تور تایلند
تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند
دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

کوه های رنگین کمان چین

در شمال غربی گانسو یکی از استان های چین، و در پارک زمین شناسی ژانگی دانکسیا، یک تور چین خرداد 97 مکان گسترده بسیار زیبا از کوه و زمین با سنگهایی به رنگ رنگین کمان وجود دارد. رگه هایی به رنگهای سرخ آتشین، نارنجی، کرم، سبز پر رنگ و زرد روشن در روی کوه نقش بسته اندتور چین تابستان 97 که زیباترین "لایه کیک زمین شناسی" را که تا به حال دیده ایم، تشکیل داده اند.این صخره های رنگارنگ به ارتفاع چند صد متر، نتیجه ماسه سنگ­ها و سایر مواد معدنی هستند تور چین اردیبهشت 97که بیش از بیست و چهار میلیون سال پیش از حرکت تکتونیک صفحات زمین تشکیل شده اند. در طول دوره ای هزارساله، باد و باران صخره ها را به گوناگونی بسیار زیادی که امروزه می بینیم، حکاکی کرده اند.تور چین فروردین 97 اگرچه برخی از این عکس ها ممکن است کمی ویرایش شده باشند تا رنگ هایشان بیشتر از آنچه که هست چشم نواز گردند، اما شکوه مسحور کننده چنین خلقتی انکار ناپذیر است. این مجموعه در سال ۲۰۱۰ به عنوان یک میراث جهانی یونسکو اعلام شده و در سال ۲۰۱۱ به صورت یک پارک زمین شناسی ملی درآمده است.کوهای رنگینتور چین بهار 97 کمان آنقد زیبا هستند که هر ساله تعداد بازدید کنندگان و گردشگران تور چین برای دیدن این کوها زیبا افزایش میبابد بی شک از دیدن این کوهای بی نظیر خسته نمیشوید.
 
کوه های رنگین کمان چین
 
کوه های رنگین کمان چین
 
کوه های رنگین کمان چین
 
کوه های رنگین کمان چین

دره شادی شهر شنزن چین

دره شادی یا happy valley یک شهربازی بسیار بزرگ در شهر شنزن چین است که جزو مجموعه تور چین تابستان 97شهربازی های زنجیره ای با همین نام می باشد. این شهربازی در سال 2002 در زمینی به مساحت 350000 متر مربع افتتاح شد و یکی از بزرگترین شهربازی های دنیا به شمار می رود. تور چین اردیبهشت 97بیش از صد نوع وسیله بازی در این پارک وجود دارد که در نه قسمت پارک با نام های میدان اسپانیایی، شهر کارتون ها، ماجراجویی در کوه ها، شهر معدن طلا، جنگل های بهشتتور چین فروردین 97 خیالی، ساحل تابش آفتاب، در مقابل طوفان، پارک آبی پلایا مای و دوران خوشبختی قرار دارند. این وسایل شامل ترن ها مختلف و هیجان انگیز، وسایل بازیتور چین بهار 97 آکروباتیک، تفریحات آبی و ... می باشد. طراحی این پارک بسیار زیبا و فوق العاده می باشد به طوری که حتی اگر قصد استفاده از بازی ها را ندارید بازدید از پارک نیز برای شما مسافران تور چین خالی از لطف نخواهد بود. برای استفاده از این پارک می توانید هر روز از ساعت 9:30 صبح تا 21 به آن مراجعه تور چین خرداد 97کنید.

دره شادی شهر شنزن چین

دره شادی شهر شنزن چین

دره شادی شهر شنزن چین


بندرگاه ویکتوریا چین

بندرگاه ویکتوریا که سابقا با نام بندر هنگ کنگ شناخته می شد یکی از مهم ترین و زیباترینتور چین تابستان 97 بندرهای کشور چین می باشد. این بندر که 41 کیلومتر وسعت دارد در دریای جنوب چین و بین جزیره هنگ کنگ و شبه جزیره کاولون قرار گرفته است. تور چین خرداد 97در سال 1997 و هنگامی که هنگ کنگ از استعمار بریتانیا خارج و به چین بازگردانده شد، نام این بندر به خاطر ویکتوریا ملکه انگلیس از هنگ کنگ به ویکتوریا تغییر یافت. این بندگاه یکی از عمیق ترین بندرهایتور چین بهار 97 جهان است که هر روز کشتی های باری و تفریحی زیادی از آن عبور می کنند. شب هنگام نمای آسمان خراش های هنگ کنگ در کنار این بندر و کشتی های آن بسیار دیدنی است. هم چنین هر سال به مناسبت تور چین فروردین 97تاسیس جمهوری خلق چین در این بندر مراسم آتش بازی برگزار می شود. شما مسافران تور چین می توانید در طول سفر خود به این بندرگاه بروید و لذتتور چین اردیبهشت 97 سوار شدن بر کشتی های تفریحی آن را تجربه نمایید.

بندرگاه ویکتوریا چین

بندرگاه ویکتوریا چین

دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

بودای غول پیکر لشان چین

در جنوب استان سیچوان چین و در نزدیکی شهر لشان، در کنار کوهستان امی یک مجسمهتور چین بهار 97 غول پیکر وجود دارد که نام آن بودای بزرگ یا به چینی 乐山大佛 است. این مجسمه که بر روی یک رودخانه قرار دارد و مانند یک سد بزرگ عمل می کند بزرگترین مجسمه بودا در جهان شناخته می شود که طول آنتور چین اردیبهشت 97 به 71 متر و عرض آن به 28 متر می رسد. گفته می شود این مجسمه نخستین عبادتگاه بودایی است که از تاریخ ساخت آن اطلاعات درستی در دسترس تور چین خرداد 97نیست و تنها می دانیم که متعلق به دوران سلسله تانگ است. این مجسمه عظیم الجثه در سال 1969 در بین آثار جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. اینتور چین فروردین 97 مجسمه به صورت نشسته است و هر روزه بودایی های زیادی برای عبادت آن با قایق می روند. شما مسافران تور چین نیز می توانید در طول سفر خود از این مجسمه دیدنتور چین تابستان 97 فرمایید.

بودای غول پیکر لشان چین

بودای غول پیکر لشان چین

بودای غول پیکر لشان چین


استادیوم ملی پکن چین

استادیوم ملی پکن که به خاطر طراحی خاص خود به لانه پرنده نیز مشهور استتور چین تابستان 97 یکی از مهم ترین استادیوم های ورزشی کشور چین از که از بعد از افتتاح آن تا کنون اکثر مسابقات مهم فوتبال کشور چین در این ورزشگاه برگزار می گردد. این ورزشگاه در سال 2008 و همزمان باتور چین خرداد 97 افتتاحیه بازیهای المپیک تابستانی چین افتتاح شد و نکته جالب توجه این است که افتتاحیه و اختتامیه این بازی ها نیز در همین ورزشگاه برگزار شد. شروع ساخت ورزشگاه از سال 2003 آغاز شد و برای ساخت آن 423 میلیون دلار هزینه شد. این ورزشگاه بزرگترین سازه فلزی جهان است که 333 متر طول، 284 متر عرض و 69 متر ارتفاع دارد. در معمار آن یعنی هرتزوگ وتور چین بهار 97 دموبرون برای نقشه اولیه این ورزشگاه برنده یک جایزه معماری معتبر از شرکت سوئیس شدند. این ورزشگاه در ابتدا یک استادیوم 100000 نفری بود که با اعمال تغییراتی در تور چین اردیبهشت 97ساختار آن به یک ورزشگاه 80000 نفری تبدیل شد. شما مسافران تور چین می توانید در طول گردش خود در شهر پکن از این استادیوم نیز دیدن تور چین فروردین 97نمایید.

استادیوم ملی پکن چین

استادیوم ملی پکن چین

استادیوم ملی پکن چین

استادیوم ملی پکن چین


مکعب آبی پکن چین

مکعب ابی مرکز ملی ورزش‌های آبی پکن چین است که محل برگزاری مسابقات شنا، شیرجه و واترپلو در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۰۸ پکن است. این استادیوم آبی گنجایش بیش از ۱۷هزار تماشاگر تور چین را دارد. این ساختمان در شمال کشور چین توسط معماران برجسته‌ایتور چین خرداد 97 از گروه اروپ و گروه دیگری از استرالیا ساخته شده که نطریه وایده این گروه به دلیل به حداقل رساندن مصرف انژی وهمچنین ایده مناسبی که با توجه به کاربری دارد توانست در بین نطرهایتور چین فروردین 97 دیگر جایگاه ویژهای پیدا کند وبه مرحله اول راه پیدا کند. بسیاری از مردم معتقد بودند که مکعب آب، سریعترین استخر المپیک در جهان است. چون که این استخر ۱٫۳۱۴ متر از اغلب استخرهای المپیکتور چین اردیبهشت 97 عمیق تر است. پوشش به کاررفته در سطح خارجی مکعب و چگونگی عملکرد آن مساله آتش‌سوزی و چگونگی مقابله با آن استفاده از انرژی خورشیدی و نیز بازیافت آب مصرفی در استخر با توجه به کمبود بارش و آب در شهر پکن از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خلاقانه این پروژه می‌باشد. مرکز ملی ورزش‌های آبی توسط شرکتتور چین بهار 97 بومی China Construction Design International طراحی شده و ساخت آن اندکی بیش از سه سال به طول انجامیده است. این ساختمان در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۰۸ میلادی، برای بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۰۸ آماده گردید.مکعب آب، یکی از ۳۷ تاسیساتی است که مسابقات المپیک تابستانی پکن در آن برگزار می‌شود. این سالن در کنار استادیوم ملیتور چین تابستان 97 پکن موسوم به «آشیانه پرنده» واقع شده است.این معکب آبی پارک آبی تیز دارد که گردشگران و مسافران تور چین میتوانند لحظات شادی را در این مکان آبی داشته باشند.
مکعب آبی پکن چین

مکعب آبی پکن چین

مکعب آبی پکن چین

مکعب آبی پکن چین

دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

شهر ساخته شده از یخ در هاربین چین

شهر ساخته شده از یخ یکی از کارناوال های معروف برف و یخ جهان می باشد که در شهر هاربین در ایالتتور چین اردیبهشت 97 هیلونگ‌ ژیانگ در شمال شرقی چین قرار دارد. صدها مجسمه بسیار بزرگ و خاص برفی و یخی دو طرف حاشیه رودخانه سونگوا صف می‌کشند و این رودخانه هاربین راتور چین تابستان 97 قطع می‌کند. در این جشنواره نمونه‌ های یخیِ معبد های چینی و ژاپنی, آسمان‌ خراش, اژدها و انواع هیولاهای دریایی را به چشم می بینید. مجسمه‌ ها توسط حدود 15 هزار کارگر تراشیده و توسط دانشجویان محلی رشته مهندسی طراحی می‌ شوند و معمولا اواخر دسامبر آماده‌اند؛ هر چند جشنواره به طور رسمی تا 5 ژانویه آغاز نمی‌شود. در طول شب مجسمه‌ ها را با فانوس‌ها تور چین فروردین 97و نورهای لیزری روشن و رنگی می کنند. نتیجه این‌ کار جادویی است به نحوی که نفس را در سینه حبس می‌کند. این مجسمه‌ ها به خاطر همسایگی تور چین بهار 97با هوای سرد روسیه تا اواخر فوریه (اوایل اسفند) سرپا هستند و بعد از آن شروع می کنند به آب شدن. جشنواره هاربین از سال 1963 راه اندازی شده و در حال حاضر یکی از 4 کارناوال بزرگ یخ و برف در دنیاست. این جشنواره حدود یک میلیون بازدیدکننده دارد. بسیاری توریست‌ های چینی هستند که از نقاط گرم‌ تر این کشور به دیدن مجسمه‌ هایتور چین خرداد 97 یخی و برفی می‌آیند. اگر قصد سفر به چین را دارید در اسفند ماه به این کشور سفر کنید تا شاهد این کارناوال دیدنی باشید.

شهر ساخته شده از یخ در هاربین چین

 

شهر ساخته شده از یخ در هاربین چین

شهر ساخته شده از یخ در هاربین چین


راه آهن چینگهای، تبت چین

تبت یک ناحیه ی جغرافیایی در غرب چین است که بیش از 2400000 کیلومتر مربع مساحت داشتهتور چین تابستان 97 و یکی از پنج ناحیه خودمختار چین محسوب می شد. راه آهن چینگهای یکی از طولانی ترین و مرتفع ترین راه آهن های جهان است که مسیر پکن به لهاساتور چین اردیبهشت 97 را طی می کند. این خط آهن حدود 1956 کیلومتر طول داشته و دارای 49 ایستگاه می باشد. در برخی نقاط ارتفاع خطوط آهن به 4000 متر از سطح دریا نیز می رسد. در طول مسیر، قطار از طبیعت بکر وتور چین فروردین 97 زیبای چین عبور می کند و جنگل، کوهستان و رودهای زیادی را پشت سر می گذارد. سفر از ایستگاه ابتدایی تا ایستگاه پایانی با این قطار زمان زیادیتور چین خرداد 97 طول می کشد و هزینه ای حدود 1260 یوان در بر خواهد داشت که البته شما مسافران تور چین می توانید تنها چند ایستگاه با آن سفرتور چین بهار 97 کنید.

راه آهن چینگهای، تبت چین

راه آهن چینگهای، تبت چین

راه آهن چینگهای، تبت چین 

راه آهن چینگهای، تبت چین


پارک ملی دره 9 روستا چین

پارک ملی دره 9 روستا یا همان پارک ملی جیوژایگو در واقع دره بسیار زیبایی است که در جنوب غربی چین و استان سیچوان این کشور قرار دارد. این پارک با مساحتی حدود 72 هزار هکتار چندین دریاچه و آبشار را در خود جای داده است و دارای پوششتور چین تابستان 97 گیاهی منحصر به فردی است. در هر فصلی از سال که به این پارک بروید دارای زیبایی خاص خود می باشد و بیشتر شبیه یک رویا است تا واقعیت. این پارک ملی در سال 1992 به عنوان هفتمین میراث زیبای طبیعی تور چین اردیبهشت 97جهان توسط یونسکو به ثبت رسید. حدود 140 نوع پرنده زیبا و گونه های دیگری از حیوانات مانند بز بومی این منطقه با نام سیچوان و پاندا در این پارک ملی تور چین بهار 97زندگی می کنند. رودخانه ای که از این پارک عبور می کند آب بسیار شفافی دارد به طوری که انعکاس طبیعت را به روشنی می توانید در آن مشاهده کنید. اگر از علاقه مندان به محیط زیست و طبیعت هستید تور چین فروردین 97به شما پیشنهاد می کنیم در سفر خود به چین حتما ازاین پارک زیبا تور چین خرداد 97دیدن نمایید.

پارک ملی دره 9 روستا چین

پارک ملی دره 9 روستا چین

پارک ملی دره 9 روستا چین

دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

پل شیشه ای چین

پل شیشه ای یکی از جاذبه های گردشگری چین به حساب می آید که خیلی ها بر این باورندتور چین بهار 97 که این پل یکی از عجایب نیز می باشد. این پل در سال 2014 در ارتفاع 300 متری از سطح دره, با 430 منر طول و 1/8 متر عرض ساخته و به بهره برداری رسید. در ساختتور چین فروردین 97 این پل شگفت انگیز از 99 شیشه دوجداره استفاده شده و به گفته یکی از سازندگان: این پل را به رنگ سفید در آورده اند تا در ابر ها به صورت یک پل نامرئی نمایش داده شو. ظرفیت این تور چین خرداد 97پل چیزی حدود 800 نفر در روز می باشد. در این پل طناب فنر دار بانجی جامپینگ هم موجود است که از بلند ترین طناب بانجی جامپینگ که 233 متر ارتفاع دارد 60 متر بلند تر تور چین اردیبهشت 97است. این پل دومین پل شفاف موجود در چین است. در سفرتان به چین به بازدید این جاذبه پر از هیجان سری بزنید و سفری لذت بخش را تجربهتور چین تابستان 97 کنید.

پل شیشه ای چین

پل شیشه ای چین


منطقه بوند شانگهای چین

منطقه بوند شانگهای یکی از جاذبه های گردشگری چین می باشد کهتور چین اردیبهشت 97 در این منطقه می توانید شاهد معماری های گوناگونی مانند: گوتیک, رنسانس, باروک, رمانتیسیسم, کلاسیک و ... باشید . با رفتن به این منطقه این حس به شما القا خواهد شد تور چین تابستان 97که چند کشور مختلف را دیده اید. منطقه بوند به عنوان سمبلی زیبا برای چین می باشد که هر روزه گردشگران زیادی به بازدید از این منطقه می روند. اگر به عکاسی تور چین فروردین 97علاقه دارید بی شک یک روز کاملتور چین خرداد 97 شما برای عکس گرفتن در باند گرفته خواهد شد. در سفرتان به چین امکان این را خواهید داشت تا به این منطقه گردشگری بروید و لحظات خوشی را تور چین بهار 97سپری کنید.

منطقه بوند شانگهای چین

منطقه بوند شانگهای چین


دره جیوژایگو یا پارک ملی جیوژایگو یکی از مکان های دیدنی چین به مساحت ۷۲ هزار هکتار در شمال سیچوان و درجنوب غربی چین است. دره جیوژایگو یکی از مناطق حفاظت شده‌ می باشد که دارای چندین آبشار و دریاچه است و حدود ۱۴۰ گونه پرنده و نیز شماری از گونه‌های گیاهی و جانوری در خطرتور چین بهار 97 انقراض در این دره وجود دارند که از جمله آن‌ ها می‌ توان به بز کوهی سیچوان و پاندای بزرگ اشاره کرد. این منطقه در سال ۱۹۹۲ به عنوان مکانی طبیعیتور چین فروردین 97 در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. دره و رود جیوژایگو هفتمین میراث زیبای طبیعی جهان و از دیدنی های کشور چین از دید یونسکو شناخته می‌شود. قابل‌ توجه‌ ترین ویژگی این منطقه زیبا, آبتور چین تابستان 97 شفاف و زلال رود است که با انعکاس تصاویر زیبای اطراف در آن طیف گسترده‌ای از رنگ‌ های طبیعت را در برابر چشمان شما به نمایش می‌گذارد. دیدنی ها چین بدون تردیدتور چین اردیبهشت 97 مشابه این ترکیب رنگ‌ های طبیعی و زیبایی‌ های آن را در هیچ جای دنیا نخواهید یافت. اگرچه می‌ توان دیوار چین را بزرگ‌ ترین مقصد گردشگران تور چین از جنبه تاریخی دانست, اما باید اذعان داشت منطقه جیوژایگو اصلی‌ ترین هدف گردشگران برای بازدید از مناطق طبیعی در کشور چین محسوب می‌شود. مردم چین اعتقاد دارند این منطقه یکی از شگفتی‌ های طبیعی جهان به شمار می‌ رود. مناطق اطراف رود جیوژایگو زیستگاه بیش از 140 پرنده, گیاه و حیوان منحصربه‌ فرد است که مشهورترین این جانوران خرس معروف پانداست. در سفرتان به چین امکان این را خواهید داشتتور چین خرداد 97 تا در به بازدید از این نقاشی بسیار زیبای پروردگار بروید و از تماشایش لذت ببرید.

دره جیوژایگو چین

دره جیوژایگو چین

دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

معبد بودا چین

در قسمت غربی شانگهای, معبد معروف و مقدسی وجود دارد تور چین فروردین 97که متعلق به بودائی هاست. در سال 1882 معبدی قدیمی در این محل برای حفظ دو مجسمه سنگی بودا وجود داشت. این دو مجسمه از بودا نه تنها جزء آثار کمیاب و مقدس به شمار می آیدتور چین تابستان 97 بلکه جزء کارهای چینی زیبا هم هستند.تور چین اردیبهشت 97 بودای نشسته 190 سانتی متر قد دارد و بودای دراز کشیده 96 سانتی متر طول دارد و به سمت راست تور چین بهار 97خود دراز کشیده است. در سفرتان به چین امکان این را خواهید داشت تا به دیدن این بنای تاریخی تور چین خرداد 97بروید.

معبد بودا چین


قصر تابستانی چین

قصر تابستانی پکن که در سال 1750 میلادی ساخته شده, یک تور چین فروردین 97شاهکار کامل درطراحی باغ های چینی به حساب می آید. در این محوطه چشم انداز طبیعی, تپه ها, آبشار ها, پل ها و قصر های ساخت دست بشر ترکیب شده و مجموعه ای زیبا و ارزشمنتور چین خرداد 97د را ایجاد تور چین اردیبهشت 97کرده است. این مجموعه باستانی دو عنصر طبیعی دارد, یکی از آنها تپه ای با ارتفاعی حدود 60 متر است و دیگری دریاچه ای است به نام کومینگ که حدود دو تور چین بهار 97سوم مساحت کل مجموعه را تشکیل داده است. این مکان زیبا هر ساله تعداد زیادی بازدید کننده از کشور های مختلف دارد. در سفرتان به چین امکان این را خواهید داشت تا به بازدید از این بنا بروید وتور چین تابستان 97 از تماشایش لذت ببرید.


کاخ پوتالا چین

قصر پوتالا یکی از جاذبه های گردشگری چین می باشد که نام صومعه مقدس بودائیان و اقامتگاه سابق دالایی لاما است که در شهر لهاسا در تبت قرار دارد و نامش را از کوه پوتالا که کوهی مقدس در آئین بودایی است, گرفته است, که هم اکنون به «موزه دولتی چین» تبدیل شده است. تور چین خرداد 97این قصر از شاهکارهای مهم معماری تبتی است که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. قصر پوتالا شامل قصر سفید و قصر سرخ و ساختمان‌ های الحاقی آن‌ها است. قبر هشت دالایی لاما در عمارت قصر سرخ قرار دارد. قصر پوتالا دارای بیش از یک‌ هزار اتاق است که بیش از بیست هزار مجسمه و آثار ارزشمند و بی‌ نظیر هنری در این قصر وجود دارد. با وجود اینکه قصر پوتالا دارای یک‌ هزار اتاق است, اما اتاق خواب شخصی دالایی لاما, تنها دارای مساحتی به اندازه ۴۶۵ متر مربع بوده است. این قصر محل و اقامتگاه دائمی دالایی تور چین بهار 97لاما بود, تا اینکه تنزین گیاتسو, ۱۴اُمین دالایی لاما و دالایی لامای کنونی, در پی اشغال نظامی تبت توسط جمهوری خلق چین و قیام ناموفق ۱۹۵۹ میلادی به هندوستان گریخت. قصر پوتالا که تور چین فروردین 97مظهر بودائیسم تبتی است بر فراز کوهستان سرخ در مرکز دره لهاسا و در ارتفاع ۳۷۰۰ متری از سطح زمین واقع شده است. این کاخ از جاذبه های مهم چین می باشد تور چین تابستان 97که نظر هر بیننده ای را جلب میکند, در سفرتان به چین فرصت را از دست ندهید به بازدید از این بنای تاریخی تور چین اردیبهشت 97بروید.

دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

کوه چان بای شان چین

کوه چان بای شان یکی از جاذبه های گردشگری چین و مرز بین کشور چین و کره شمالیتور چین اردیبهشت 97 می باشد. کوه چان بای شان در استان جین لی در شمال شرقی این کشور واقع شده است. کوه چان در سال 1980 در لیست مناطق حفاظت شده بین المللی سازمان ملل به ثبت رسیده و سرچشمه 3 رود سون هوا جیانگ, تون من جیانگ و یالون جیانگ می باشد. کوه چان بای از سنگ بخارای سفید تشکیل شده به همین دلیل به قله یخی معروف است.تور چین خرداد 97 این کوه آتشفشانی که از قرن 16 میلادی تا به حال 3 بار فوران کرده است دارای منظره زیبایی می باشد که از آن جمله می توان به استخر تیان چی,تور چین تابستان 97 جنگل یوه هوا, جنگل زیر زمینی, درختان سرو زیبا, چشمه گرم, دهانه هی فونگ, جنگل سنگ های اسفنجی, دره بزرگ, باغ کوهستانی, قله اصلی کوه اشاره نمود. مردمانی که در این کوه زندگی تور چین فروردین 97می کنند قوم "من" نامیده می شوند. این کوه همچنین به زمین مقدس نیز معروف است. در سفرتان به چینامکان این را خواهید داشت تا به دیدن قله یخی بروید و از سفرتان لذتتور چین بهار 97 ببرید.

 

کوه چان بای شان چین


غارهای ژیجین چین

غارهای ژیجن یکی از جاذبه های گردشگری چین محسوب می شود, تعداد زیادیتور چین اردیبهشت 97 از غارهایی که در دنیا به وجود آمده است به دلیل عبور آب از بین شکاف سنگ های آهک است. به این ترتیب که با عبور آب از داخل این سنگ ها آهک ذره ذره تحلیل رفته و باعث ایجاد شکاف ها و دهانه هایتور چین فروردین 97 بزرگ تر می شود. این دهانه ها و شکاف ها بعد از گذشت هزاران سال به غارهای بسیار بزرگی تبدیل می شوند که از جمله ی آن ها می توان به غارهایتور چین بهار 97 ژیجین چین اشاره نمود. غارهای ژیجین چین مساحتی حدود 30000 متر مربع و گاهی ارتفاعی معادل 185 متر را دارند. رودخانه ای که در زمان قدیم رودخانه این غارها را تشکیل داد اکنون خشکتور چین تابستان 97 شده اما نهرها و جریان آب زیرزمینی هنوز در این غارها جریان دارند و مناظر بسیار زیبایی را برای گردشگران تور چین به وجود آورده است. در سفرتان به چین امکان این را خواهید داشت تا از این جاذبه زیبا دیدن نماییدتور چین خرداد 97 و لذت ببرید.

غارهای ژیجین چین


شهر گویلین چین

یکی از زیباترین و چشم نوازترین شهرهای چین بی شک شهر گویلین می باشد که تور چین اردیبهشت 97جنگل های سرسبز آن را احاطه کرده است. در کنار این شهر رودخانه لی وجود دارد که خود یکی از جاذبه های کشور چین است. از مناطق دیدنی شهر گویلین می توان به تپه خرطوم فیل, رودخانهتور چین تابستان 97 شکوفه های هلو و آبشار گودنگ اشاره نمود که به جذابیت های این شهر افزوده است. درست است که کشور چین در سال های اخیر به فرهنگ غرب متمایل تور چین فروردین 97شده اما شهر گویلین همچنانتور چین خرداد 97 آداب و رسوم سنتی خود را حفظ کرده است. گردشگران عزیز تور چین می توانند با دیدن از این شهر سفر خود را خاطره انگیز تور چین بهار 97کنند.

شهر گویلین چین

شهر گویلین چین

دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

دیوار چین

دیوار چین یکی از جاذبه های گردشگری چین و یکی از عجایب هفت تور چین فروردین 97گانه جهان می باشد که بی شک به گوش همه آشناست. این دیوار برای جلوگیری از حمله کشور های شمالی به چین به صورت تکه تکه بر روی کوه ها ساخته شد و بعد ها در تور چین اردیبهشت 97سال 221 بعد از وحدت دوک ها این دیوار به هم متصل تور چین بهار 97شد و طول آن به 6000 متر مربع رسید که برابر گردش بر روی کره زمین می باشد و متعلق به سلسله مینگ می باشد. دیوار چین از سمت تور چین تابستان 97شرق به ساحل رودیالو جیان و از سمت غرب به دروازه جایو گوان متصل است. این جاذبه گردشگری مهم چین در سال 1987 به ثبتور چین خرداد 97 جهانی رسید. در سفرتان با تور چین امکان این را خواهید داشت تا از دیدن این جاذبه حیرت انگیز لذت ببرید.

دیوار چین

دیوار چین


شهر ممنوعه چین

شهر ممنوعه چین یکی جاذبه های گردشگری مهم چین به حساب می آید تور چین فروردین 97که وسعتش 150 هزار متر می باشد و دارای 70 ساختمان با 9000 اتاق می باشد و در قدیم محل پادشاهی مینگ و چینگ بوده است. در طراحی سقف ها از رنگ زرد تور چین بهار 97 استفاده شده است که نشانه امپراطوری در چین است. در دور این شهر خندقی به عرض 52 متر و طول 3800 متر برای محافظت از امپراطور حفر شده است. در این شهر برای تور چین خرداد 97ذخیره آب از 300 ظرف فلزی استفاده می شود که 18 عدد که مورد استفاده کاخ است روکش طلا دارد و باقی ظرف ها دارای روکش فلزی و برنزی است. جوانان و دختران امپراطور در سمت شرق یعنی تور چین تابستان 97سمت طلوع آفتاب که نشانگر جوانی و طلوع دوباره می باشد زندگی می کنند و در سمت غرب یعنی سمت غروب آفتاب که به معنای گذر عمر می باشد افراد مسنتور چین اردیبهشت 97 زندگی می کنند. در سفرتان با تور چین امکان این را خواهید داشت تا به این شهر بروید و چیز های جالبی را نظاره گر باشید.

 

شهر ممنوعه چین

شهر ممنوعه چین

شهر ممنوعه چین


شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ یکی از مناطق روستایی و یکی از جاذبه های گردشگری چین تور چین بهار 97می باشد که در آن تعداد زیادی از کانال ها و پل ها وجود دارد که به جذابیت های این شهر می افزاید. این شهر دارای معماری سنتی و فرهنگ اصیل چینی است. شهر لی جیانگ در چین با تور چین اردیبهشت 97عنوان ونیز چینی شناخته می شود. در این شهر جاذبه های بسیار زیبایی وجود دارد که مسافران تور چین نباید از آن غافل باشند و در سفر خود حتما از این شهر بازدید داشته باشند. در شهر تور چین فروردین 97لی جیانگ اماکن تاریخی از جمله شهر ممنوعه، میدان تیان آن من و دیوار بزرگ چین وجود دارد. در سفرتان به چین امکان این را تور چین تابستان 97خواهید داشت تا به این شهر بروید و لحظات خوشی را تور چین خرداد 97تجربه کنید.

شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ چین

دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

بادی مارینا کیش

بادی مارینا یک پارک آبی در جزیره کیش است که در مجموعه هتل مارینا کیش و درتور کیش هتل مارینا بهار 97 ساحل مقابل آن قرار دارد. این پارک آبی بادی که بر روی سطح دریا قرار دارد شامل تفریحات بسیار مهیجی نظیر سرسره و تور کیش هتل مارینا تابستان 97جامپینگ های متعدد است. تمامی تجهیزات این پارک آبیتور کیش هتل مارینا اردیبهشت 97 از شرکت مشهور ویبیت که تولید کننده این نوع تجهیزات در سراسر جهان است. این پاک آبی دارای امنیت بالایی بوده و غریق نجات ها در کنار شما حضور دارند. در کنار این تفریحتور کیش هتل مارینا فروردین 97 مهیج یک رستوران ساحلی بسیار خوب قرار دارد که می توانید در هنگام گرسنگی از آن استفاده کنید. اگر به دنبال یک تفریح تور کیش هتل مارینا خرداد 97مهیج هستید پیشنهاد ما به شما مسافران تور کیش بادی مارینا است.

بادی مارینا کیش


جزیره هندورابی

جزیره هندورابی یکی از بهترین جاذبه های گردشگریتور کیش هتل مارینا تابستان 97 جزیره کیش می باشد.این جزیره بسیار تور کیش هتل مارینا فروردین 97آرام و خالی از ساکن می باشد و برای آفتابگیری و لذت آرامش را در این جزیره تجربه کنید.گردشگران تور کیش می توانند در این جزیره پرورش تور کیش هتل مارینا خرداد 97مرجان های زیبا و لاک پشتتور کیش هتل مارینا بهار 97 های دیدنی را تماشا کنید.زمان مناسب برای دیدن از جزیره اسفند ماه تا خرداد ماه می باشد.با تور کیش همراه شوید و از این جاذبه گردشگری بسیار تور کیش هتل مارینا اردیبهشت 97دیدنی دیدن نمایید.

جزیره هندورابی


شبیه ساز پرواز کیش

شبیه ساز پرواز  یکی از جاذبه های تور کیش هتل مارینا تابستان 97گردشگری بسیار هیجان انگیز جزیره کیش می باشد.فلای دامون اولین مرکز تخصصی شبیه سازهای پروازی در سطح کشور می باشد که با بهره گیری از 4 مدل شبیه ساز پروازی با آخرین تکنولوژی های روز دنیتور کیش هتل مارینا اردیبهشت 97ا شامل:

1. شبیه ساز پروازی ایرباس 320 – Airbus320
2. شبیه ساز پروازی بویینگ 737 – Boeing 737
3. شبیه ساز پروازی هواپیمای دو موتوره
4. شبیه ساز پروازی با امکان حرکت (Motion) هوتور کیش هتل مارینا خرداد 97اپیمای Mooney

مسافران تور کیش که علاقه بسیاری به خلبانی دارند می توانندتور کیش هتل مارینا فروردین 97این لذت را با این شبیه ساز پرواز تجربه کنید.

آدرس:جزیره کیش – مجتمع دامون – طبقه اول – مرکز فلایتور کیش هتل مارینا بهار 97 دامون

شبیه ساز پرواز کیش

شبیه ساز پرواز کیش


پارک آهوان کیش

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری  جزیره کیشتور کیش هتل مارینا خرداد 97 پارک آهوان کیش می باشد.گردشگران تور کیش می توانند از فاصله بسیار نزدیک آهوان بسیار زیبا را تماشا کنند و از دیدن آنها لذت ببرند. اين پارك داراي 17 قفس براي نگهداري حيوانات مي باشد. اين حيوانات شامل شير، تور کیش هتل مارینا فروردین 97روباه، شغال، میمون، گوزن و انواع پرندگان نظیر طاووس، طوطی و عقاب طلایی مي باشندتور کیش هتل مارینا اردیبهشت 97.

با تور کیش همراه شوید و لحظات خاطره انگیزیتور کیش هتل مارینا تابستان 97 را کنار عزیزانتان تجربهتور کیش هتل مارینا بهار 97 نمایید.

پارک آهوان کیش

دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد که در کنار ساحل زیبای کیش تور کیش هتل مارینا اردیبهشت 97و در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره و مراکز خریدی همچون مرجان قرار گرفته است و دارای یک موقعیت مکانی عالی می باشد. این هتل به صورت هتل آپارتمان می تور کیش هتل مارینا تابستان 97باشد و واحدهای اقامتی آن به صورت سوئیت های یک و دو خوابه می باشند که تمیز و زیبا بوده و تور کیش هتل مارینا بهار 97مامی امکانات رفاهی را به شما مسافران تور کیش ارائه می دهند. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی برای شما طبخ می شود و برای میل کردن دسر و نوشیدنی می توانید از کافی شاپ هتل سالار استفاده نمایید. از دیگر امکانات این هتل تور کیش هتل مارینا خرداد 97می توان به فضای سبز، تاکسی سرویس،اینترنت و امکانات حمل و نقل اشاره تور کیش هتل مارینا فروردین 97کرد.

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش


هتل دریا کیش

هتل دریا یکی از هتل های دو ستاره کیش است که در نزدیکی اسکله تفریحی این جزیره و در موقعیت مکانی بسیار عالی در نزدیکی مراکز خرید و بازارهای جزیره کیش قرار گرفته است. این هتل در زمینی به مساحت 3850 متر مربع ساخته شده است و دارایتور کیش هتل مارینا تابستان 97 سه بلوک ساختمانی می باشد. در این بلوک های ساختمانی اتاق های دو تا پنج تخته و سوئیت های دوبلکس وجود دارند که دارای امکانات یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع،تور کیش هتل مارینا اردیبهشت 97 اینترنت، تلفن، حمام و لوازم بهداشتی برای شما مسافران تور کیشمی باشند. صبحانه هتل دریا برخلاف دیگر هتل ها در کافی شاپ آن سرو می شود و دیگر وعده های تور کیش هتل مارینا خرداد 97غذایی را می توانید در رستوران هتل میل نمایید. از دیگر امکانات هتل می توان به تاکسی سرویس، فضای سبز، استقبال فرودگاهیتور کیش هتل مارینا بهار 97 و ... اشاره کرد.

هتل دریا کیش

 


هتل اسپادنا کیش

از هتل های 3 ستاره کیش می باشد.این هتل مقرون به صرفه تور کیش هتل مارینا تابستان 97می باشد.فاصله هتل تا مرکز کیش 10 دقیقه می باشد.تور کیش هتل مارینا بهار 97هتل اسپادنا در نزدیکی پلاژ بانوان قرار دارد.ظرفیت این هتل تور کیش هتل مارینا فروردین 97221 نفر می باشد.

امکانات هتل اسپادنا کیش:

با تور کیش همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا از خدمات رایگان صبحانهتور کیش هتل مارینا خرداد 97 و استقبال فرودگاهی نهایت لذت را ببرید.

هتل اسپادنا کیش


هتل خیام کیش

هتل خیام یکی از هتل های یک ستاره کیش است که در نزدیکی ساحل آقایان تور کیش هتل مارینا فروردین 97جزیره کیش قرار دارد. این هتل یکی از هتل های ارزان جزیره کیش است که واحدهای اقامتی آن به صورت ویلایی می باشد. در این واحدها میتور کیش هتل مارینا بهار 97 توانید امکاناتی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون، تور کیش هتل مارینا تابستان 97حمام، یخچال، صندوق امانات و مینی بار را پیدا کنید. در کنار این هتل یک فضای سبز بسیار زیبا قرار دارد که در آن می توانید به دوچرخه سواری بپردازید. از تور کیش هتل مارینا خرداد 97دیگر امکانات هتل خیام برای مسافران تور کیش می توان به ترانسفر فرودگاهی، لاندری، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس وتور کیش هتل مارینا اردیبهشت 97 رستوران اشاره کرد.

 

هتل خیام کیش

دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

هتل آرا کیش

هتل آرا برای گردشگران تور کیش که نزدیکی به مراکز خرید برایشان مهم است مناسب تور کیش هتل مارینا بهار 97می باشد.این هتل به مرکز خرید پردیس 1 و2 نزدیک می باشد. همچنین میهمانان تور کیش که برند بودن اجناس برایشان حائز اهمیت است می تتور کیش هتل مارینا فروردین 97وانند از این مرکز خرید دیدن کنند.همچنین اینتور کیش هتل مارینا خرداد 97 هتل به دلیل بازسازی نام خود را از هتل آرام به هتل آرا تغییر داد.از امکانات رایگان هتل نیز صبحانه می باشد.هتل آرا تور کیش هتل مارینا اردیبهشت 97کیش آماده پذیرایی از شما میهمانان تور کیش می باتور کیش هتل مارینا تابستان 97شد.


هتل گامبرون کیش

این هتل در ما بین میدان سیر و میدان داریوش واقع شده است و ازتور کیش هتل مارینا فروردین 97 هتل های بسیار زیبا و تاپ جزیره کیش می باشد.

امکانات هتل گامبرون کیش: استخر،تور کیش هتل مارینا تابستان 97سونا و جکوزی, سالن بدنسازی، سالن ماساژ،تور کیش هتل مارینا اردیبهشت 97بیلیارد،زمین تنیس, قایق سواری و جت اسکی,رستوران،کافی شاپ،رستوران سنتی ، رستوران فضای باز و فست فود, کافی نت، اینترنت بی سیم, سالن همایش, خشکشویی، آرایشکاه مردانه و تور کیش هتل مارینا بهار 97آرایشگاه زنانه, استخر روباز تابستانی
, تاکسی تلفنی,خدمات پزشکی, کتابخانه که در اختیار تور کیش هتل مارینا خرداد 97گردشگران تور کیش قرار گرفته است.

همچنین از جاذبه های گردشگری جزیره کیش که مورد توجه گردشگران تور کیش قرار گرفته است می توان پارک آهوان را نام برد.

 


هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش از هتل های سه ستاره جزیره کیش تور کیش هتل مارینا فروردین 97می باشد که گردشگران تور کیش به خوبی از آن یاد می کنند.این هتل دارای 70 واحد می باشد که در کل ظرفیت آن 225 تخت است.در رستوران این هتل انواع غذاهای منحصر به فرد را برای شما تور کیش هتل مارینا تابستان 97میهمانان تورکیش سرو می نماید. این هتل به دلیل نزدیکی با ساحل و مرکز خرید پردیس 1و2 در جایگاه ویژه یی قرار گرفته است.گردشگران تور کیش می توانند با 5 الی 10 دقیقه تور کیش هتل مارینا خرداد 97به این تفریحگاه تور کیش هتل مارینا بهار 97رفته و از این مرکز خرید دیدن نمایند.

آدرس:کیش، میدان سیری تور کیش هتل مارینا اردیبهشت 97،(نزدیک بازار پردیس2)


هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در میدان پردیس جزیره کیشتور کیش هتل مارینا تابستان 97 قرار گرفته است. این هتل در سال 1385 افتتاح شده و با ساختمان زیبای خود همچون نگینی در جزیره کیش می درخشد. این هتل دارای 168 اتاق است که دارای امکانات صبحانه، تلویزیونتور کیش هتل مارینا فروردین 97، مینی بار، حمام ، تلفن، اینترنت و صندوق امانات می باشد. هتل دارای یک رستوران ایرانی ، یک رستوران فرنگی، یک رستوران سنتی و یک رستوران ایتالیایی می باشد. در این هتلتور کیش هتل مارینا بهار 97 سالن کنفرانس، سالن اجتماعات و بیزنس روم می باشد که برای برگزاری جلسات و سمینارها می توانید از آن استفادهتور کیش هتل مارینا خرداد 97 نمایید. از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور کیش می توان به ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، فضای سبز، امکانات برای معلولین و ... اشارهتور کیش هتل مارینا اردیبهشت 97 کرد.

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 989
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند