تور تایلند
تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند
دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

هتل حیات ریجنسی دبی

هتل حیات ریجنسی یکی از هتل های 5 ستاره دبی است که در فاصله یک کیلومتری تور دبی فروردین 97ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته است. این هتل جزو مجموعه هتل های زنجیره ای حیات می باشد و به صورت BB خدمات خود را به شما مهمانان تور دبی ارائه می دهد. این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و فاصله آن تا ایستگاه مترو تنها 500 متر است. هتل دارای 421 اتاق و سوئیت است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، چای ساز، حمامتور دبی بهار 97 با سشوار و اینترنت هستند. هتل دارای 6 رستوران است که شامل رستوران بام با نمایی دیدنی از دبی، رستوران ایرانی شهرزاد با سرو غذاهای ایرانی در محیطی سنتی، رستوران میاکو با تور دبی تابستان 97سرو غذاهای ژاپنی، رستوران کیچن با سرو غذاهای لبنانی ،رستوران گردان و  اسنک بار در کنار استخر هتل است. اگر از علاقمندان به ورزش گلف هستید زمین گلف هتل حیات پذیرای شما است. تور دبی اردیبهشت 97هم چنین امکان انجام ورزش های دیگری مانند تنیس ، پاتیناژ و بدنسازی نیز در این هتل فراهم شده است. از دیگر امکانات این هتل مجلل می توان بهتور دبی خرداد 97 مرکز اسپا، خدمات ماساژ، کافی شاپ، روم سرویس، لاندری، خدمات نگهداری از کودکان و ... اشاره کرد.

هتل حیات ریجنسی دبی

هتل حیات ریجنسی دبی


هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس پالم یکی از هتل های 5 ستاره و یکی از لوکس ترین هتل های دبی است کتور دبی خرداد 97ه در کنار ساحل خلیج فارس و جزیره مصنوعی پالم یا نخل قرار گرفته است. این هتل خارق العاده که یکی از بهترین هتل های جهان نیز به شمار می رود در زمینی به مساحت 450000 متر مربع با ساختمانی بسیار زیبا با 23 طبقه ساخته شده است. هتل دارای 1539 واحد بسیار لوکس و شیک است که دارای خدمات هافبرد هستند. در این اتاق ها که امکانات تلویزیون، مینی تور دبی فروردین 97بار، اینترنت، تهویه مطبوع، حمام با وان و چای ساز وجود دارد. از اکثر اتاق های هتل نمای زیبایی از دریا قابل مشاهده است. هتل دارای یک پارک آبی اختصاصی با نام ادونچر است که بزرگترین پارک آبی خاورمیانه لقب گرفته است؛ انواع و اقسام سرسره های آبی، استخرهای گوناگون و حتی مرکز تخصصی آبگرم در این پارک آبی وجود دارند. یک آکواریوم بسیار زیبا در هتل آتلانتیستور دبی اردیبهشت 97 پالم قرار دارد که بیش از 65000 گونه دریایی در آن وجود دارند. گفتنی است که این آکواریوم در زیرآب قرار داشته و امکان شنا کردن در آن برای شما مسافران تور دبی فراهم شده است. 13 رستوران در هتل آتلانتیس وجود دارند که غذاهای اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی، ژاپنی و عربی سرو می کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به ساحلتور دبی بهار 97 اختصاصی، زمین تنیس، پرواز با هلیکوپتر، سالن ماساژ، زمین بازی کودکان، یوگا و... اشاره تور دبی تابستان 97کرد.

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی


هتل سامایا دیره دبی

هتل سامایا یکی از هتل های 5 ستاره منطقه دیره دبی است که در خیابان رقت البوتین دبی قرار گرفته است. این هتل در فاصله کمتر از یک کیلومتری ایستگاه مترو، در فاصله 13 کیلومتری مرکز شهر و در فاصله 4 کیلومتری فرودگاه بین المللی قرار گرفته است. این هتل دارای 208 اتاق بوده و خدماتتور دبی تابستان 97 خود را به صورت BB ارائه می کند. واحدهای اقامتی هتل از نوع اتاق استاندارد، اتاق کلاب و سوئیت است که به شما مهمانان گرامی تور دبی امکانات مینی بار، تلویزیون، تور دبی فروردین 97تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان و حمام با سشوار را ارائه می دهند. هتل دارای یک رستوران اصلی، یک رستوران چینی ، یک کافی شاپ 24 ساعته و یک کافی شاپ بام برای صرف تور دبی خرداد 97غذا و نوشیدنی می باشد. گفتنی است که کافی شاپ بام در کنار استخر روباز این هتل در بام قرار دارد که از آن منظره بسیار دیدنی از دبی نمایان است. در سالن اسپا هتل سامایا می توانید از سونا، تور دبی اردیبهشت 97جکوزی، حمام بخار و خدمات ماساژ استفاده نمایید. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بدنسازی، خدمات نگهداری از کودکان، سالن همایش و جلسات، تور دبی بهار 97صندوق امانات و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

هتل سامایا دیره دبی

هتل سامایا دیره دبی

دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا یکی از هتل های 3 ستاره جزیره زیبای کیش است که در میدان حافظ بلیط کیش خرداد 97جزیره قرار گرفته است. این هتل در فاصله 20 دقیقه ای فرودگاه بین المللی کیش قرار گرفته و خدمات ترانسفر فرودگاهی را با دریافت هزینه اضافی انجام می دهد. بلیط کیش بهار 97هتل در سال 1387 افتتاح و در سال 1394 بازسازی شده است. ساختمان اصلی هتل در 5 طبقه ساخته شده و در آن 36 اتاق دو و سه تخته وجود دارند. هم چنین 21 واحد ویلایی نیز در این هتل وجود دارند.بلیط کیش فروردین 97 رستوران نخل به عنوان رستوران اصلی هتل در داخل ساختمان هتل قرار گرفته و یک رستوران و سفره خانه ی سنتی نیز در محوطه بیرونی هتل قرار دارد.کافی شاپ هتل با نام نسیم نیز در محوطه لابیبلیط کیش تابستان 97 قرار دارد. از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور کیش می توان به سالن اجتماعات، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس و لاندری اشاره بلیط کیش اردیبهشت 97کرد.

هتل گاردنیا کیش 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

 


هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در میدان امیر بلیط کیش خرداد 97کبیر و بلوار دریا جزیره قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های قدیمی جزیره کیش است که در سال 1375 افتتاح و در سال 1395 بازسازی شده است. هتل پارس نیک دارای 37 اتاق دو تا چهار تخته است کهبلیط کیش بهار 97 دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع، حمام، میز تحریر و تلفن هستند. رستوران این هتل با ظرفیت 100 نفر در طبقه همکف قرار گرفته و انواع غذاهایبلیط کیش فروردین 97 خوش طعم ایرانی را برای شما مسافران تور کیش سرو می نماید. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی جزیره کیش 8 دقیقه می باشد که هتل برای شما خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان در نظر گرفتهبلیط کیش تابستان 97 است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، صندوق امانات، چایخانه سنتی، پذیرش 24 ساعته،‌ لاندری و روم سرویس اشاره بلیط کیش اردیبهشت 97کرد.

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش


هتل جام جم کیش

هتل 3 ستاره جام جم یکی از هتل های سه ستاره گرید ای جزیره کیش است که در مرکز جزیره کبلیط کیش اردیبهشت 97یش و در میدان امیرکبیر جزیره قرار گرفته است. این هتل بیش از چهل سال سابقه در صنعت هتلداری دارد و آخرین بار در سال 1393 بازسازی شده است. بلیط کیش خرداد 97هتل دارای 52 باب اتاق است که برای شما مسافران تور کیش می توان به صبحانه، یخچال ، تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، حمام، لوازم بهداشتی، اینترنت و صندوق امانات اشاره کرد. بلیط کیش بهار 97رستوران هتل جام جم با ظرفیت 100 نفر در طبقه اول این هتل قرار گرفته و برای شما مهمانان گرامی تور کیش انواع غذاهای ایرانی و دریایی را سرو می کند. فاصله هتل تا فرودگاهبلیط کیش فروردین 97 تنها ده دقیقه می باشد که می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان هتل استفاده نمایید. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، فضای سبز، تاکسی سرویس، لاندری و روم سرویس اشارهبلیط کیش تابستان 97 کرد.

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش


هتل گراند کیش

هتل گراند یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در بلوار موج دریا کیش قرار گرفته است.بلیط کیش اردیبهشت 97 این هتل در قابل بازار ونوس قرار گرفته و تا دیگر مراکز خرید جزیره نیز فاصله بسیار کمی دارد. هم چنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کیش نیز 9 دقیقه می باشد. هتل دارای یک ساختمان 5 طبقه و زیبای استوانه ای شکل است که در سال 1388 افتتاح شده است. در اطراف این ساختمان محوطه زیبای فضای سبز به همراه دریاچه مصنوعی و آلاچیق وجود بلیط کیش خرداد 97دارد. 60 واحد اقامتی از نوع اتاق های دو تا چهار تخته در هتل گراند وجود دارد که دارای امکانات یخچال، مبلمان، بالکن، تلفن و اینترنت هستند. رستوران هتل که در طبقه همکف ساختمانبلیط کیش فروردین 97 اصلی قرار دارد انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما مسافران تور کیش سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به فروشگاه، تاکسی سرویس، زمین تنیس، بیلیارد، پینگ پنگ، فوتبال بلیط کیش تابستان 97دستی، اجاره ماشین، ترانسفر فرودگاهی رایگان و ... اشاره بلیط کیش بهار 97کرد.

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل 3 ستاره تاپ رز یکی از هتل های ساحلی جزیره کیش است که انتهای خیابان ابن سینا بلیط کیش اردیبهشت 97و در کنار خلیج همیشه فارس قرار گرفته است. رستوران این مجموعه یک رستوران ساحلی است که دارای دو قسمت روباز و سرپوشیده برای نشستن است و در هنگام ناهار و بلیط کیش تابستان 97شام برای شما موسیقی زنده پخش می شود. در این هتل 37 واحد اقامتی وجود دارد که به صورت سوئیت های ویلایی هستند و دارای امکانات چای ساز، یخچال، بلیط کیش فروردین 97تلویزیون، اینترنت، مبلمان و حمام می باشند. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد که برای شما مسافران تور کیش ترانسفر فرودگاهی رایگان در نظر گرفته شده است. از دیگربلیط کیش خرداد 97 امکانات هتل می توان فضای سبز، آلاچیق، خدمات راهنمای تور، پذیرش 24 ساعته وبلیط کیش بهار 97 لاندری اشاره کرد.

هتل تاپ رز کیش 

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش

دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

هتل سارا کیش

هتل سارا یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در خیابان بلیط کیش بهار 97 رودکی جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1388 افتتاح شده است و تنها سه دقیقه با اسکله تفریحی جزیره قرار دارد. ساختمان هتل 3 طبقه است و دارای 72 اتاق می باشد. اتاق های هتل از انواعبلیط کیش تابستان 97 دو تخته و سه تخته هستند که امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، حمام با لوازم بهداشتی، بالکن و صندوق امانات می باشند. رستوران هتل با نام ساینا در طبقه منفی یک قرار بلیط کیش فروردین 97دارد و انواع غذاهای ایرانی و دریایی را برای شما مسافرانتور کیش سرو می کند. کافی شاپ هتل نیز در لابی قرار گرفته و یک چایخانه سنتی بلیط کیش خرداد 97در محوطه هتل قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن همایش، ترانسفر فرودگاهی،‌تاکسی سرویس، خدمات تور، لاندری، اجاره ماشین و ... اشارهبلیط کیش اردیبهشت 97 کرد.

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش


هتل آرامش کیش

هتل آرامش یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در میدان ساحلبلیط کیش اردیبهشت 97 جزیره قرار گرفته است. این هتل در سال 1390 افتتاح شده و دارای یک ساختمان چهار طبقه می باشد. یکی از مزایای هتل که نظر بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است موقعیت مکانی بلیط کیش تابستان 97این هتل است که به مراکز خرید و تفریحی جزیره بسیار نزدیک می باشد. هم چنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کیش 15 دقیقه می باشد. در این هتل 67 واحد اقامتی بلیط کیش فروردین 97وجود دارند که شامل اتاق های دو تا پنج تخته می شوند و امکانات یخچال، تلویزیون، میز تحریر، مبلمان، اینترنت و سیستم تهویه مطبوع را به شما مهمانان گرامی ارائه می دهد.بلیط کیش خرداد 97 هتل آرامش خدمات ترانسفر فرودگاهی را به صورت رایگان برای شما عزیزان انجام می دهد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، خدمات تور، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس و امکاناتبلیط کیش بهار 97 برای معلولین اشاره کرد.

هتل آرامش کیش 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش


هتل پالاس کیش

هتل پلاس یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در میدان داریوشبلیط کیش فروردین 97 جزیره قرار گرفته است. این هتل در زمینی به مساحت 10500 متر مربع هم اکنون در مراحل پایانی پروژه است و هنوز افتتاح نشده است. پیش بینی می شود این هتل به یکی از بهترین هتل بلیط کیش خرداد 97های جزیره تبدیل شود و مسافران تور کیش زیادی برای اقامت به آن مراجعه نمایند. از امکانات خاص این هتل که در ساختمان آن تعبیه شده است وجود یک سینما است که آن را از دیگر هتلبلیط کیش بهار 97 های جزیره متمایز ساخته است. ساختمان هتل 15 طبقه می باشد که در بام آن و بالاترین طبقه هتل یک استخر روباز قرار گرفته است. هم چنین واحدهایبلیط کیش اردیبهشت 97 اقامتی این هتل به صورت سوئیت های لوکس می باشد که بسیار عالی طراحی شدهبلیط کیش تابستان 97 اند. 

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش

دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در میدان قشم و خیابان بلیط کیش تابستان 97حافظ قرار دارد. این هتل کمی از مراکز خرید و مراکز تفریحی کیش دور است ولی گشت شهری در هتل به طور رایگان برای شما مسافران تور کیش وجود دارد. هتل دارای 42 اتاق است که شامل اتاق های دو تخته،‌بلیط کیش فروردین 97سه تخته و سوئیت هستند و دارای امکانات تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع، اینترنت، حمام و صندوق امانات هستند. واحدهای هتل بهبلیط کیش اردیبهشت 97 صورت سوئیت در میان فضای سبز هستند که فضای بسیار دل انگیزی را ایجاد کرده است. از دیگر امکانات هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس،بلیط کیش خرداد 97 پذیرش 24 ساعته و لاندری اشاره کربلیط کیش بهار 97د.

هتل ستاره طلایی کیش 

هتل ستاره طلایی کیش


هتل آنا کیش

هتل آنا یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در میدان امیرکبیر و جنب پاساژ پارس نیک کیشبلیط کیش فروردین 97 قرار گرفته است. به علت قرار گرفتن در میدان امیر کبیر این هتل به مراکز خرید بسیار نزدیک بوده و تا فرودگاه بین المللی گیش تنها ده دقیقه فاصله دارد. هتل آنا در سال 1377 به بهره برداری رسید بلیط کیش بهار 97و درسال 1391 بازسازی کامل شده است. این هتل دارای 68 اتاق است و خدمات اتاق ها به صورت هافبرد ارائه می شوند. رستوران هتل با ظرفیت 200 نفر در طبقه همکفبلیط کیش تابستان 97 قرار گرفته است و در کنار آن کافی شاپ قرار دارد. چایخانه سنتی هتل آنا در محوطه فضای سبز بیرون از ساختمان قرار گرفته است. از دیگر امکانات هتل می بلیط کیش اردیبهشت 97توان به اینترنت، تاکسی سرویس، پارکینگ، اجاره ماشین، روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی و صندوق امانات اشارهبلیط کیش خرداد 97 کرد.

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش


هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش که در مقابل تالار شهر جزیره وبلیط کیش تابستان 97 در میدان ساحل قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و در نزدیکی اسکله تفریحی و بازارهای جزیره قرار گرفته است. این هتل در سال 1374 افتتاح شده و دارای 98 اتاق است.بلیط کیش فروردین 97 در این اتاق ها امکانات رفاهی کاملی مانند یخچال، تلویزیون، حمام با لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن و اینترنت وجود دارند. رستوران هتل پارسیان با ظرفیت 100 نفر در طبقه همکف قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانیبلیط کیش بهار 97 و دریایی را برای شما مسافران تور کیش سرو می کند. در فضای سبز محوطه هتل آلاچیق و هم چنین یک بلیط کیش اردیبهشت 97چایخانه سنتی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. هم چنین برای گشت در جزیره می توانید از هتل ماشین اجاره کنید. از دیگر امکانات این هتل می توان به آرایشگاه، کافی شاپ، سالن بلیط کیش خرداد 97همایش، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره کرد.

هتل پارسیان کیش 

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش

 

دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا یکی از هتل های 4 ستاره کیش است که در میدان رودکی بلیط کیش بهار 97 جزیره و در نزدیکی مرکز تجاری کیش قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کیش ده دقیقه بوده و تا مراکز خرید فاصله بسیار کمی دارد. این هتل در سال 1393 افتتاح شده است و دارای یک ساختمان 4 طبقه با 81 واحد اقامتی می باشد. در اتاق ها و سوئیت های این هتل امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، تلویزیون، حمام، اینترنت، صندوق امانات و سیستم تهویه بلیط کیش اردیبهشت 97مطبوع وجود دارند. در رستوران اصلی هتل پارمیدا صبحانه به صورت بوفه و ناهار و شام با منوی بسته سرو می شود. در این هتل یک کافه 24 ساعته و یک کافه سنتی نیز وجود دارند. در بلیط کیش خرداد 97کنار استخر هتل پارمیدا یک سونا، جکوزی ، حمام ترکی و سالن ماساژ وجود دارد که استفاده از استخر برای شما مسافران تور کیش مقیم هتل رایگان است. از دیگر امکانات این هتل می توان به ترانسفر فرودگاهیبلیط کیش فروردین 97 رایگان، سالن همایش و کنفرانس، اجاره ماشین، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و لاندری اشارهبلیط کیش تابستان 97 کرد.

هتل پارمیدا کیش 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش


هتل هلیا کیش

هتل 4 ستاره هلیا کیش مابین دو میدان امیر کبیر و بلیط کیش بهار 97ساحل قرار گرفته است و فاصله اندکی با دریا و ساحل زیبای جزیره کیش دارد. هتل هلیا در سال 1395 بازسازی شده است و دارای 62 اتاق تمیز و دارای تمامی امکانات رفاهی نظیر صبحانه، یخچال، تلویزیون،بلیط کیش خرداد 97 مبلمان، حمام و روم سرویس می باشد. این هتل دارای سرویس مجهز و منظم استقبال و بدرقه شما مسافران تور کیشدر فرودگاه میبلیط کیش تابستان 97 باشد.

امکانات هتل هلیا کیش شامل رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، آتلیه عکاسی، خدماتبلیط کیش فروردین 97 تور، سالن کنفرانس، خدمات نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، گاو صندوق، اینترنت پر سرعت، نمازخانه، صندوق امانات و... می بلیط کیش اردیبهشت 97باشد. 

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش


هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش است که در میدان ساحل جزیره وبلیط کیش فروردین 97 درست در مقابل بازار زیتون قرار دارد. این هتل با توجه به قرار گرفتن در میدان ساحل به مراکز خرید جزیره کیش بسیار نزدیک است و تا اسکله تفریحی نیزبلیط کیش خرداد 97 فاصله بسیار کمی دارد. هتل گامبرون در سال 1395 در 4 طبقه و با 86 اتاق افتتاح شده است. نوساز بودن هتل یکی از مزایایی است که گردشگران را برای انتخاب این هتل ترغیب می کند. در اتاق هابلیط کیش تابستان 97 امکانات تلویزیون، مینی بار، اینترنت، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و حمام برای شما مسافران تور کیش وجود دارند. رستوران هتل با ظرفیت 300 نفر در طبقه همکف قرار داشته و بابلیط کیش بهار 97 انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از شما پذیرایی می کند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن اجتماعات، فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، بلیط کیش اردیبهشت 97گشت نیم روزی و ... اشاره کرد.

هتل گامبرون کیش 

هتل گامبرون کیش

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف یکی دیگر از مجموعه هتل های سورینت و یکی از هتل های 4 ستاره جزیرهبلیط کیش فروردین 97 کیش است که در میدان امیرکبیر جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1381 افتتاح شده و در سال 1392 بازسازی شده است. با توجه به قرار گرفتن در میدان بلیط کیش تابستان 97امیرکبیر این هتل دسترسی خوبی به مراکز خرید و مکان های تفریحی جزیره دارد. ساختمان هتل 3 طبقه بوده و در آن 55 اتاق و سوئیت وجود دارند که امکانات تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع، اینترنت، بلیط کیش اردیبهشت 97حمام، صندوق امانات، چای ساز و لوازم بهداشتی را به شما مسافران تور کیش ارائه می دهند. هتل دارای 3 رستوران مختلف است اما معروفترین آن که یکی از رستوران های معروف جزیره کیش بلیط کیش بهار 97می باشد رستوران کوه نور است که غذاهای آن کیفیت بالایی دارند. هتل سورینت صدف دارای امکانات دیگری مانند فضای سبز، کرایه اتومبیل،بلیط کیش خرداد 97 سالن همایش، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی و خدمات برای معلولین می باشد.

 

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش

 


هتل ایران کیش

یکی از هتل های مطرح و پنج ستاره جزیره کیش که در میدان امیرکبیر جزیره ودر موقعیتبلیط کیش فروردین 97 مکانی خوب نسبت به مراکز خرید قرار دارد، هتل ایران می باشد. این هتل از سال 1375 فعالیت خود را برای پذیرایی از مهمانان تور کیش آغاز کرده است اما در سال 1392 ساختمان آن به طور کامل و با طراحی جدید و منحصر به فرد از نو ساخته شد. زیر بنای این هتل چیزی حدود 12000 هزار متر مربع است که بیشتر آن را ساختمان هتل تشکیل می دهد. هتل ایرانبلیط کیش تابستان 97 دارای 121 واحد اقامتی است که بسیار تمیز و زیبا هستند و امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت و حمام با لوازم بهداشتی را ارائه می دهند. گفتنی است که برخی از این اتاق ها بلیط کیش اردیبهشت 97نمای رو به خلیج همیشه فارس دارند. مجموعه آبی هتل که دارای استخر، سونا و جکوزی است برای استفاده از مهمانان مقیم هتل رایگان می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توانبلیط کیش بهار 97 به رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، اجاره ماشین، سالن همایش، چایخانه سنتی، گشت نیم روزی، سالن ماساژ و ...بلیط کیش خرداد 97 اشاره کرد.

 

هتل ایران کیش 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش


هتل شایان کیش

هتل شایان یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در بلوار ساحل جزیره کیش قرار بلیط کیش فروردین 97گرفته است. این هتل یکی از قدیمی ترین هتل های جزیره است که در سال 1351 فعالیت خود را آغاز نموده است و در سال 1393 برای بهبود خدمات رسانی به شما مسافران تور کیش بازسازی شده است. ساختمان این هتل دارای 4 طبقه است و در آن 193 اتاق وجود دارند که همگی دارای دکوراسیون بسیار شیک و زیبا بوده و از برخی از آن بلیط کیش اردیبهشت 97ها منظره خلیج فارس قابل مشاهده است. در این اتاق ها امکانات مبلمان، مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز، تلفن، حمام با لوازم بهداشتی و اینترنت بی سیم رایگان وجود دارد.بلیط کیش تابستان 97 هتل دارای دو رستوران است که یکی از آن ها رستوران اصلی هتل و دیگری یک رستوران سنتی است که درمحوطه فضای باز هتل قرار گرفته است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، بلیط کیش بهار 97سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، بیلیارد، آلاچیق، اجاره ماشین و ترانسفر فرودگاهی اشارهبلیط کیش خرداد 97 کرد.

هتل شایان کیش 

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

هتل آریان کیش

هتل آریان یکی از هتل های 4 ستاره جزیربلیط کیش تابستان 97ه کیش است که در میدان امیرکبیر و روبروی شهربازی قرار گرفته است. هتل آریان در سال 1378 افتتاح و در سال 1393 بازسازی شده است. در نزدیکی هتل مراکز بلیط کیش بهار 97خرید زیادی نظیر زیتون، مروارید بلیط کیش فروردین 97و پردیس قرار گرفته اند. هتل دارای 70 اتاق و سوئیت می باشد که دارای امکانات مبلمان، تلویزیون، مینی بار،‌ تهویه مطبوع و اینترنت می باشند. فاصله هتل تا فرودگاه 8 دقیقه است که برایبلیط کیش اردیبهشت 97 شما مهمانان گرامی تور کیش خدمات ترانسفر فرودگاهی به صورت رایگان انجام می شود. برای صرف چای و عصرانه می توانید از چایخانه سنتی هتل استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل آریانبلیط کیش تابستان 97 می توانید به رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، سالن بیلیارد، اجاره ماشین، خدمات راهنمای تور، لاندری، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاربلیط کیش خرداد 97 کرد.

 

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش


هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش اسبلیط کیش تابستان 97ت که در میدان پردیس جزیره قرار دارد. هتل در نزدیکی مراکز خریدی مانند پردیس قرار گرفته است و تا اسکله تفریحی فاصله کمی دارد. هتل آرامیس دارای 4 طبقه و 64 اتاق استبلیط کیش بهار 97 که از انواع دو تا چهار تخته بوده و امکانات یخچال، ملبمان، تلویزیون، حمام، صندوق امانات، اینترنت و لوازم بهداشتی را را دارا می باشد. رستوران هتل آرامیس در لابی قرار داشته و دارایبلیط کیش فروردین 97 ظرفیت 200 نفر می باشد؛ در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با کیفیت مطلوب سرو می شوند. در کنار هتل آرامیس یک چایخانه تابستانه قرار دارد که می توانید برای صرف چای و عصرانه از آن استفادهبلیط کیش خرداد 97 نمایید. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور کیش می توان به کافی شاپ، لابی، فضای سبز، خدمات تور، ترانسفر فرودگاهی رایگانبلیط کیش اردیبهشت 97، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره بلیط کیش تابستان 97کرد.

 

 هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش


هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره بلیط کیش تابستان 97کیش است که در نزدیکی میدان امیرکبیر قرار گرفته است. این هتل با ساختمانی زیبا با سبک معماری اروپایی و زیربنایی نزدیک 7000 متر مربع در سال 1383 افتتاح و در سال 1393 بازسازی شد.بلیط کیش فروردین 97 موقعیت مکانی بسیار خوب هتل و نزدیکی به مراکز خریدی مانند سارینا 2 یکی از دلایلی است که مسافران تور کیش را به انتخاب این هتل تشویق می کند. این هتل که جزو مجموعه بلیط کیش خرداد 97هتل های سورینت است دارای 55 واحد اقامتی متشکل از اتاق و سوئیت می باشد. رستوران هتل مریم در طبقه همکف قرار دارد و کافیبلیط کیش بهار 97 شاپ این هتل که در لابی قرار گرفته است نوشیدنی و دسرهای ایتالیایی سرو می کند. برای معرفی و دیدن جای جای جزیره کیش می توانید با گشت شهری هتل مریم همراه شوید. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن فوتبالبلیط کیش تابستان 97 دستی، ایرهاکی، آرایشگاه، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، خدمات برای معلولین و ... اشاره بلیط کیش اردیبهشت 97کرد.

هتل سورینت مریم کیش 

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

هتل پارمیس کیش

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیس می باشد بلیط کیش بهار 97که در میدان پردیس جزیره قرار دارد. این هتل با ساختمانی بسیار متفاوت و زیبا نظر هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد. این هتل در سال 1385 افتتاح شده است و مشغول پذیرایی از مهمانانتور کیش می باشد. هتلبلیط کیش تابستان 97 دارای 168 اتاق و سوئیت است که نمای رو به دریا یا جزیره دارند. هم چنین دو پنت هاوس بسیار لوکس در هتل وجود دارند. این اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، صبحانه، یخچال،بلیط کیش خرداد 97 چای ساز، حمام ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و بالکن هستند. رستوران این هتل با دکوراسیون سنتی و بسیار زبا با انواع غذاهای ایرانی و بلیط کیش فروردین 97دریایی پذیرای شما است. از دیگر امکانات هتل پارمیدا می توان به کافی شاپ، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته،‌ لاندری، روم سرویس، اجاره ماشین و ... اشارهبلیط کیش اردیبهشت 97 کرد.

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش


هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک به عنوان یک هتل 5 ستاره در سال 1390 در جزیره کیش بلیط کیش بهار 97افتتاح شد. این هتل با ساختمان بسیار زیبا و منحصر به فرد خود در کنار ساحل مرجانی جزیره و در زمینی به مساحت 100000 متر مربع قرار گرفته است. در اطراف هتل مارینا پارکبلیط کیش تابستان 97 فضای سبز بسیار زیبا و دیدنی قرار گرفته است و امکاناتی مانند پارک بازی کودکان، رستوران روباز و بادی مارینا در این محوطه قرار دارد. این هتل دارای 190 اتاق و سوئیت است که برای شما مسافران تور کیش دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مینی بار، صبحانه، تلفن و اینترنت هستند.در رستوران اصلی هتل با نام لوتوس می توانید صبحانه و ناهار را به صورت بلیط کیش اردیبهشت 97بوفه میل نمایید و رستوران باغ کاغذی یک رستوران روباز بسیار زیبا است که در محوطه پارک قرار گرفته است.

از دیگر امکانات هتل مارینا پارک کیش می توان به استخر سرپوشيده، سونا بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، زمين تنيس، اسپا، ماسا ژ تایلندی، سالن زیبایی بانوان، فروشگاه، کافی شاپ، کافی نت، گیم نت، سالن همایش و سمینار، پارک تفریحی و بلیط کیش فروردین 97دوچرخه سواری اشاره کرد.

آدرس: جزيره كيش -نوار سياحتى شرقى - جنب بلیط کیش خرداد 97برج هاى دو قلو

تلفن: 4465000-0764

هتل مارینا پارک کیش 

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش


هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو یکی از هتل های 4 ستاره و بسیار زیبای جزیره کیش استبلیط کیش بهار 97 که در بلوار دریا قرار گرفته است. این هتل در زمینی به مساحت 27000 متر مربع در سال 1376 افتتاح شد. هتل دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید داشته و فاصله آنبلیط کیش خرداد 97 تا فرودگاه 10 دقیقه است. هتل دارای 200 اتاق است که در دو فاز ساختمانی و ویلایی وجود دارند. هتل دارای یک محوطه بزرگ و زیبا است که در آن استخر روباز و آلاچیق و آبنما و هم چنین بلیط کیش اردیبهشت 97فضای سبز وجود دارد. رستوران هتل با ظرفیت 140 نفر در طبقه همکف قرار داشته و به سبک بوفه می باشد. سالن اجتماعات 160 نفری هتل مکانی برای برگزاری همایش های شما بلیط کیش تابستان 97مسافران گرامی تور کیشاست. از دیگر امکانات هتل می توان به اتاق جلسات، کافی شاپ، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته و اینترنت بی سیم رایگان اشاره بلیط کیش فروردین 97کرد.

 

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از هتل های 5 ستاره در کیش می باشد که الهام گرفته از تخت بلیط کیش فروردین 97جمشید و پاسارگاد بنا گردید که به نوعی بیانگر عزت و افتخار ایرانیان در زمان هخامنشیان می باشد. هتل داریوش کیش دارای 160 اتاق مجهز است که برخی از آن ها دارای منظره رو به بلیط کیش خرداد 97دریا و برخی دارای منظره رو به باغ هستند و قیمت اتاق های رو به دریا کمی گرانتر است اما از لحاظ امکانات تفاوتی با یکدیگر نداشته و همه ی آن ها امکانات مینیبلیط کیش بهار 97 بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، صبحانه بوفه ، اینترنت و حمام را به شما ارائه می دهند. دیگر امکانات هتل شامل رستوران، استخر آقایان، روم سرویس 24 ساعته، سالن بلیط کیش اردیبهشت 97کنفرانس، سالن بیلیارد، لاندری، کافی شاپ، سالن بدنسازی، کافی نت، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها و ترانسفر می باشد.

آدرس: جزیره زیبای کیش بلوار داریوش

تلفن: 07644444900

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش یکی از هتل های 5 ستاره کیش است که در سال 1381 با مساحت 15000 متر مربع افتتاح گردید. این هتل دارای 140 اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه می باشد. ویلاهای لوکس هتل شایگان کیش در باغ باصفا و بسیار زیبای این هتل قرار بلیط کیش خرداد 97دارد. هتل شایگان در موقعیت بسیار خوبی نسبت به مراکز خرید و هم چنین اسکله و ساحل قرار گرفته است.امکانات هتل شایگان کیش شامل رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، بلیط کیش فروردین 97جکوزی، اتاق ماساژ، زمین تنیس، اجاره دوچرخه، بدنسازی، سالن بیلیارد، تورهای تفریحی، سالن کنفرانس، خشکشویی، سالن بازی کودکان، اجاره اتومبیل، بلیط کیش بهار 97اینترنت WiFi، تاکسی سرویس شبانه روزی، بازی های کامپیوتری، فروشگاه های پوشاک، دستگاه خودپرداز و شبکه ویدیویی میبلیط کیش اردیبهشت 97 باشد.

آدرس: کیش، مقابل بازار پردیس، بلوار رودکی

تلفن: 4420661-0764

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش


هتل ترنج کیش

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش (در خلیج فارس) در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده است. این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی (در حال احداث) می باشد بلیط کیش خرداد 97و همچنین رستوران ساحلی، کافی شاپ،  فست فود ساحلی، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای، رستوران فرنگی بر روی دریا، رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از بلیط کیش فروردین 97غروب و آبهای آزاد خلیج فارس، سالن اسپا و ماساژ با کف شیشه ای، سالن ورزش کف شیشه ای، خانه بازی کودک، مزون، سالن بیلیارد و … می باشد. همچنین هتل ساحلی ترنج کیش دارای آب نمای موزیکال، قایق های چوبی، سالن ماساژ و یوگا ،کافی شاپ یخی، فروشگاه، سرزمین بازی، فضاهای ورزشی، حمام آفتاب، استخر در بام هتل و … میبلیط کیش اردیبهشت 97 باشد.

خدمات رایگان هتل ترنج کیش شامل صبحانه بوفه، ترانسفر رفت وبلیط کیش بهار 97 برگشت فرودگاهی VIP و اینترنت است. والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، اتاق نگهداری کودک و سالن اسپا بخشی از امکانات هتل است.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش


هتل ارم کیش

هتل ارم یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش است که در بلوار خیام جزیره قرار دارد. هتل دارای دو فاز می باشد که به صورت ویلایی و ساختمانی می باشند. در اتاق های هتل ارم کیش امکانات تلویزیون، مینی بار، مبلمان، تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن و حمام بلیط کیش اردیبهشت 97به شما مسافران تور کیش ارائه داده می شوند. هتل ارم از نظر نوع و تعداد رستوران تنوع بسیار بالایی دارد. شا می توانید غذای خود را در یکی از رستوران های رویال، برگ سفید، گردانبلیط کیش خرداد 97 و یا صدف میل نمایید. هم چنین کافی شاپ جام، کافی شاپ تراس و چایخانه سنتی هتل مکان های مناسبی برای صرف نوشیدنی و میان وعده هستند. دیگر امکانات هتل ارم شاملبلیط کیش بهار 97 سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، زمین تنیس، فضای سبز، کرایه اتومبیل، گشت نیم روزی، سالن بدنسازی، اسپا، جکوزی، سونا، ماساژ، بیلیارد و ..بلیط کیش فروردین 97.است.

 

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

اردک غول پیکر زرد چین

یک هنرمند آلمانی که اردک پلاستیکی پکن را طراحی کرده است،تور چین خرداد 97 بیش از ۲۰۰ میلیون یوان (۳۲٫۲۶ میلیون دلار) در مدت نمایش یک ماهه این اردک در پکن کسب درآمد کرده است. نمایش این اردک ۱۸ متری بزگ پلاستیکی در دریاچه نمایشگاه باغ ملی و همچنینتور چین بهار 97 دریاچه کاخ تابستانی، سبب شد تا بیش از ۱۰۰ میلیون یوان درآمد صنعت توریسم برای پکن حاصل شود.هجوم توریستان از سراسر شهرهای چین برای تماشای این اردکتور چین تابستان 97 و همچنین علاقه برای عکستور چین اردیبهشت 97 انداختن با آن، علتی برای رشد اقتصادی بخش های دیگری از جمله فروشندگان محصولات جانبی،تور چین فروردین 97 خوراک، مسکن و حمل و نقل شده است. با انتخاب تور چین برای سفر به چین امکان بازدید از این جاذبه ی زیبای چینی را دارید. با تور چین سفر خود را خاطره انگیز کنید.

اردک غول پیکر زرد چین


پارک زمین شناسی چین

پارک زمین شناسی چین یکی ازتور چین تابستان 97 محبوب ترین جاذبه های توریستی تور چین می باشد که در منطقهتور چین اردیبهشت 97 گانسو چین واقع شده است. پارک زمین شناسی چین تشکیل شده از کوه های رنگی و بسیار زیبا می باشد که نظر هر بیننده ای را به خودتور چین فروردین 97 جلب می کند.تور چین خرداد 97 اگر قصد سفر به چین را دارید حتما یک سری به محله گانسو بزنید و بازدید از این جاذبه بسیار دیدنی را از دست تور چین بهار 97ندهید.

پارک زمین شناسی چین


پل لاکی نات چین

این پل یکی از یازده پل دیدنی جهان است که توسط شرکت معروف هلندی نکست وتور چین فروردین 97 در سال 2013 افتتاح شد. پل لاکی نات بر روی رودخانه دراگون در استان هونان کشور چین قرار دارد و دارای معماری بسیار جالبی می باشد. اگر از کنار به این پل نگاه کنید شبیه یک تکه نخ تور چین اردیبهشت 97به هم پیچیده و گره خورده است و معنای لغوی نام پل نیز گره خوشبختی می باشد. این پل قرمز رنگ دارای 1001 پله می باشد و در طراحی آن از تور چین بهار 97نمادهای سنتی معماری چینی مانند نوار موبیلوس استفاده شده است. این پل 185 متر طول و  24 متر ارتفاع داشته و از جنس فلز می باشد. بر روی دیواره های پل چراغ های ال ای دی بزرگی نصب شده است که زتور چین خرداد 97یبایی آن را دو چندان می کند. روزانه گردشگران تور چین بسیاری برای بازدید و قدم زدن به ایسن پل زیبا مراجعه می تور چین تابستان 97کنند.

پل لاکی نات چین

پل لاکی نات چین

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 31019
تعداد مطالب : 989
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند