویی و لباسشویی نیز می باشند. همچنین هتل امکاناتی را برای میهمانان و مسافران عزیز معلول تدارک دیده است تا این عزیزان نیز از اقامتشان لذت ببرند.

 

 

مطالب مرتبط :

هتل پلازا استانبول  پنج ستاره

hotel pelaza istanbul

هتل پلازا استانبول هتلی پنج ستاره زیبا می باشد که در پشت بام هتل رستورانی شیک با منظره دیدنی از شهر استانبول و پل بسفر دارد که میهمانان و مسافران عزیز می توانند از این رستوران استفاده کنند و از غذاهای متنوع و لذیذ لذت ببرند. ویژگی های دیگر اتاق های هتل پلازا ، اتاقها دارای تلویزیون LCD ،اینترنت رایگان ،دکوراسیون زیبا و مدرن ،اتاق نشیمن ، دستگاه قهوه ساز و چای می باشند. کافه قنادی هتل نیز دارای شیرینی های متنوع و لذیذ می باشد که میتوانید لذت ببرید. همچنین هتل دارای استخر سرپوشیده و سونا و ماساژ درمانی هم می باشد که لحظات آرامش بخشی را می توانید تجره کنید. هتل پلازا استانبول تا میدان تقسیم با اتومبیل فقط 10 دقیقه  فاصله دارد و ایستگاه های اتوبوس و مترو نیزدیک هتل قرار گرفته است. مرکز خرید های مترو سیتی و کانیان فقط 5 دقیقه با اتومبیل به هتل فاصله دارد.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:هتل های آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

 

هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا پنج ستاره

 

هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا هتلی پنج ستاره است که آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد. اتاقهای هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا بسیار راحت و تمییز است و بسیار زیبا چیدمان و طراحی شده است .خدمات و امکانات رفاهی هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا مانند:  ماساژ ، جکوزی ، سونا ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ،  ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد. امکانات دیگر هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا دارای ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از اطفال است. هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا  192 اتاق مجلل و زیبا برای خود دارد. در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا فروشگاه هایی وجود دارد که مایحتاج خود را می توانید از این فروشگاه هتل تهیه نمایید . همچنین صرافی در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا می باشد که می توانید در کوتاه ترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام داده و تفریح و گشت و گذار بپردازید. در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا  اتاق جلسه مجهزی هم وجود دارد . هتل باغ زیبایی دارد که بسیار مناسب برای استراحت و آرامش است. مسافران و میهمانان مي توانند در فعاليت های هتل مانند :  اسکواش، پينگ پنگ، بيليارد شرکت داشته باشند . آرایشگاه در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا وجود دارد که در طول اقامت خود می توانید آراسته باشید .

مطالب مرتبط :

 

هتل ددمان استانبول پنج ستاره

هتل ددمان استانبول

 

هتل ددمان استانبول هتلی پنج ستاره است این هتل زیبا در منطقه تجاری و اداری شهر استانبول واقع شده است و برای مسافران و میهمانان خود اقامتی شیک و به یادماندنی را مهیا کرده است و منطقه های مختلف شهر به راحتی قابل دسترس می باشد. هتل ددمان استانبول مکانهای مناسبی برای آرامش میهمانان تدارک دیده است . هتل ددمان استانبول در مرکز شهر است و جاذبه های فرهنگی , هنری و معماری را در این شهر می توانید بینید. همچنین هتل ددمان استانبول به ایستگاه مترو نزدیک می باشد و می توانید به راحتی به گشت شهری و خرید و ملاقات های خود بپردازید. مسافران و میهمانان می توانند بعد از یک روز طولانی، در باشگاه هتل ددمان استانبول در سونا و یا در استخر به ورزش مورد علاقه خود بپردازند و استراحت نمایند . در شب نیز رستوران هتل ددمان استانبول برای مسافران خود غذاهای لذیذ و متنوع را مهیا کرده است . در هتل ددمان استانبول فروشگاهی می باشد که مایحتاج خود را می توانید از این فروشگاه تهیه نمایید. هتل ددمان استانبول برای میهمانان و مسافران معلول عزیز هم امکاناتی را تدارک دیده است تا این عزیزان از اقامت در این هتل و سفر خود لذت ببرند و در آسایش باشند. هتل ددمان استانبول خشکشویی و اتوشویی هم دارد که می توانید در مدت اقامت نیز آراسته باشید.

 

مطالب مرتبط :

 

هتل کرون پلازا استانبول پنج ستاره

هتل کرون پلازا استانبول

هتل کرون پلازا استانبول هتلی پنج ستاره بزرگ و باشکوه می باشد در منطقه تاریخی و قدیمی شهر استانبول واقع شده است . اقامتی لوکس و دارای امکانات عالی از جمله : سرویس اینترنت بی سیم  و پذیرایی هتل کرون پلازا استانبول است که برای میهمانان خود تدارک دیده است. موقعیت جغرافیایی عالی هتل کرون پلازا استانبول موجب شده که دسترسی میهمانان و مسافران به مراکز تاریخی و قدیمی شهر استانبول راحت تر باشد. مساجد کبود و ایا صوفیه،  بازار بزرگ در چند قدمی هتل کرون پلازا استانبول واقع شده اند. در نزدیکی هتل ایستگاه تراموا باعث شده تا به راحتی بتوانید در شهر گردش و تفریح نمایید.صبحانه لذیذ و خوشمزه هتل کرون پلازا استانبول به شکل سلف سرویس در رستوران لاله هتل میل نمایید و از غذاهای دلپذیر و متنوع خارجی هم تا ساعت 11 شب لذت ببرید. استخر آب گرم ، سالن بدنسازی ، حمام و استخر سرپوشیده که همه زیبا و مدرن است از دیگر امکانات هتل کرون پلازا استانبول است که مورد توجه علافه مندان و مسافران می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:مرکز خرید میگروس آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

 

 

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا از فروشگاههای زنجیره ای معروف و بین المللی سوئیسی می باشد که در کشور ترکیه فعالیت خوبی دارند. از این مجموعه حدود چهارصد و هفتاد فروشگاه در ترکیه وجود دارد  و محیطی برای برندهای معروف و بین المللی، عطرها، محصولات کامپیوتری، کفش و البسه و دیگر محصولات است. در شهر آنتالیا از این مرکز خرید شعبه های زیادی وجود دارد اما در ابتدای محدوده کنیالتی یکی از شعبه های بزرگ  مرکز خرید میگروس قرار گرفته است و مورد علاقه مسافرین قرار گرفته است . در مرکز خرید میگروس آنتالیا فروشگاههایی دیگری هم برای خرید وجود دارد.

مطالب مرتبط :

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:مرکز خرید شی مال آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

 

 

 

 

مرکز خرید شی مال آنتالیا

در ترکیه برای خرید بازارهای زیادی وجود دارد که مورد رضایت مشتریان می باشد . از بهترین مرکز خرید در کشور ترکیه ، مرکز خرید شی مال آنتالیا می باشد. مرکز خرید شی مال آنتالیا از مراکز خرید آنتالیا  می باشد . مرکز خرید شی مال آنتالیا در کنار چهارراهی که از ساحل زیبای لارا آنتالیا را به 4 قسمت تقسیم می شود قرار گرفته است و  از مراکز جدید خرید انواع متنوع کالاهای مورد نیاز گردشگران کشور ترکیه می باشد. در سال 2008 در ماه می مرکز خرید شی مال آنتالیا تاسیس شد و بزرگترین و اولین مرکز مد و خرید در آنتالیا گردید. انواع مارکهای معروف در این فروشگاه وجود دارد. این مرکز خرید دارای امکانات تفریحی و رفاهی مانند سینما , تئاتر , رستوران , سالن ورزشی , مرکز تفریحی ویژه کودکان , کافه تریا و دیگر امکانات تفریحی می باشد.

مطالب مرتبط :

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:مرکز خرید تانزاس آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

 

 

 

مرکز خرید تانزاس آنتالیا

یکی از بزرگترین فروشگاههای مواد غذایی ترکیه مرکز خرید تانزاس آنتالیا می باشد. در طبقه اول با فضای وسیعی از غذاهای بین المللی  و محلی با کیفیت عالی ، تدارک دیده شده است. در طبقه دوم مرکز خرید تانزاس آنتالیا محصولات زیادی مانند لوازم الکترونیکی , لباس , لوازم تزئینی از برندهای معروف و ترکی و بین المللی می توان دید. مرکز خرید تانزاس آنتالیا دارای پله برقی با عرض زیاد می باشد که مشتریان می توانند خرید و لوازم خود  را به طبقه دوم ببرند. همچنین برای راحتی خانواده ها اتومیبل ویژه خرید در زمان خرید در فروشگاه وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:ساحل لارا در آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

 

 

ساحل لارا در آنتالیا

ساحل لارا در آنتالیا بخش شرقی می باشد که  لارا  نام دارد و اول این بخش ساحل زیبای صخره ای و  ساحل  شنی می باشد و هتل های تایتانیک ، کلاب سرا ، رویال وینگز در این  بخش واقع شده اند در   شهر زیبای آنتالیا بهترین هتل های آنتالیا در این قسمت قرار گرفته است . منطقه غربی اسن سواحل کونیالتی  نامیده می شود ساحل به صورت سنگریزه ای می باشد و هتل ها در این بخش با ساحل زیبا فقط یک خیابان  فاصله دارند و در این بخش هتلی  که نزدیک ساحل قرار گرفته باشد نداریم . هتلهای زیبای سی لایف و پورتوبلو در این بخش قرار گرفته اند. در نواحی غربی عمق دریای سواحل آنتالیا به علت شیب تند کوه های مجاور به این قسمت بیشتر است. در ساحل های قاش ،فینیکه ،  کوملوجا ، دمره ، کوملوجا ، تکیراوا و کمر پلاژهای طبیعی بسیار عالی دارد ، به جز اینها در ساحلهای گوینوک ، تکیراوا ، کمر ، اولمپیوس و از کارهکولین دنیا تا کستانتوس و پلاژهای بل دیبی از عناصر طبیعی برخوردار می باشد. برای خرید در شهر آنتالیا دبه خیابان آتاترک در مرکز شهر میتوانید بروید و از فروشگاه های ترکیه دیدن نمایید مرکز خرید دپو هم در نزدیکی فرودگاه قرار گرفته است مرکز خرید دپو از مرکز شهر دور می باشد ولی کالاها و اجناس خوب با قیمت مناسب موجب شده این مرکز خرید مورد توجه گردشگران و مسافران قرار بگیرد

 

 

مطالب مرتبط :

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:ساحل کنیالتی آنتالیا, :: :: نويسنده : azar

 

ساحل کنیالتی آنتالیا

ساحل کنیالتی آنتالیا دومین ساحل آنتالیا می باشد، در منطقه غربی آنتالیا این ساحل زیبا قرار گرفته و به اسم پلاژ کنیالتی هم در بین مردم معروف می باشد. کف ساحل از سنگریزه های بلند و سفت پوشیده  شده. در اطراف ساحل کنیالتی چند هتل، رستوران و منطقه مسکونی وجود دارد. از میان دو ساحل کنی آلتی و ساحل لارا، ساحل کنیالتی فاصله خیلی کمی تا مرکز شهر آنتالیا دارد. فاصله ساحل کنیالتی آنتالیا تا بندر آنتالیا تقریبا سه کیلومتر می باشد. کنیالتی به گونه ای ساخته شده که از بزرگ کوچک و پیر و جوان  می توانند لحظات خوشی را تجربه نمایند . پارک آبی بسیار هیجان انگیز،استخر دلفین ، یک شهر خیلی کوچک  که ماکت مینیاتوری کشور ترکیه می باشد و می شود همه جاذبه ها و دیدنیهای ترکیه را با سایز ٢٥ برابر کوچکتر در آن ساخته شده است، پارک جنگلی زیبا و فضای بازی در مجاور ساحل صخرها و ساحل شنی و با رستورانها و کافه های روباز می توانید ساعتها اوقات خوشی را سپری کنید .منطقه ای از هتل فالز آغاز می شود و به هتل پروتوبلو ختم میشود.استفاده از ساحل به صورت اختصاصی امکان پذیر می باشد.

 

 

مطالب مرتبط :

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 30992
تعداد مطالب : 989
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند