تور تایلند
تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند
چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب:هتل های مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد


هتل آپادانا مشهد دارای 41 تخت می باشد و نبش چهاررراه خسروی- روبروی پمپ بنزین واقع است

هتل آپادانا مشهد

    امکانات :
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • ماهواره
  • اینترنت بی سیم
  • آسانسور
  • کافی نت                

آدرس:نبش چهاررراه خسروی- روبروی پمپ بنزین 

 

 

 

 

هتل باختر مشهد

 

 

 

هتل باختر مشهد

 

این هتل در 5 طبقه بنا شده است و 33 واحد دارد که دارای 5 واحد سوئیت، یک واحد آپارتمانی  و اتاقهای 3 و 4 تخته است. هتل باختر  مشهد  دارای یک رستوران تمیز و بزرگ دارد همچنین مکان مخصوصی برای بازیهای کامپیوتری کودکان دارد

 

 

هتل باختر مشهد

    امکانات :
  • زیر پوشش شرکت رفاهی ناجی امین
  • سرویس حمل و نقل میهمانان را به حرم مطهر امام رضا(ع)‌   

هتل بزرگ طرقبه مشهد

هتل بزرگ طرقبه مشهد در دامنه رشته کوه بینالود و در منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای طرقبه جهت زائرین علی بن موسی الرضا (ع) و جلب گردشگران داخلی و خارجی احداث شده است.
هتل دارای رستوران بزرگ و کافی تریا و دارای فضای سبز و تابستانی با چشم اندازی بسیار زیبا و از مناطق ییلاقی و در فضای بدور از آلودگی هوا و ترافیک شهری با ظرفیت پذیرایی 1500 نفر در هر نوبت می باشد.

هتل بزرگ طرقبه مشهد

هتل بهارستان مشهد

هتل بهارستان مشهد

هتل بهارستان  مشهد واقع در خيابان امام خميني با نزديك به 50 اتاق، رستوران، كافي‌شاپ و… در حاشيه خيابان امام خميني در آستانه افتتاح قرار دارد. اين هتل كه با مالكيت ساخته شده است در حال حاضر با دارا بودن 2 ستاره از تجهيزات و ملزومات مناسبي بهره گرفته است.
نشانی : مشهد. بلوار امام خميني . نبش امام خميني 68 
 

هتل بهارستان مشهد

    امکانات :
  • هتل تا حرم مطهر 15 دقیقه فاصله دارد
  • ظرفیت کل 200 تخت و 39 واحد
  • سرويس رايگان حرم مطهر رضوی بصورت رفت و برگشت
  • سرویس فرنگی، سرویس ایرانی

تور مشهد 

 

چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب: هتل هما 2 مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد :

صبحانه بوفه هتل مشهد شامل : چاي،آب پرتقال،آب آلبالو،شير سرد و گرم،انواع پنير،كره ،عسل،خرما،تخم مرغ،انواع كالباس،املت،خوراك سوسيس،ميوه فصل مي باشد...سرويس ميني بار يخچال ، آب معدني و چاي رايگان داخل اتاقها...50% تخفيف مجموعه سونا و استخر،صندوق امانات شخصي داخل اتاقها.....هزينه كودكان بين 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرويس، نيم بها و بالاي 8 سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد.
نشانی هتل در مشهد،بلوار خيام واقع است .

تلفن رزرو هتل: 88530609

چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب:هتلهای 3 ستاره مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد در فلکه آب نزدیک به حرم مطهر امام رضا واقع شده است.
هتل به دو ساختمان شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. ساختمان شمالی پنج طبقه است و ۶۰۰ مترمربع مساحت و ۱۷۰۰ مترمربع زیر بنا دارد. ساختمان جنوبی چهار طبقه است و ۵۳۱ مترمربع مساحت و ۷۲۰ مترمربع زیر بنا دارد.

    امکانات :
  • 160 اتاق‌
  • سايت اينترنتي‌
  • ماهواره‌
  • رستوران‌، كافي‌شاپ
  • فضاي سبز مجهز
  • سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی      

هتل امیر مشهد

هتل امیر مشهد


هتل امیر مشهد در نشانی فدائیان اسلام سیزده فارابی دو پلاک نودوهشت واقع است .

هتل امیر مشهد

    امکانات :
  • آنتن مرکزی
  • سرویس حرم
  • کافی نت
  • رم سرویس
  • آسانسور
  • اعلام حریق

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا دربهترین منطقه از شهر مشهد، و درخیابان امام رضا (ع) نزدیک با حرم مطهر رضوی قرار گرفته است و مراکز خرید در نزدیک هتل است.
پذیرش هتل فانوس دریا با پرسنلی آموزش دیده وفعال به صورت شبانه روزی درخدمت مهمانان گرامی است . لابی هتل فانوس دریا با فضایی وسیع ، زیبا ودلپذیر دراختیار میهمانان گرامی است .
رستوران بزرگ و مجهز هتل فانوس دریا با مرغوب ترین و دلپذیرترین غذاهای ایرانی با ظرفیت 250 نفر علاوه بر پذیرائی زائرات و میهمانان گرامی هتل آماده پذیرایی از جشن ها ، میهمانی ها و مراسم شما عزیزان می باشد .
نشانی هتل در خیابان امام رضا (ع) ، نبش امام رضا 22 واقع است .
 

هتل فردوسی مشهد

هتل  فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد در بهترين نقطه شهر مشهد و نزديك به حرم مطهر حضرت رضا مي باشد سالن بام مشهد طبقه چهاردهم با ظرفيت پذيرايي بيش از 600 نفر با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي سالن طوس رستوران و سالن پذيرايي با ظرفيت بيش از 500 نفر می باشد .

هتل بزرگ فردوسی مشهد

هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد

هتل 3 ستاره آزادی مشهد دارای 172 تخت می باشد و هتل در نشانی خيابان آزادی مقابل باغ نادری واقع است .این هتل سه ستاره تا فرودگاه پانزده دقیقه و تا حرم مطهر ده دقیقه فاصله دارد
 
هتل آزادی مشهد
آدرس: مشهد، چهارراه شهدا، خیابان آیت الله بهجت
چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب: هتل قصر طلایی مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل قصر طلایی مشهد


این هتل پنج ستاره دارای بیست طبقه و در مساحتی به اندازه شصت هزار متر مربع واقع شده است.دارای ششصد واحد که چهارصد اتاق دبل رویال،بیست اتاق سینگل ,صد واحد سوئیت ,شصت پرنسس روم است.شامل 3 رستوران سنتی ,بین المللی و دریایی است.هتل دارای مکان های ورزشی و تفریحی است و امکانات دیگر از قبیل سونا،استخر،مکانهای تفریح و بازی کودکان است.در این هتل مکانی برای نگهداری کودکان وجود دارد

 عکسها و تصاویر هتل قصر طلایی مشهد

 هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل قصر طلایی مشهد

 هتل قصر طلایی مشهد

چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب: هتل مجلل درویشی مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل مجلل درویشی مشهد

این هتل پنج ستاره که در کنار خیابان امام رضا که خیابان اصلی است و به حرم میرسد واقع شده است هتل تا حرم مطهر مشهد هزار و چهار صد متر نیز فاصله دارد به طوریکه فقط 10 دقیقه تا حرم پیاده میتوان رفت.این هتل شامل 25 طبقه است که در بهمن سال 90 افتتاح گردید.و بلند ترین و بزرگترین  ساختمان اقامتی با نمای شیشه ای است. هزینه کودکان زیر سه سال رایگان و کودکان 3 تا 6 سال نیم بها  و بالای 6 سال تمام بها نیز می باشد هتل دارای مجموعه آبی مانند حمام ترکی ،سونا بخار و خشک،جکوزی ماساژ،اسپا و سالن بدنسازی نیز هست.هتل با زیر بنای هشتصد متر و طراحی  مدرن و زیبا از هتلهای منحصر به فرد محسوب می شود.

 عکسها و تصاویر هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی

 

هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی

تور مشهد هوایی 

چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:پارک جنگلی طرق مشهد, :: :: نويسنده : azar

پارک جنگلی طرق مشهد

دسته: معرفی مشهد

 

پارک جنگلی طرق مشهد



پارک جنگلی طرق دارای وسعتی معادل 186 هکتار می باشد. این بوستان طبیعی در بزرگراه شهید کلانتری در حاشیه میدان غدیر قرار دارد. با وجود انواع گونه‌های گیاهی جنگلی و درخت های مختلف جاذبه مطلوبی را برای گردشگران به وجود آورده است.
از انواع درخت های پارک جنگلی می توان به درخت های پهن برگ، مخلوط و سوزنی برگ اشاره کرد. بیشترین نوع درخت در این پارک درخت اقاقیا و زبان گنجشک می باشد. از دیگر درختان این پارک جنگلی می توان به  افرا، نارون چتری، سرو خمره‌ای، سرو نقره‌ای، ارغوان، کاتالپا، سپیدار و سیب اشاره کرد که تعداد این درخت ها نسبت به دیگر درختان کمتر می باشد.
بوستان طرق مشهد در سال 1377 شمسی افتتاح شده است,  100 هکتار جنگل دست کاشت از منابع طبیعی در این پارک ایجاد شده است. همچنین این بوستان به علت داشتن امکانات تفریحی و رفاهی جزو وسیع ترین پارک های مشهد محسوب می شود.
قسمت از پارک طرق مشهد کمپ طرق اختصاص داده شده است. که از امکانات موجود در در این کمپ می توان به سکوی برپايی چادر مسافرتی، فروشگاه، سرویس بهداشتی، روشنایی معابر و‌ زمین بازی کودکان اشاره کرد که با همت و تلاش شهرداری مشهد ساخته شده است.

 

چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:باغ وحش وکیل اباد مشهد, :: :: نويسنده : azar

باغ وحش وکیل اباد مشهد

دسته: معرفی مشهد

 

باغ وحش وکیل اباد مشهد

 


باغ وحش وکیل اباد مشهد در نزدیکی کوهستان پارک مشهد واقع شده است. در این باغ وحش انواع پرندگان و حیوانات به دید عموم گذاشته شده اند. از این حیوانات می توان به انواع شیر, پلنگ, مرغابی, طاووس ,  جغد , عقاب ,  اهو , اسب , جغد , عقاب , اهو , شتر , گوزن , کبوتر ,  میمون , قرقاول , سیاه گوش , گربه جنگلی ,  شغال , روباه , شیر افریقایی , اردک , گراز , قوچ , بز وحشی , پلیکان سفید , ببر , تمساح ,  انواع مارها ,  لاک پشت و غیره اشاره کرد. همچنین در این باغ وحش موزه ای نیز از انواع پرندگان خشک شده نگهداری می کنند.
این باغ وحش در جنوب غربی مشهد و در کنار پارک جنگلی وکیل آبادمی باشد. در حال حاضر این باغ وحش , تنها باغ وحش مشهد می باشد.

چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب: هتل توس مشهد, :: :: نويسنده : azar
 

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس مشهد یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.اين هتل چهار ستاره دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهاي دوبلكس , واحدهاي ويلائي , سالن هاي چند منظوره , آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرائي از ميهمانان و مسافران عزیز مي باشد. هتل توريست توس مشهد دارای 44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا , رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات ان هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم

مطالب مرتبط:

 

چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب: هتل سروش مشهد, :: :: نويسنده : azar
 

هتل سروش مشهد

هتل سروش مشهد

هتل آپارتمان سروش در قلب شهر مشهد و در فاصله 300 متری حرم امام رضا (ع) و در قسمت ضلع شرقی حرم واقع شده است. قانون اقامت کودکان در این هتل برای کودکان بین 3 تا 8 سال به شکل نیم بها می باشد و کودکان بالای 8 سال یک نفر کامل محسوب می شوند. از امکانات این هتل کافی شاپ , لابی , رستوران , گشت درون شهری و برون شهری و خدمات مسافراتی و... می باشد.این هتل دارای سوئیت های زیبا با جدیدترین دکوراسیون می باشد. هتل سروش مشهد دارای 45 واحد به صورت واحدهای یک خوابه , دو خوابه و حتی VIP می باشد.هر واحد دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز می باشد.

فاصله این هتل تا حرم فقط 5 دقیقه است آن هم به صورت پیاده.

آدرس: مشهد , خیابان نواب صفوی

مطالب مرتبط:

 

چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب: هتل فردوس مشهد, :: :: نويسنده : azar
 

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل چهار ستاره فردوس مشهد دارای هشت طبقه و 96 سوئیت و اتاق و با دو دکراسیون مجزای مدرن و سنتی می باشد. این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگی با ظرفیت 350 نفری نیز می باشد.
اقامت کودکان زیر چهار سال در این هتل به صورت رایگان می باشد. هتل فردوس مشهد دارای لابی وسیع و محیطی زیبا و دلنشین است و آکواریومی بسیار زیبا در آن قرار دارد که جلوه این هتل را دل نشین تر و رویایی تر می کند. فاصله این هتل تا حرم 5 دقیقه به صورت پیاده می باشد.

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ 24 ساعته , اتاق بازی کودکان , اینترنت وایرلس در لابی و اتاق ها , گشت درون شهری و برون شهری , سالن بیلیارد , صبحانه در بام هتل و... اشاره کرد.

آدرس: خیابان امام رضا , نبش امام رضا هشتم

مطالب مرتبط:

 

چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب: هتل الماس مشهد, :: :: نويسنده : azar
 

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد


این هتل در فاصله کمتر از صد متر از حرم و در خیابان امام رضا قرار دارد. هتل الماس مشهد دارای هشت طبقه و 160 اتاق زیبا با طراحی مدرن می باشد. این هتل دارای رستوران هایی با سرآشپزهای مجرب و حرفه ای می باشد که قادرند غذای کشور های مختلف را فراهم کنند و از میهمانان پذیرایی نمایند. رستوران و کافه سنتی هتل الماس مشهد در طبقه هشتم این هتل دارای چشم اندازی بی نظیر از حرم زیبای امام رضا (ع) می باشد. از دیگر امکانات هتل الماس مشهد سالن آرایش بانوان , اتاق بازی برای کودکان , استخر و مجموعه آبی و... می باشد.

فاصله این هتل تا حرم پیاده ده دقیقه است.

آدرس:خیابان امام رضا , امام رضا ششم

مطالب مرتبط:

 

 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد یک منطقه ییلاقی زیبا با آب و هوایی فوق العاده است. این پارک جنگلی یک مکان تفریحی قدیمی در شهر مقدس مشهد است که از استراحتگاهی برای گردشگران و مسافران عزیز برخوردار است , همچنین دارای یک رودخانه فصلی است که با صدای دل نشین آب آرامش خاصی را به شما منتقل می کند. در سال گذشته این پارک جنگلی با مصالح طبیعی بازسازی شده. همچنین آب نما و شصت سرویس بهداشتی در اینجا ساخته شده است و استخرهای آن هم نیز بازسازی شده است. باغ وحشی دقیقا در کنار این پارک است که به آن باغ وحش وکیل آباد گفته می شود که دارای انواع حیوانات آبزی , پرنده , خزنده , گوشتخوار و علف خوار و... است.

آدرس: هشت کیلومتری مشهد (شمال غربی) , انتهای بلوار وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

مطالب مرتبط:

 

چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب: پارک جنگلی شاندیز مشهد, :: :: نويسنده : azar
 

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز در 15 کیلومتری غرب مشهد در شهر زیبای شاندیز استان خراسان رضوی واقع شده است. این پارک جنگلی در یک منطقه ییلاقی است که دارای فضای سبز بسیار زیبایی است و رودخانه ای که آنجا قرار دارد بسیار آرامش بخش است و به زیبایی این پارک جنگلی افزوده است. چشم انداز این پارک جنگلی بسیار زیبا و فوق العاده است , پارک جنگلی شاندیز مشهد ارتفاع آن از سطح دریا 1400 متر است.

آدرس: جاده مشهد به سمت ابرده و زشک

مطالب مرتبط:

چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب: پارک جنگلی طرق مشهد, :: :: نويسنده : azar
 

پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق مشهد از مناطق بسیار زیبای مشهد و خوش آب و هوا است که در حاشیه میدان غدیر در بزرگراه شهید کلانتری واقع شده است که از گونه های درختی و گیاهی طبیعی متنوعی پوشیده شده است. درخت اقاقیا و درخت زبان خشک از فراوان ترین درختان پارک جنگلی طرق مشهد اما درختان دیگری مثل پهن برگ , افرا , نارون چتری , سوزنی برگ , سرو نقره ای و خمره ای و... در این پارک جنگلی نیز وجود دارد. در قسمتی از پارک جنگلی طرق کمپی قرار دارد که دارای محلی برای چادر زدن , سرویس بهداشتی , زمین بازی کودکان و... می باشد. پارک جنگلی طرق مشهد از بزرگ ترین و وسیع ترین پارک های مشهد به شمار می رود.

مطالب مرتبط:

 

 

شهربازی سرزمین خورشید مشهد

شهربازی سرزمین آفتاب

 

شهربازی سرزمین خورشید مشهد تقریبا 17000 متر مربع مساحت دارد. در این شهربازی امنیت کودکان و شادی و نشاط آن ها مورد توجه قرار گرفته است. در شهربازی خورشید مشهد تقریبا 20 عدد دستگاه برای بازی کودکان وجود دارد. از امکانات این شهربازی می توان به پارکینگ اختصاصی , پیست اتومبیل رانی , سینمای تابستانی و... اشاره کرد.

پارک ساحلی آفتاب

مطالب مرتبط:

 

چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب: باغ شاهنامه مشهد, :: :: نويسنده : azar
 

باغ شاهنامه مشهد

باغ شاهنامه مشهد

باغ شاهنامه مشهد توسط آقای موسوی و با ذوق و علاقه شخصی او ساخته شده است. این منطقه از مشهد محیط مناسبی برای برنامه های آموزشی است و به نظر می رسد که باغ شاهنامه مشهد با توجه به شاهنامه فردوسی فضای آن طراحی و ساخته شده است. در حقیقت می توان گفت این باغ حکم موزه را دارد. داخل این باغ شاهنامه نگار خانه , آلاچیق , چادر هایی با طراحی داخلی ترکمنی , سالن غذاخوری و... نیز وجود دارد.

آدرس: مشهد , انتهای بلوار توس

باغ شاهنامه مشهد

مطالب مرتبط:

 

چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:اخلومد مشهد, :: :: نويسنده : azar
 
 

اخلومد مشهد

اخلومد مشهد

اخلومد مشهد در 84 کیلومتری مشهد و در جاده مشهد _ قوچان قرار گرفته است که دارای دو آبشار بسیار زیبا و پر آب می باشد. روستای اخلومد (اخلمد) تا آبشار سه کیلومتر فاصله دارد که این مسافت را باید پیاده طی کنید. یکی از آبشارهای اخلومد مشهد 23 متر ارتفاع دارد. فاصله جاده فرعی تا آسیایی آن تقریبا شانزده کیلومتر است. باغ های زیاد و میوه های فراوانی که در اخلومد مشهد است به ویژه سیب اخلومد بسیار معروف است.

آبشار اخلومد در فصل زمستان

مطالب مرتبط:

 

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل درویشی مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد 

هتل درویشی مشهد یک هتل 5 ستاره در فاصله 1400 متری از حرم واقع شده است. هتل درویشی مشهد از فرودگاه این شهر حدودا 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. هتل درویشی مشهد دارای 25 طبقه میباشد که دید وسیعی به شهر مشهد دارد. تعداد اتاق های هتل درویشی مشهد 223 اتاق در 32 نوع مختلف پنت هاوس ، اتاق های فصل ، اتاق ملل و اتاق های VIP  می باشند. از امکانات هتل درویشی مشهد می توان به مجهز بودن اتاق های آن به یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و دیگر امکانات عمومی هتل مانند استخر، سوییت، لابی، رستوران، اینترنت و کافی شاپ اشاره کرد.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا(ع)،بین خیابان امام رضا(ع) 24 و26
 
 

 

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل قصر طلایی مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل 5 ستاره قصر طلایی نام هتلی بی نظیر در شهر مشهد مقدس است. این هتل به صورت پیاده، فاصله 20 دقیقه ای با حرم مطهر دارد و با فرودگاه مشهد هم با ماشین 10 دقیقه فاصله دارد. هتل قصر طلایی ساختمانی 20 طبقه دارد که به عنوان بزرگترین هتل ایران و مرتفع ترین ساختمان شهر مشهد خودنمایی میکند. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که به برخی از جاذبه های شهر مشهد از جمله گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی و آرامگاه نادر دسترسی خوبی دارد. اتاق های هتل قصر طلایی مشهد دارای تلویزیون، یخچال، مبلمان، تلفن، حمام و سرویسهای ایرانی و فرنگی می باشند. هتل قصر طلایی مشهد برای رفاه و آسایش میهمانان از فضای لابی، کافی شاپ، لاندری و همچنین امکانات تفریحی مانند باشگاه بیلیارد، سونا و جکوزی بهره میبرد.

آدرس:مشهد, خیابان امام رضا (ع) ,میدان بسیج

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل پارس مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد یک هتل 5 ستاره واقع در غرب شهر مشهد و در حاشیه بلوار وکیل آباد می باشد. این هتل در سال 1378 به بهره برداری رسید و در طی دوره های زمانی مختلف توسعه یافته و تجهیز تر شده است. هتل پارس مشهد در زمینی به وسعت 50000 متر مربع احداث شده است که در محوطه آن امکانات زیادی از جمله فضای سبز بسیار دلنشین، تالارهای بزرگ، رستوران ها، دریاچه مصنوعی، چایخانه در فضای باز و فضای بسته و همچنین پارک بازی برای کودکان وجود دارد تا به بهترین نحو به میهمانان خود خدمات رسانی کند. میهمانان در هتل پارس مشهد میتوانند از لابی، کافی شاپ، نمازخانه، فروشگاه و کافی نت استفاده کنند. این هتل مجلل برای اوقات فراغت میهمانان نیز امکاناتی نظیر استخر و سونا، سالن بیلیارد، سالن ورزشی و گیم نت را فراهم کرده است. هتل پارس مشهد، اینترنت رایگان را نیز در فضای اتاق ها و لابی در اختیار میهمانان قرار داده است.

آدرس : مشهد، بلوار وکیل آباد، تقاطع شهید صیاد شیرازی
 
دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل بین المللی هما 1 مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل بین المللی هما 1 مشهد

هتل بین المللی هما 1 مشهد

هتل بین المللی هما 1 هتلی 5 ستاره در شهر مقدس مشهد می باشد. این هتل قدمت 40 ساله دارد و میتوان گفت که از نمادهای تاریخی در صنعت هتلداری مشهد به شمار می رود. وسعت این هتل به مساحت 70 هزار متر مربع می باشد که در درون خود سالن های غذاخوری، هفت تالار زیبا و مجلل، کافی شاپ و  باغی زیبا و دلنشین را جای داده است. فاصله ی هتل بین المللی هما 1 با ورودی های حرم مطهر امام رضا در حدود 5 کیلومترو با ایستگاه راه آهن مشهد نیز حدود 6 کیلومتر می باشد. تعداد اتاق های هتل بین المللی هما 1 مشهد 125 اتاق می باشد که اتاق های 4 تخته آن دارای امکانات تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، مبلمان، صندوق امانات، مینی بار رایگان و حمام هستند و اتاق های 5 تخته نیز علاوه بر این امکانات به آشپزخانه و سرویس فرنگی نیز مجهز هستند. از امکانات هتل بین المللی هما 1 مشهد میتوان به لابی، لاندری، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس و زمین تنیس  و همچنین پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. اینترنت وای فای نیز در فضای لابی و اتاق ها به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

آدرس : مشهد، خیابان احمدآباد، میدان احمدآباد، به طرف کلاهدوز

 

هتل بین المللی هما 1 مشهد

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل بین المللی هما 2 مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل بین المللی هما 2 مشهد

هتل بین المللی هما 2 مشهد

هتل بین المللی هما 2 ، یک هتل 5 ستاره در شهر مشهد مقدس می باشد. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا حدود 11 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی 21 کیلومتر می باشد و با ایستگاه راه آهن نیز 10 کیلومتر فاصله دارد. هتل بین المللی هما 2 مشهد مجهز به رستوران، لابی، لاندری، کافی شاپ، فروشگاه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، خدمات پزشکی، نمازخانه، آرایشگاه و صندوق امانات می باشد و امکانات تفریحی ورزشی مانند زمین تنیس، سالن ورزشی، استخر، سونا و جکوزی نیز در این مجموعه گنجانده شده است. اتاق های هتل بین المللی هما 2 مشهد همگی دارای امکاناتی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، مبلمان، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند و در اتاق ها و لابی هتل اینترنت رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار داده می شود. هتل بین المللی هما 2 مشهد دارای یک پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 140 ماشین می باشد.

آدرس : مشهد، بلوار خیام، بعد از چهارراه شرکت گاز، روبروی هلال احمر

هتل بین المللی هما 2 مشهد

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل تارا مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

هتل تارا از جمله هتل های چهار ستاره مشهد می باشد. این هتل در موقعیت مکانی مناسبی واقع شده است. فاصله هتل تارا تا حرم به صورت پیاده حدودا 6 دقیقه و تا فرودگاه مشهد با ماشین حدود 25 دقیقه فاصله دارد. هتل تارا دارای 116 اتاق از انواع اتاق یک تخته ، اتاق دو تخته و سوئیت دو تخته می باشد که همگی آنها دارای تلفن اختصاصی، تلویزیون ،یخچال ، مبلمان، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی و حمام میباشند. در لابی هتل تارا مشهد اینترنت رایگان در اختیار میهمانان قرار داده شده ولی اگر میهمانان بخواهند در اتاق هم از اینترنت استفاده کنند باید هزینه ی استفاده از آن را پرداخت کنند. هتل تارا مشهد سالن همایش و سالن کتابخانه را نیز در خود جا داده و از دیگر امکانات این هتل میتوان به لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 30 ماشین و امکانات تفریحی مانند سونا، جکوزی و باشگاه بیلیارد اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:

هتل پارسیان توریست توس مشهد

هتل پارسیان توریست توس مشهد

هتل پارسیان توریست توس مشهد

هتل 4 ستاره پارسیان توریست توس مشهد یکی از هتل های قدیمی و محبوب مشهد می باشد که بیش از سی سال در زمینه خدمات هتلداری فعالیت کرده است. فاصله هتل پارسیان توریست توس مشهد تا حرم مطهر حدود 23 کیلومتر، تا فرودگاه 30 کیلومتر، تا راه آهن مشهد 18 کیلومتر و تا مجتمع الماس شرق حدود 12 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل پارسیان توریست توس مشهد همگی از تلفن اختصاصی، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام و سرویس فرنگی و ایرانی بهره مند هستند. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 40 ماشین می باشد. در هتل پارسیان توریست توس مشهد لابی، لاندری، چایخانه سنتی و کافی شاپ برای گذراندن لحظاتی آرام برای میهمانان فراهم شده است. میهمانان میتوانند برای تفریح در این هتل از زمین تنیس استفاده کنند. در هتل پارسیان توریست توس مشهد کافی نت هم موجود است ولی اینترنت در لابی و اتاق ها به رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار داده می شود.

آدرس : مشهد، بزرگراه آسیایی، بعد از پل قائم ،نرسیده به بیمارستان رضوی، روبروی فروشگاه مرکزی نان قدس رضوی

هتل پارسیان توریست توس مشهد

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل فردوس مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد یک هتل 4 ستاره در مشهد مقدس می باشد. فاصله این هتل با حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 300 متر می باشد که این فاصله برای زائران بسیار مناسب است. هتل فردوس مشهد در سال 1388 ساخته شده است و امکانات خوبی در آن برای میهمانان در نظر گرفته شده است که از این امکانات می توان به لابی، لاندری، کافی شاپ، کافی نت، رستوران با ظرفیت 350 نفر، سالن کنفرانس، نمازخانه و همچنین 2 طبقه پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. اتاق های هتل فردوس مشهد مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی می باشند، در این هتل در فضای اتاق ها و لابی اینترنت رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

آدرس : مشهد،خيابان امام رضا، نبش امام رضا 8

هتل فردوس مشهد

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل بین المللی قصر مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد هتلی 4 ستاره در شهر مشهد می باشد که فاصله ای در حدود 800 متر با حرم امام رضا دارد. این هتل زیبا به مراکز خرید شهر مشهد و برخی اماکن دیدنی آن دسترسی بسیار خوبی دارد. فاصله هتل بین المللی قصر مشهد تا فرودگاه بین المللی 8 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن 5 کیلومتر می باشد. برخی از امکانات هتل بین المللی قصر مشهد می توان به لابی هتل، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، فروشگاه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، آرایشگاه های زنانه و مردانه ، پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 50 ماشین و رستوران با ظرفیت 400 نفر اشاره کرد. سالن بیلیارد هم در هتل برای علاقه مندان به این ورزش فراهم شده است. هتل بین المللی قصر مشهد اینترنت رایگان هم در فضای لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان قرار می دهد.

آدرس : مشهد،خیابان امام رضا،نبش امام رضا 16

 

هتل بین المللی قصر مشهد

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل زیتون مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در فاصله 1400 متری از حرم ، 3800 متری از راه آهن و 10 کیلومتری از فرودگاه واقع شده است. بازار جنت و بازار حکیم حدود 10 دقیقه به صورت پیاده با هتل زیتون مشهد فاصله دارند و پارک باغ ملی مشهد نیز کمتر از یک کیلومتر با هتل زیتون مشهد فاصله دارند. اتاق های هتل زیتون مشهد همگی دارای تلفن ، تلویزیون، یخچال ، سرویس فرنگی و حمام اختصاصی می باشند. در لابی هتل زیتون مشهد میتوانید از اینترنت رایگانی که هتل در اختیار میهمانان خود قرار میدهد بهره مند شوید.

آدرس : مشهد،خیابان پاسداران،جنب سینما قدس
 
دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل سیمرغ مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فاصله ی هتل سیمرغ مشهد تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه و تا فرودگاه حدود 30 دقیقه می باشد. ساختمان هتل سیمرغ مشهد دارای 6 طبقه و شامل 76 اتاق از انواع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته می باشد. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. هتل سیمرغ مشهد برای راحتی میهمانان سرویس رفت و برگشت به حرم را در تمام ایام سال فراهم کرده است. هتل سیمرغ مشهد دارای لابی، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و رستوران می باشد.

آدرس : مشهد - میدان 17 شهریور - نبش تقاطع صدر ، هتل سیمرغ

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل آپارتمان یلدا مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان یلدا به عنوان یک هتل 3 ستاره در مشهد می باشد که به صورت پیاده حدودا 15 دقیقه با حرم فاصله دارد و فاصله یهتل آپارتمان یلدا با فرودگاه مشهد به وسیله ماشین حدود 10 دقیقه است. ساختمان هتل آپارتمان یلدا مشهد دارای 16 واحد آپارتمانی در 4 طبقه می باشد که تمام اتاق های آن به جز سوئیت دارای امکان پخت و پز می باشند. در مورد خدمات و امکاناتهتل آپارتمان یلدا مشهد میتوان به لابی، کافی شاپ، رستوران، کافی نت، لاندری، پارکینگ اختصاصی و ترانسفر رایگان فرودگاه اشاره کرد.

آدرس : مشهد،خیابان امام رضا- خیابان عنصری - بین عنصری 11 و 13

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل ارس مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل ارس مشهد

هتل ارس مشهد

هتل 3 ستاره ارس مشهد یکی از هتل های محبوب در شهر مشهد مقدس می باشد. این هتل در 10 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد و فاصله هتل ارس مشهد از فرودگاه بین المللی 21 کیلومتر و با ایستگاه راه آهن شهر مشهد 8 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل ارس مشهد دارای امکاناتی نظیر تلفن، یخچال، تلویزیون، مبلمان و حمام می باشد. این هتل از یک رستوران با ظرفیت 300 نفره برخوردار است و کافی شاپ، لابی، لاندری، صندوق امانات، نماز خانه و خودپرداز از سایر امکانات هتل ارس مشهد می باشد. هتل ارس مشهد در لابی خود اینترنت رایگان در اختیار میهمانان قرار می دهد.

آدرس : مشهد ،بلوار فردوسی،حد فاصل میدان جانباز و چهارراه خیام

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل گل گندم شباهنگ مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل گل گندم شباهنگ مشهد

هتل گل گندم شباهنگ مشهد

هتل گل گندم شباهنگ مشهد یک هتل 3 ستاره در شهر مشهد مقدس می باشد که دارای محبوبیت خاصی در بین میهمانان میباشد. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا به صورت پیاده در حدود 20 دقیقه است و تا فرودگاه مشهد با ماشین در حدود 30 دقیقه می باشد. اتاق های هتل گل گندم شباهنگ مشهد دارای تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند.هتل گل گندم شباهنگ مشهد مجهز به رستوران، لابی، کافی شاپ و پارکینگ می باشد. اینترنت نیز در لابی هتل در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت.

آدرس : مشهد - خیابان امام رضا 64 - هتل گل گندم شباهنگ

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب: هتل آپارتمان مارین مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل آپارتمان مارین مشهد

هتل آپارتمان مارین

هتل آپارتمان مارین یک هتل آپارتمان سه ستاره واقع در خیابان سرشور شهر مشهد مقدس می باشد. فاصله هتل آپارتمان مارین با حرم مطهر امام رضا حدود 600 متر و تا فرودگاه شهر مشهد با ماشین در حدود 20 دقیقه فاصله دارد. هتل آپارتمان مارین مشهد دارای لابی، لاندری و رستوران می باشد.

آدرس: مشهد - خیابان سرشور ـ سرشور 28 پلاک 10

 

مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد

هتل آپارتمان تعطیلات هتلی یک ستاره (درجه یک) در شهر مشهد می باشد که در اواخر سال 92 بازسازی شد. فاصله ی این هتلآپارتمان با حرم امام رضا برای زائرین بسیار مناسب است یعنی به صورت پیاده در حدود 20 دقیقه زمان میبرد تا به یکی از ورودی های حرم برسید. فاصله هتل آپارتمان تعطیلات مشهد با فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 9 کیلومتر و با ایستگاه راه آهن حدود 3 کیلومتر می باشد. از امکانات این هتل میتوان به لابی، لاندری، چایخانه سنتی، کافی شاپ و باشگاه بیلیارد اشاره کرد. هتلآپارتمان تعطیلات مشهد در فضای اتاق ها و لابی اینترنت رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار میدهد. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 12 ماشین می باشد.

آدرس : مشهد، خیابان شهید اندرزگو، اندرزگو 17، سمت راست

 

مطالب مرتبط:

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:رستوران های مشهد, :: :: نويسنده : azar

 

 

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است که دارای مشخصات زیر می باشد:

رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران بابا قدرت مشهد دارای یک رستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافران پذیرایی می کند و رستوران بابا قدرت مشهد بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندانی این منطقه عرضه شده است.

 

مطالب مرتبط :

 

 

رستوران پسران کریم مشهد

 

رستوران پسران کریم مشهد در سال  1359 در خیابان طالقانی افتتاح شد . و تا سال 1375 در همان مکان به فعالیت خود ادامه داد . یکی از معروفترین رستورانهای مشهد می باشد که باقالی پلو با گوشت این رستوران بسیار معروف است . رستوران بسیار تمییز و شیک می باشد . شعبه دوم رستوران پسران کریم مشهد در انتهای خیابان خیام شمالی در مجتمع مروارید می باشد . ساعت کاری 12: 15 و عصرها از ساعت 20 تا 24 می باشد . رستوران پسران کریم مشهد در زمینه چلو گوشت و ماهیچه در مشهد فرمانروایی می کند.

شعب رستوران پسران کریم مشهد :

شعبه 1 : مشهد بلوار سجاد , خیابان فرهاد , فرهاد 22 , انتهای کوچه سمت راست

شعبه 2 : مشهد انتهای خیابان خیام شمالی , مجتمع مروارید

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

رستوران ارم شاندیز مشهد رستورانی است که غذای شیشلیک آن بسیار معروف می باشد و در اصل پدرخوانده منو می باشد . کسی به رستوران ارم شاندیز مشهد برود بعید است که غذای دیگری سفارش دهد رستوران ارم شاندیز مشهد اگر قدیمی‌ترین شیشلیک‌پزی نباشد ولی از طرفدارترین ها می باشد به خاطر سرویس دهی سریع و مدرن بودن رستوران ارم شاندیز مشهد این رستوران را از بقیه رستورانها متمایز کرده است.

آدرس رستوران ارم شاندیز مشهدمشهد , شاندیز , نرسیده به میدان دوم

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

رستوران معین درباری مشهد

 

رستوران معین درباری مشهد

رستوران معین درباری مشهد درسال ۱۲۸۰ هجری شمسی هم زمان با دوره سلطنت مظفرالدین شاه قاجار بود .  در محله چهارسوی نوغان حاج اصغر معین درباری اولین رستوران معین درباری را افتتاح کرد. ادامه فعالیت رستوران معین درباری توسط حاج حسین معین درباری در سال 1327 به فعالیت خود ادامه داد که این دوره از زمان سلطنت محمد رضا شاه پهلوی تا انقلاب ادامه داشت . بعد از حاج حسین معین درباری پسرش علیرضا مسیر اجدادش که حدود یک قرن قدمت داشت ادامه داد و در سال 1375 دومین شعبه خود را در خیابان جم مشهد افتتاح کرد. رستوران معین درباری رستورانی با انواع غذاهای ایرانی می باشد و در همه زمان آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.

آدرس رستوران معین درباری مشهد : خیابان پاسداران (جم ) , بین 2 و 4 , رو به روی هتل باختر

رستوران معین درباری مشهد

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:هتل های مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل هما 1 مشهد پنج ستاره

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد هتلی پنج ستاره می باشد. بهره برداری رستورانها و تالارهای هتل هما 1 مشهد در عید غدیر خم صورت گرفت ، بیشتر از یک دهه است که هتل هما 1 مشهد آماده پذیرائی از مسافران و زائران حضرت امام رضا (ع) می باشند . هتل هما 1 مشهد با قدمتی چهل ساله در صنعت هتلداری مشهد مقدس به عنوان نماد تاریخی محسوب می شود و تجربه اقامتی دلنشین را برای مسافران عزیز به همراه دارد. هتل هما 1 مشهد دارای سالن های غذاخوری ، 7 تالار مجلل و بسیار زیبا ،  کافی شاپ و باغی سبز و زیبا در محیطی مفرح و آرامش بخش، لحظات بیاد ماندنی را برای مسافران و میهمانان به همراه دارد. هتل هما 1 مشهد دارای پارکینگ , خدمات پزشکی , زمین تنیس , سالن کنفرانس , اینترنت در اتاقها و همچنین در لابی هتل هما 1 مشهد رایگان و بدون هزینه می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

هتل هما 2 مشهد پنج ستاره

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد هتلی پنج ستاره و مجلل و زیبا می باشد و  وابسته به خطوط هواپیمایی ایران است . هتل هما 2 مشهد با هدف ارائه خدمات و سرویس دهی عالی با 202 اتاق مجهیز شده است و امکانات ورزشی و تفریحی و سرگرمی برای مسافران مهیا کرده است. اتاق‌های هتل هما 2 مشهد دارای امکانات : بوفه و صبحانه , تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی مناسب، روم سرویس ۲۴ ساعته، تلویزیون همراه با کانال‌های ماهواره‌ای، کانال‌های ویدئویی، صندوق امانات خصوصی، اینترنت بی‌سیم، مینی بار، در داخل اتاق امکان تهیه چای و قهوه ، چایخانه و سه رستوران ، مركز خرید ، تالار‌ چند منظوره، زمین تنیس، سالن بدنسازی ،  پارک بازی ویژه کودک، لاندری، آرایشگاه، خدمات كامپیوتری و فاکس و فتوکپی از امكانات دیگر خدماتی و رفاهی هتل هما 2 مشهد می باشد. هتل هما 2 مشهد , اولین هتل 5 ستاره ای می باشد که در غرب مشهد و سر سبز و آرام قرار گرفته است .

 

مطالب مرتبط :

 

هتل ثامن الائمه مشهد چهار ستاره

هتل ثامن الائمه مشهد

هتل ثامن الائمه مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که در منطقه بسیار زیبا و ییلاقی و دارای آب و هوای خوب شهر مقدس مشهد می باشد هتل ثامن الائمه مشهد بامناظر زیبا و نزدیک به کوهستان پارک شادی و جنگل زیبای وکیل آباد درابتدای محدوده جاده طرقبه قرار گرفته است . رستوران هتل ثامن الائمه مشهد تمییز و مرتب و زیبا می باشد و با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

 

هتل فردوسی مشهد هتلی چهار ستاره و تازه تاسيس می باشد که در بهترين منطقه شهر مقدس مشهد و در نزديكی حرم مطهر حضرت رضا قرار گرفته است. رستوران هتل فردوسی مشهد دربام هتل فردوسی مشهد در طبقه 14 با گنجایش پذيرايي تقریبا ششصد نفر با غذاهاي متنوع و لذیذ ايراني و فرنگي در سالن طوس رستوران و سالن پذيرايي با گنجایش حدودا  پانصد نفر سالن صدف ویژه صرف صبحانه و سالن كنفرانس آماده برگزاری همايشهای مختلف می باشد .  كافي شاپ هتل فردوسی مشهد به صورت 24 ساعته آماده پذيرايي از میهمانان و مسافران عزیز می باشد. همچنین هتل فردوسی مشهد دارای استخر سرپوشیده و مرکز بدنسازی هم  می باشد.

هتل فردوسی مشهد

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا مشهد در بهترین منطقه از شهر مقدس مشهد قرار گرفته است که در بلوار امام رضا (ع) در نزدیکی حرم مطهر رضوی و مراکز تجاری می باشد. پذیرش هتل فانوس دریا مشهد با پرسنلی دوره دیده و فعال به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات می باشند . لابی هتل دارای محیطی وسیع و دلپذیر می باشد . رستوران هتل فانوس دریا مشهد بزرگ و مجهز می باشد که با لذیذترین غذاهای خوشمزه ایرانی با گنجایش 250 نفر علاوه بر پذیرائی زائران هتل فانوس دریا مشهد آماده ارئه خدمات و پذیرایی از میهمانی ها و جشن ها می باشد . هتل فانوس دریا مشهد در 10 طبقه و 105 واحد ساخته شده که دارای اتاق های هتل ، سوئیت رویال و آپارتمان یک و دو خوابه است . همه واحدهای هتل فانوس دریا مشهد از معماری مدرن با طراحی مهندسان با تجربه و مبلمان شیک  ، مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، پارکینگ اختصاصی ، لاندری و شبکه های ویدئویی است  آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز می باشد .

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:هتل های مشهد, :: :: نويسنده : azar

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یک هتل 5 ستاره در فاصله 1400 متری از حرم واقع شده است. هتل درویشی مشهد از فرودگاه این شهر حدودا 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. هتل درویشی مشهد دارای 25 طبقه میباشد که دید وسیعی به شهر مشهد دارد. تعداد اتاق های هتل درویشی مشهد 223 اتاق در 32 نوع مختلف پنت هاوس ، اتاق های فصل ، اتاق ملل و اتاق های VIP  می باشند. از امکانات هتل درویشی مشهد می توان به مجهز بودن اتاق های آن به یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و دیگر امکانات عمومی هتل مانند استخر، سوییت، لابی، رستوران، اینترنت و کافی شاپ اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:

 

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در فاصله 1400 متری از حرم ، 3800 متری از راه آهن و 10 کیلومتری از فرودگاه واقع شده است. بازار جنت و بازار حکیم حدود 10 دقیقه به صورت پیاده با هتل زیتون مشهد فاصله دارند و پارک باغ ملی مشهد نیز کمتر از یک کیلومتر با هتل زیتون مشهد فاصله دارند. اتاق های هتل زیتون مشهد همگی دارای تلفن ، تلویزیون، یخچال ، سرویس فرنگی و حمام اختصاصی می باشند. در لابی هتل زیتون مشهد میتوانید از اینترنت رایگانی که هتل در اختیار میهمانان خود قرار میدهد بهره مند شوید.

 

مطالب مرتبط:

 

سه شنبه 17 تير 1393برچسب:پارک بزرگ ملت مشهد, :: :: نويسنده : azar

پارک بزرگ ملت مشهد

 

این پارک با مساحتی حدود 72 هکتار در سال 1345 اول بلوار وکیل‌آباد مشهد ساخته شده است . این مجموعه بزرگ یکی از بزرگترین و اصلیترین مجموعه های تفریحی و گردشگری و توریستی شهر مشهد  بحساب می آید . این پارک شامل 4 ورودی است . این وروی ها ورودی شمالی (از بلوار معلم) , ورودی جنوبی (از وکیل آباد) , ورودی غربی ( از بلوار وکیل آباد) , ورودی شرقی (از بلوار آزادی) می باشد. همچنین ورودی جدیدی که در دست ساخت در این مجموعه می باشد از سمت شمل شرقی  مشهد (از چهارراه آزاد شهر) می باشد.

 

پارک جنگلی وکیل‌آباد

 



dیکی از تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه مشهد ، منطقه‌ای به نام وکیل‌آباد است که در گذشته به "میر طراز" معروف بوده و در انتهای بلواری به همین نام با مساحت بیشتر از 70 هکتار قرار دارد . این مکان در گذشته جزء املاک وکیل‌الرعایا حاج حسین ملک بوده و در سال 1348شمسی به طور رسمی وقف شد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان کهن و سر به فلک کشیده چنار و کاج است . آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قنات بند گلستان بوده تامین میشد و یک رودخانه بسیار زیبای نیز در سطح آن جاری میباشد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار بزرگی به نام "کوهستان پارک شادی" و محوطه باغ ‌وحش بنا شده . باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز مانند گذشته برای تمامی شهروندان مشهد  و زائرین امام رضا(ع) میباشد که در حقیقت بخشی از هویت این شهر مذهبی شناخته میشود .

سه شنبه 17 تير 1393برچسب: باغ ملی مشهد, :: :: نويسنده : azar

باغ ملی مشهد

 

باغ ملی مشهد  بوستانی کوچک است که در یکی از خیابان‌های قدیمی مشهد  قرار دارد. این خیابان در زمانهای قدیم "ارگ" نام داشته و امروزه به نام امام خمینی(ره) شناخته میشود که در کنار بازار جنت قرار دارد . در زمانهای قدیم "ارگ شهر" یا ارگ اولیه جز املاک محمود سیستانی بود و. همچنین آب قنات رکن‌آباد که یکی از  قنات‌های معروف و قدیمی شهر مشهد میباشد نیز از وسط این باغ گذر میکرد. این باغ در سال 1345 شمسی بوسیله حاج‌ حسین ملک وقف شهرداری مشهدشد . 

 اخلمد در مسير جاده مشهد قوچان و به فاصله 84KM مشهد قرار دارد. فاصله جاده فرعي آن تا جاده آسيايي حدود 16KM است. در انتهاي رودخانه پرآب آن دو آبشار وجود دارد كه ارتفاع يكي از این آبشارها 23 متر میباشد . از روستاي (اخلمد) تا آبشار حدود 3KM فاصله است كه اين مسير را بايد پياده گذر کرد . باغات فراوان و ميوه‌هاي آن مخصوصاً سيب اخلمد بسیار معروف و شناخته شده است .

سه شنبه 17 تير 1393برچسب: بازار گوهر شاد مشهد, :: :: نويسنده : azar

بازار گوهر شاد مشهد

بازار گوهر شاد مشهددر نزدیکی بلوار شهید صادقی، بین میدان راهنمایی و چهار راه 600 دستگاه شهر مشهد قرار گرفته است. وسعت بازار گوهر شاد مشهد تقریبا ۲۱۰۰ مترمربع می‌باشد. زمین بازار گوهر شاد مشهد از زمین های موقوفی گوهرشاد است و توسط اداره‌ کل اوقاف خراسان رضوی در سال ۱۳۶۸ بازسازی و سه سال بعد افتتاح شد. بازار گوهرشاد مشهد دارای سالن‌های وسیع دارای هشتاد و چهار مغازه در طبقه ها می باشد که در این مغازه ها لوازم برقی و خانگی،  پارچه، بلور و کریستال، عطر و ادکلن، سیسمونی نوزاد، کفش، لوازم‌التحریر و گرافیک، اسباب بازی، سوغات وجود دارد. از جمله امکانات بازار گوهر شاد مشهد عابر بانک، نمازخانه‌،  آبخوری و سرویس بهداشتی می باشد.

 

 آرامگاه فردوسی توس مشهد

 آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی حماسه سرای بنام ایرانی واقع در باغ زیبایی در شمال شهر تاریخی توس،  مشهد در انتهای بلوار پردیس میباشد. روستاهای توس مشهد  و اسلامیه در اضلاع شرقی و غربی آرامگاه قرار دارند . در مقدمه شاهنامه بایسنقری اولین بنا بر مزار فردوسی را به " ارسلان جاذب " که ممدوح فردوسی بوده نسبت داده شده است ، سپس به همت ملک الشعرای بهار و جمعی از فرهیختگان خراسان آرامگاهی بر فراز مزار ایشان ساخته شد . این بنا پس از پنج سال به همت استاد حسین لرزاده معمار و استاد طاهرزاده در سال 1212 به تمام شد . بنای یاد شده به سبب عدم رعایت مسائل فنی و محاسبه مقاومت خاک و جذب رطوبت علی رغم تعمیرات مکرر نشست کرده با تلاش مهندس هوشنگ سیحون تخریب و پس از مقاوم سازی با همان شکل اولیه بازسازی شد. در سالهای بعد تندیس فردوسی اثر استاد صدیقی و نقش برجسته های سنگی ملهم از مضامین شاهنامه اثر فرزند استاد تهیه و در محوطه داخلی آرامگاه نصب گردید.

سه شنبه 17 تير 1393برچسب: روستای کنگ مشهد, :: :: نويسنده : azar

 

 

کنگ در لغت دو معنی دارد اولی به معنی پرنده‌ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند و دیگری به معنی دژ مستحکم میباشد . روستای کنگ در 28KM غرب مشهد قرار دارد . ارتباط این روستا از طریق یک جاده آسفالت در محور مشهد طرقبه نغندر است . روستای کنگ به دلیل وجود کوه‌های مرتفع درختان فراوان و  نوزیدن بادهای خشک دارای آب و هوای معتدلی میباشد . نحوه استقرار خانه‌ها با توجه اقلیم و جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی است که بیشترین بهره‌گیری از انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آن میباشد . این روستا در ارتفاع ۱۸۰۰ متری از دریا قرار دارد .  شیب عمومی جنوب غربی و شمال شرقی و میانگین شیب آن حدود ۷ درصد است. کوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهای زیبا کنگ یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی حومه مشهد  به شمار رفته و برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی بسیار مناسب است .

 

 

 

 

بنای هارونیه مشهد

 


بنای هارونیه یکی از مکانهای تاریخی مشهد است که در 600 متری  آرامگاه ابوالقاسم فردوسی قرار دارد. این مکان تاریخی که در قرن 8 ه.ق بر روی شهر تابران آن زمان ساخته شد. در کنار این مکان یک سنگ مشکی وجود دارد که نشان دهنده ی امام محمد غزالی است که در قرن 7 تا 8 هجری قمری زندگی میکردند. بنای هارونیه مشهد در مرکزیت شهر طوس قرار دارد . شکل این بنا به شکل مکعب میباشد . همچنین بنای هارونیه مشهد از زیبای و شگفت انگیزی خاصی برخوردار است. این بنا در 25 کیلومتری  جاده یمشهد  واقع شده است.

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 989
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند