تور تایلند
تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند
 

جشنواره تابستانی کیش

هر ساله در جزیره کیش با آغاز فصل تابستان جشنواره تابستانی جزیره کیش با پذیرایی از ده ها هزار تن از میهمانان تور کیش برگزار می شود.

از برنامه های جشنواره تابستانی می توان به جنگ شبانه، اجرای موسیقی سنتی و موسیقی پاپ، برنامه‌‏های متنوع ورزشی، تئاتر، نمایش فیلم، برپایی کارناوالهای شادی و اهدای میلیاردها ریال جوایز به گردشگران تور کیش اشاره کرد.

تخفیف ویژه جشنواره در بازارها و افزایش پروازهای فوق‌‏العاده، آذین‌‏بندی خیابان‌‏ها و معابر حال و هوای خاص و منحصر به فردی در این ایام به جزیره کیش و گردشگران تور کیش 94 می دهد.

 

مطالب مرتبط :



مرکز تجاری سارینا مجتمع بزرگی است که یکی از معتبر ترین شرکتهای خصوصی کیش ساخته شده است. این مجتمع بزرگ شامل 10 طبقه است که اداری و خدماتی است. این مجتمع به سبک کلاسیک و با سنگهای حجاری و تراورتن آنتیک دیزاین و ساخته شده . این مجتمع شامل 218 واحد اداری و نمایشگاهی است. در تور کیش 94 سری هم به این مرکز خرید دیدنی بزنید

 

 

مرکز تجاری سارینا دو در فضایی عالی و در زمینی به مساحت 21000 متر مربع  در میدان امیر کبیر  جزیره کیش ساخته شده است . این مرکز مانند بناهای باستانی و تاریخی ایران مانند پل خواجو ، قلعه فلک الافلاک ، قلعه الموت قزوین ، 33 پل ، مسجد امام اصفهان و حافظیه شیراز طراحی و ساخته شده که هر ساله نظر گردشگران تور کیش بسیاری را به خود جلب می کند. این مرکز تجاری بزرگ دارای 850 واحد تجاری میباشد .

 
 
مطالب مرتبط :
 
 

این هتل سه ستاره که مانند سبک های قدیمی در دوره هخامنشیان طراحی شده است بسیار زیبا و تمیز استو در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در سه طبقه ساخته شده است هتل لوتوس کیش در سال 90 تاسیس گردید این هتل بین المللی دارای لابی به مساحت هزار متر مربع است رستوران هتل انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را به میهمانان تور کیش 94 ارئه میدهد.هتل دارای دو آسانسور،مینی بار و کافی شاپ است و هتل لوتوس کیش دارای 72 اتاق است .فضای سبز و باغ این هتل مساحتی به اندازه 1200 متر مربع نیز دارد.هتل لوتوس در قدیم به نام هتل لاله بود است که هتل بازسازی شده و در سال 90 گشایش یافت. هتل به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از شما میهمانان تور کیش می باشد

هتل لوتوس کیش

 
مطالب مرتبط :

پلاژ بانوان کیش

 

پلاژ بانوان کیش

در تور کیش نوروز 94 ساحلهای کیش که پوشیده ازماسه های خاکستری است.و پر از پوشش های مرجانی است.و آب دریاها که بسیار شفاف و زلال است قابل مشاهده است.پلاژهای مخصوص خانواده ها ،بانوان و آقایان در این سواحل بنا شده است.و جایی مناسب برای تفریح و اسکان مسافران است.این پلاژها در شمال کیش واقع شده است.مسافران تور کیش 94  می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند. در تور کیش عید 94 در این مکان اوقات خوشی را خواهید داشت.

مطالب مرتبط:

خانه اعیانی کیش

در تور کیش 94 به دیدن این مکان زیبا بروید.خانه اعیانی کیش از جاذبه های گردشگری جزیره کیش می باشد که مورد توجه گردشگران تور کیش می باشد و یاداور خانه های چند خانوار ایرانی در داخل فلات ایران می باشد.با توجه به آثار به جا مانده از این خانه مثل کاشی کاری ان می توان پی برد که این خانه مربوط به دوره ایلخانیان می باشد.در تور کیش عید 94 از بازدید این مکان لذت خواهید برد.

 

خانه اعیانی کیش

مطالب مرتبط:

 پارک دلفین کیش

مسافران تور کیش 94 در سفر به کیش از این مکان زیبا دیدن کنند.پارک دلفین کیش در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد و مساحت آن 100 هکتار می باشد.در تور کیش نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.در این پارک 21 گونه مختلف پستانداران دریایی همچون شیر دریایی، گراز دریایی، گربه دریایی، پنگوئن و دلفین در استخرهایی با حجم 18000 متر مکعب نگهداری و توسط مربیان مختلف تربیت می شوند و گردشگران تور کیش می توانند از هنرنمایی زیبای این پستانداران دیدن کنند. در این پارک فضای سبز با گونه های گیاهی همگچون اوکالیپتوس، کاکتوس و ... وجود دارد که باعث زیبای بسیار این پارک شده اند.در تور کیش 94 به دیدن این مکان زیبا بروید.

 

پارک دلفین کیش

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

این هتل سه ستاره که مانند سبک های قدیمی در دوره هخامنشیان طراحی شده است بسیار زیبا و تمیز استو در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در سه طبقه ساخته شده است هتل لوتوس کیش در سال 90 تاسیس گردید این هتل بین المللی دارای لابی به مساحت هزار متر مربع است رستوران هتل انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را به میهمانان تورکیش ارئه میدهد.هتل دارای دو آسانسور،مینی بار و کافی شاپ است و این هتل تور کیش 94 دارای 72 اتاق است .فضای سبز و باغ این هتل مساحتی به اندازه 1200 متر مربع نیز دارد.هتل لوتوس در قدیم به نام هتل لاله بود است که هتل بازسازی شده و در سال 90 گشایش یافت

هتل لوتوس کیش

 

کشتی یونانی کیش

در غرب جزیره کیش یه کشتی در سواحل نیلگون کیش قرار دارد در تابستان سال چهل و پنج بومیان جزیره کیش در روستای باغو کشتی به گل نشسته ای را دیدند که پس از سالها نتوانستند دلیل به گل نشستن این کشتی را بیابند اما گفته می شود که به دلیل نبودن فانوس دریایی و مه آلود بودن این اتفاق در این ساحل رخ داده است این کشتی هر ساله گردشگران تورکیش زیادی را به خود جلب می کند.

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک سیمرغ یکی دیگر از پارک های ساحلی تورکیش می باشد. این پارک در ضلع جنوب شرقي جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است.

این پارک بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در زميني به مساحت تقريبي 15 هزار متر مربع و بطول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی با کیفیتی عالی و منحصر به فرد، با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

 پارک ساحلی سیمرغ کیش

دراین پارک ساحلی فضاهايي برای تفریح كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي قرار داده شده است.

این پارک محلی مناسب برای کیشوندان و گردشگران تور کیش 94 جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش زیبای ساحل خلیج فارس است.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 

مطالب مرتبط :

بازار دامون کیش
اين بازار در سال 1391 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح گردید و به عنوان یک مرکز خرید زیبا در کیش رقم خورد. این مجموعه در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر در 2 طبقه ساخته شده که دارای 110 واحد تجاری و خدماتی است و با وجود رستورانهایی در طبقه بالایی آن و نزدیکی با ساحل دامون محبوبیت زیادی بین شهروندان و گردشگران تورکیش را دارا میباشد

بازار دامون کیش

بازار دامون کیش

 


بازار ونوس کیش یکی از بازار های قدیمی جزیره میباشد و تقریبان 15 سال سابقه دارد. این بازار قدیمی دارای دو طبقه میباشد که در طبقه 1 آن فروشگاه و در طبقه 2 این بازار واحدهای اداری و خدماتی وجود دارد . این بازار بیشتر عرضه کننده البسه زنانه میباشد . بازار ونوس واقع در خیابان سنایی کیش و جنب بازار مریم میباشد و گردشگران تورکیش می توانند در تمامی روزها از آن بازدید نمایند


بازار پارس خلیج کیش یکی از بازارهای مناطقه آزاد کیش است. این بازار جنب بازار عربهای کیش و در منطقه ی بومی نشین جزیره واقع شده است و دارای 150 غرفه میباشد که در این غرفه ها انواع لوازم خانگی ، پوشاک و آرایشی عرضه می شود. فاصله این بازار کمی از شهر دور است. و گردشگران تور کیش 94 می توانند در تمامی روزها از آن بازدید نمایند


بازار مرجان کیش قبل از ساحل مرجان قرار دارد و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است . بازار مرجان کیش جنب هتل سیمرغ ، شباویز و کوثر و پارک دلفینهای کیش بنا شده و تقریبا از مرکز شهر دور  است . در بازار پوشاک با قیمت مناسب عرضه میشود . گردشگران تورکیش می توانند در تمامی روزها از آن بازدید نمایند

 

مطالب مرتبط :

 

پرواز با گلایدر در کیش

 یکی از آرزو های دیرینه ی انسان ها این بود که بتوانند در آسمان ها به پرواز بپردازند امروزه این آرزو به حقیقت پیوسته است و در جزیره کیش نیز این امکان فراهم گشته است یكی از تفریحات لذتبخش برای گردشگران تورکیش و به ویژه جوانان پرواز با هواپیمای بدون موتور (گلایدر) بر بالای آسمان جزیره کیش است. علاوه بر این كه پرواز با گلایدر فرصتی است برای تجربه هیجان پرواز كه از آرزوهای دیرینه انسان می باشد، به علاقمندان پرواز در تور کیش 94 امكان میدهد كه زیبایی های این جزیره را از آسمان تماشا كنند و لذت ببرند. 

با همكاری سازمان هواپیمایی كشوری ، آموزش و پرواز با گلایدر جزیره کیش  تاسیس گردیده است. علاقمندان جهت آموزش پرواز با گلایدر می توانند در این آموزشگاه ثبت نام کرده و پس از انجام تمرین ها و طی کردن دوره های آموزش زیرنظر مربیان گواهینامه پرواز با گلایدر را دریافت نمایند. 

آموزش پرواز با گلایدر جزیره کیش 

در پارک ساحلی مقابل کشتی پله هایی تعبیه شده است که ورود به سایت را آسان می گرداند و به راحتی می توان با شنا کردن بر سطح در عرض چند دقیقه به زنجیر لنگر رسید.همچنین از حفره شمالی آن می توان از درون این کشتی بازدید کرد. البته مسافران تورکیش باید دقت نمایند که ورود به بدنه به دلیل پوسیدگی آن بسیار خطر ناک است. 

سایت سمبارون کیش: 

در غرب کیش و مابین جزیره کیش و هندورابی سایتی زیبا قرار دارد که به سایت سمبارون کیش معروف است . همچنین این سایت از زیبا ترین ریفهای مرجانی اطراف کیش می باشد که در صورت اینکه  اوضاع جوی مساعد باشد و دسترسی به این نقطه، شما گردشگران تورکیش می توانید یکی از زیبا ترین لحظات غواصی خود را در خلیج فارس تجربه کنید. از طریق اجاره روزانه قایق از بندرگاه کیش می توان به سایت سمبارون دسترسی داشت و همچنین دسترسی به هنگام بازگشت از هندورابی امکان پذیر می باشد. سمبارون تا کیش 10 و تا هندورابی 7 کیلومتر فاصله دارد. 

این تپه زیر آبی عمق 10 تا 12 متری داشته و در این نقطه گونه های متفاوتی از آبزیان خلیج فارس سکنا گزیده اند.

پرواز با گلایدر در کیش

بازار ونوس کیش

 

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از بازار های نسبتا قدیمی کیش می باشد که در دو طبقه احداث شده است . در طبقه اول این بازار غرفه ها و فروشگاه ها قرار گرفته اند و طبقه دوم شامل بخش های اداری و خدماتی این بازار می باشد . این بازار دارای 310 غرفه است و وسعت آن 26500 متر مربع می باشد .

 بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

از امکانات این بازار می توان به رستوران و کافی شاپ و قسمتی برای بازی کودکان اشاره کرد . در این بازار انواعی از پوشاک ، لوازم منزل ، کیف و کفش و ... به چشم میخورد . این بازار همچنین نواعی از لباس های مجلسی زنانه و مردانه را نیز ارائه می دهد که گردشگران هتل داریوش کیش می توانند جهت خرید اینگونه اقلام به این بازار مراجعه کنند .

مطالب مرتبط :

بازار ونوس کیش

مرکز تجاری کیش

بازار پانیذ کیش

 

این بازار در زمینی به مساحت 10000 متر مربع در شرق جزیره کیش و در خیابان فردوسی واقع شده است . این بازار با نمای شیشه ای و معماری خاص خود نظر بسیاری از گردشگران هتل داریوش کیش را به خود جلب کرده است .

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

این بازار دارای 183 غرفه می باشد که در زمینه های مختلف از قبیل : پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... فعالیت می کنند . این بازار همچنین دارای رستوران ، کافی شاپ و کافی نت هم می باشد .

 مطالب مرتبط :

بازار پانیذ کیش

بازار زیتون کیش

هتل قائم كيش

هتل قائم كيش از جمله هتل های 2 ستاره کیش به شمار می آید که در مرکز جزیره واقع گردیده است و از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به دریا و مجتمعهای تجاری دارد و روبروی بازار زیتون قرار گرفته از این رو کار را برای مسافران تورکیش علاقه مند به خرید بسیار آسان نموده است. این هتل تمیز و مناسب خانواده شامل 2 ساختمان قدیمی و نوساز بسیار شیک می باشد. رستوران ایی که در این هتل قرار گرفته برای هر دو ساختمان مورد استفاده می باشد و آماده پذیرایی با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان گرامی تور کیش 94 می باشد از نظر قیمت بسیار ارزان و مناسب است و از نظر کیفیت نیز خوب می باشد.  

امکانات این هتل شامل : آسانسور ، صندوق امانات ، تاکسی سرویس هتل ، استقبال فرودگاهی ، موزیک و سرگرمی در لابی ، سرویس بهداشتی ایرانی ، سیستم تصویری ماهواره ای ، کافی نت ، کافی شاپ ، رستوران و ... برای راحتی و آسایش شما میهمانان تور کیش 94 می باشد

 هتل قائم كيش

 

مطالب مرتبط :

 

مرکز خرید کیش مال


این پروژه عظیم که با استفاده از بهترین استانداردهای جهانی ساخته شده است و یکی از بزرگترین جاهای تفریحی و مرکز خرید جزیره کیش در ایران میباشد که با هدف جذب گردشگران و توریستها از سراسر جهان ساخته شد. مساحتی در حدود 60% به فضای عمومی با طراحی زیبا اختصاص داده شده است. این مکان یک مکان تفریحی و و سرگرمی برای مسافران تورکیش خواهد بود.

 

 

 


بازار سفین کیش

این بازار که در بخش غربی جزیره زبای کیش و کنار ساحل شمالی واقع شده است و تحت عنوان یک مرکز تفریحی می باشد و یک بازار قدیمی است. این بازار شامل 69 غرفه میباشد و تهویه مطبوعی در فضای سر پوشیده دارد. در این بازار شما گردشگران تور کیش 94 هم می توانید تفریح کنید و هم خرید نمایید و از خرید خود لذت ببرید

 

بازار هایپر مارکت کیش

این بازار بزرگ با مساحت 80000 متر مربع  در خیابان فردوسی کیش واقع است. این بازار دارای انواع پوشاک، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مایحتاج روزانه مانند میوه ،غذا،مواد شوینده،لبنیات و غیره میباشد که مسافرین تورکیش می توانند اکثر احتیاجات خود را در آن تامین کنند

 

مطالب مرتبط :

تیوپ سواری و پاراسل در کیش

جزیره کیش دارای تفریحات آبی و سرگرمی های بسیاری می باشد یکی از این تفریحات هیجان انگیز و فوق العاده در تورکیش چتربازی با همان پاراسل در بالای آب های این جزیره می باشد 

در این ورزش مهیج شما با یک چتر پاراسل توسط یک قایق به سرعت کشیده می شوید تا ارتفاع بگیرید شما علاوه بر تجربه اوج هیجان در این بازی می توانید جزیره کیش را از نمای بالا ببینید و شاهد مناظر و طبیعت زیبای آن باشید و حس آرامشی بی نظیر را در آسمان آبی و روی آبهای زلال خلیج فارس تجربه کنید .

اگر با تور کیش 94 به این جزیره آمدید حتما این بازی هیجانی پاراسل در بالای آب های جزیره کیش را تجربه کنید

از دیگر تفریحات مهیج در این زمینه :  شاتل، بانانا و یا خفاش سواری یا همان تیوب سواری بر روی آب می باشد .

تیوپ سواری و پاراسل در کیش

تیوپ سواری و پاراسل در کیش

 

مطالب مرتبط :

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش به حساب می آید ، این هتل در انتهای بلوار دریا در زمینی به مساحت ۳۴۲۸ متر مربع واقع گردیده است و يكي از هتل آپارتمان های کیش می باشد . هتل عالی قاپو دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب است و شامل امكانات رفاهي مورد نياز برای میهمانان تور کیش 94 مي باشد.

معماری هتل آپارتمان عالي قاپو کیش به دلیل رنگ سفید و جالب توجهش و همچنین ظاهر ایرانی اش یکی از زیباترین معماری ها می باشد  به طوریکه از دور بسیار جلب توجه می کند. از امکانات رفاهی هتل عالی قاپو که برای مسافران تور کیش نوروز 94 تهییه دیده است می توان به سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال و تلفن اشاره کرد.

اگر شما به دنبال هتلی با قیمتی ارزان و مناسب می گردید ، هتل عالی قاپو می تواند بهترین گزینه برای اقامتتان در جزیره کیش باشد. در ضمن اين هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و طبیعتا تهيه غذا و تصميم گيري درباره ي آن به عهده ي ميهمانان گرامي تورکیش است. از طرفي هتل به مرکز جزيره كيش و مراكز خريد و تفريحي نزديك بوده و باعث راحتی گردشگران محترم خواهد بود.

هتل عالی قاپو کیش

 

مطالب مرتبط :

بازار دامون کیش در زمینی به مساحت 4300 متر مربع در سال 1391 احداث شد،  این بازار در کنار دو مجتمع مسکونی دامون ساحلی و دامون کیش ایر در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران محیطی دلپذیر  را فراهم آورده است. این بازار به دليل وجود رستورانهایی در طبقه بالایی آن و نزدیکی با ساحل دامون، محبوبیت زیادی بین گردشگران و مسافران تورکیشو شهروندان كيش را دارا میباشد. 

بازار دامون کیش

بازار دامون کیش

بازار دامون کیش

 بازار دامون کیش

مجموعه درخت سبز در کیش

درخت سبز، كهنسال‌ترین درخت لور جزیره کیش است و بین 500 تا 600 سال عمر کرده و در بین مردم از تقدس خاصی برخوردار است. درختان لور يا انجير معابد در زمان ايلخانيان و تيموريان از هند و چین به کیش، قشم و حاشیه خلیج فارس آورده شدند و بیشتر در مناطق مسکونی کاشته شدند. این درختان ریشه هایشان طوری رشد می کند که مانند چتری بر روی زمین سایه می اندازند. این مجموعه با آلاچيق هاي زيبا و مسيرهاي پياده رو با چراغ هایي به شکل فانوس محوطه بسیار زیبایی دارد. از امکانات این مجموعه می توان به  نمازخانه، رستوران، بوفه و سرويس بهداشتي اشاره کرد. مجموعه درخت سبز در مجاورت دو جاذبه مهم گردشگري شهر باستاني حريره و آب انبار سنتي قرار دارد مسافران تورکیش می توانند ضمن دیدن این درخت باشکوه از این دو مکان هم بازدید کنند .

مجموعه درخت سبز در کیش

مجموعه درخت سبز در کیش

مطالب مرتبط:

مجموعه درخت سبز در کیش

تور لحظه آخری کیش

 

 

هتل سالار کیش

در تور کیش 94 در این هتل زیبا اقامت کنید.هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش قرار دارد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس است و مسافران تور کیش به راحتی می توانند در این بازار به خرید بپردازند و نزدیکی این هتل به اسکله تفریحی و سوپرمارکت نیز از ویزگی های دیگر این هتل است. این هتل از تعدادی سوئیت یک ، دو و سه خوابه مبله تشکیل شده که دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی ، کولر گازی ، ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد. فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد.

امکانات هتل سالار کیش

در تور کیش 94 برای این هتل امکانات متعددی در نظر گرفته شده است.یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ.

 

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش

مطالب مرتبط:


هتل سالار کیش

تور کیش عید 94

تور کیش نوروز 94

نمایشگاه خزندگان و آکواریوم کیش

 

در تور کیش 94 از این مکان دیدن کنید.در آکواریوم کیش که در ساختمان کانون هنر قرار دارد انواع مختلفی از آبزیان زیبا و شگفت انگیز خلیج فارس نگهداری می شود.  قریب هفتاد نوع ماهی های تزئینی در مجموعه آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل، رنگ پولک ‌ها و زیبایی  کم نظیر و برخی از آنها نیز بسیار کمیاب می باشند. مجموعه آكواريوم كيش شامل ماهی های آب هاي شور و شيرين، خزندگان ايران و جهان مثل مارها و تمساح ها، پرندگان کمیاب جهان مي باشد . در تور کیش 94 به این منطقه سر بزنید.این آکواریوم که اولین آكواريومم 20 هزار ليتري مخصوص آبهاي شيرين است به کسانی که امکان غواصی در زیر آب و دیدن ماهی های رنگارنگ زیبا را در محیط طبیعی ندارند، امکان دیدن ماهی های شگفت انگیز را می دهد . بازدید از این آکواریوم به همه مسافران تور کیش توصیه می شود.

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش

نمایشگاه خزندگان کیش

نمایشگاه خزندگان کیش

مطالب مرتبط:

نمایشگاه خزندگان و آکواریوم کیش

تور کیش عید 94

تور کیش نوروز 94

 

پارک میرمهنا کیش

در تور کیش 94 از این پارک زیبا دیدن کنید. پارک میرمهنا کیش در سال 1385 در شمال جزیره کیش ساخته شد و اسکله تفریحی میرمهنا نیز  در آن قرار دارد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در میان نوار ساحلی  باعث شده که این پارک به دو بخش مجازی فاز یک و فاز دو  تقسیم شود.فاز یک پارک مساحت حدود 41 هزار متر مربع دارد که دارای مسیرهای پیاده رو، آلاچیق ها و محل های پخت کباب و پارکینگ می باشد و  بیشتر اوقات در انتهای فاز یک پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان به تماشای لاک پشت های آزاد پرداخت و در زمان های مجاز می توان در آنجا ماهی گیری کرد. فاز دو  دارای مساحت حدود 50 هزار متر مربع  می باشد جنب مسجد جامع سفین و محله بومیان کیش قرار  گرفته است. در اسکله این پارک چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا ساخته شده  است و مسافران تور کیش می توانند با قدم زدن بر روی این اسکله  مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی  ایران را مشاهده کنند. بازدید از این پارک زیبا به مسافران تور کیش 94 توصیه می شود.

پارک میرمهنا کیش

پارک میرمهنا کیش

مطالب مرتبط:


پارک میرمهنا کیش

تور کیش عید 94

تور کیش نوروز 94

 

سه شنبه 16 دی 1393برچسب: پیست باگی کیش, :: :: نويسنده : azar

 

پیست باگی کیش


پيست باگي کیش از دیگر تفریحات جالب و جذاب در جزیره زیبای کیش می باشد که مسافران تور کیش از علاقه مندان این ورزش تفریحی و مهیج می باشند .پیست باگی کیش با طول 400 متر با ماشينهای دو نفره، که از ميزبانان مسافران تور کیش در جزيره كيش می باشد . تورهاي تفريحي ورزش جذاب باگي با راهنمای بسیار حرفه اي و با موتورهای چهار چرخ ATV ، در مسيرهاي جاذبه گردشگري کیش این باگی سواران عبور می کنند مانند : درخت سبز  , کلبه هور و كشتي يوناني . گردشگران تور کیش برای اطلاعات بیشتر با شماره 9312737 0764 می توانید تماس بگیرید.

پیست باگی کیش

 

منبع : مراکز ورزشی کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 94

 

تور کیش لحظه آخری هتل مارینا پارك زمستان 93

 

 

سه شنبه 16 دی 1393برچسب:هتل شباویز کیش, :: :: نويسنده : azar

هتل شباویز کیش

هتل 2 ستاره شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 هزار مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش  براي اقامت مسافران تور كيش بنا شده است. این هتل به صورت ویلایی طراحی شده است. هتل شباویز کیش از 92 اتاق و 276 تخت خواب تشکیل شده است. استقبال فرودگاهی از امکانات این هتل به شمار می رود. اطراف این هتل فضای سبز وجود دارد. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. هتل شباویز کیش از فرودگاه 11 کیلومتر فاصله دارد که با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد. این هتل با دریا 5 دقیقه فاصله دارد. یکی از تفاوت های این هتل ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها وجود ندارد.

 

امکانات هتل شباویز کیش:

لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه

 

آدرس : بعد از بازار مرجان، روبروی پارک مرینا پارک

 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش


 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش


 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش


 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

سه شنبه 16 دی 1393برچسب:هتل شباویز کیش, :: :: نويسنده : azar

هتل شباویز کیش

هتل 2 ستاره شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 هزار مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش  براي اقامت مسافران تور كيش بنا شده است. این هتل به صورت ویلایی طراحی شده است. هتل شباویز کیش از 92 اتاق و 276 تخت خواب تشکیل شده است. استقبال فرودگاهی از امکانات این هتل به شمار می رود. اطراف این هتل فضای سبز وجود دارد. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. هتل شباویز کیش از فرودگاه 11 کیلومتر فاصله دارد که با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد. این هتل با دریا 5 دقیقه فاصله دارد. یکی از تفاوت های این هتل ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها وجود ندارد.

 

امکانات هتل شباویز کیش:

لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه

 

آدرس : بعد از بازار مرجان، روبروی پارک مرینا پارک

 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش


 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش


 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش


 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

مجموعه درخت سبز جزیره کیش

آبهاي سطحي به قسمتي از منطقه شمالي جزيره کیش كه به دره پرتغاليها معروف است سرازير ميشوند، لذا اين منطقه از سرسبزي خاصي برخوردار است. در اطراف يكي از كهنسال ترين درختان لور جزيره کیش ، مجموعه درخت سبز احداث شده است. درخت سبز كهنسالترين درخت  لور  جزيره کیش است و احتمالا بين 500 تا 600 سال عمر دارد. بر شاخه هاي اين درخت، گره هايي با نخ يا پارچه زده شده است كه در نگاه اول آن را به نوعي مقدس مي نماياند. گروهي از مردم عقيده دارند كه اين درخت شگون دارد و به همين دليل به قصد برآورده شدن نيازشان پارچه هايي به شاخه هاي آن ميبندند. اما هيچكس نمي داند كه جنبه تقدس درخت لور كهنسال ندارند و معتقدند كه گره هاي موجود احتمالا به وسيله مسافران جزيره کیش و ساكنان تازه آن به درخت زده شده است.

 _درخت_سبز_جزیره_کیش2.jpg


درختان لور يا انجير معابد در دوره ايلخاني و تيموري به جزيره اورده شدند و قديمي ترين انها 500 تا 600 سال سن دارند.این درختان ریشه هایشان طوری رشد می کند که مانند چتری بر روی زمین سایه می افکند و ممکن است تا چند صد سال عمر کنند درخت انجير معابد، (درخت لور)اين درخت ابتدا تنه است، ولي با رشد درخت، شاخه هاي آن به سمت زمين آويزان مي شوند و بعد از مدتي در آن فرو مي روند كه خود به تنه تبديل مي شوند. اين روند آن قدر ادامه مي يابد تا يك درخت چندين ساقه داخل زمين خواهد داشت. 

 


اين درختان از هند و چين به کیش، قشم و نوار ساحلي خليج فارس وارد و بيشتر در مناطق مسكوني كاشته شدند. جزيره کیش با توجه به آب و هواي شرجي اش پوشش گياهي خاصي دارد، گفت: مردم و مسؤولان نسبت به پوشش گياهي کیش حساسيت دارند و نهايت دقت مي شود تا اين پوشش و به خصوص درختان بومي حفظ شود. 

سرسبزي محوطه ساختمانها و نردههاي چوبي و پيادهروهاي اين مجموعه، مناطق شمالي كشور را تداعي ميكند. اما يكي از عواملي كه سياحت كنندگان را به اين نقطه ميكشاند، هيبت افسانهاي درخت سبز است.


_درخت_سبز_جزیره_کیش1.jpg

 


"مجموعه درخت سبز" با آلاچيق هاي زيبا و محل هاي متعدد پخت كباب براي استراحت و بازديد رايگان گردشگران تور کیش  بازسازي شده است و مسير هاي پياده رو با چراغ هاي فانوسي شكل در ميان فضاي هميشه سبز با گل هاي كاغذي رنگارنگ، شما را به سوي جاذبه اصلي اين مجموعه مي برد. در این مجموعه نمازخانه، رستوران فصلي، بوفه و سرويس بهداشتي نيز موجود است.مجموعه درخت سبز در مجاورت دو جاذبه مهم گردشگري براي مسافران  تور کیش  واقع شده و داراي دو درب ورودي است.

سه شنبه 16 دی 1393برچسب:کشتی یونایی کیش, :: :: نويسنده : azar

کشتی یونایی کیش

 کشتی یونانی کیش در غرب جزیره و در نزدیکی مجتمع غروب کیش یک کشتی قدیمی عظیم الجثه بر سواحل نیلگون کیش جا خوش کرده است که به کشتی یونانی معروف است .کشتی یونانی از نظر تاریخی قدمت و اهمیت چندانی ندارد.

 kish-tour-with-kishnets-ir.gif


اين كشتي در سال 1322 شمسي توسط شركت ويليام هاميلتون به  وزن  7061 تن و به طول 136 متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در  روز  4/ 5/ 1345 به هنگام بازگشت ازسفر دریایی خود ايران،  به كشور يونان در عرض جغرافيايي 26 و 20 درجه شمالي و sطول جغرافيايي 53 و 54 درجه شرقي به گل نشست و هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدككش هلندي براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد. تلاش هاي ناموفق زيادي براي بيرون كشيدن آن انجام شد و به ناچار سرنشينان كشتي مجبور به ترك آن شدند، چرا كه عمليات بيرون كشيدن كشتي از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود. اطلاعات بدست آمده از شركت بيمه لويدز لندن نشان دهنده اين است كه اين كشتي در زمان به گل نشست متعلق به كشور يونان و بنام كولااف بوده است .ظاهرا مه آلود بودن هوا و نبوده فانوس دریایی در سواحل جزیره موجب بر خورد کشتی به ساحل شده است . اين كشتي در ابتدا "شيپور امپراتور" سپس "ناتوراليست" و در سال هاي بين 1338 تا يكسال قبل از توقف، در مالكيت خطوط كشتيراني ايران با نام های  "سيروس فارس" ، "همدان" در تردد بوده است. بومیان جزیره  و مسافران تور کیش می گویند که یونانی ها هنگام ترک جزیره کشتی را به آتش کشیده اند با توجه به این که هیچ عنصر غیر فولادی در بدنه و عرشه کشتی باقی نمانده است . گمان نمی رود این اظهار نادرست بوده باشد.


اما آن چه که به توریستی بودن این کشتی فرسوده غول پیکر  و جذابيت آن برای مسافران تور کیش اهمیت می دهد موقعیت آن در غرب جزیره و در هنگام غروب خورشید است . غروب خورشید در سواحل کیش از مناظر بسیار جذاب و تماشایی است . درخشش آخرین شعاع های نور خورشید بر پهنه آسمان طیف رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و سایه روشن های لکه های ریز و درشت ابر تابلویی چنان زیبا و خیال انگیز را در پشت کشتی یونانی پدید می آورد که نظیر آن را کمتر می توان یافت . از این روست که هر روزه گروه زیادی از گردشگران و مسافران تور کیش  با دوربین هایشان به محل کشتی یونانی می روند و به تماشا و عکسبرداری از این منظره زیبا و خیال انگیز میپردازند

 

دو شنبه 1 دی 1393برچسب:سافاری کیش, :: :: نويسنده : azar

سافاری کیش

هیجان اتومبیلرانی با خودرو های offroad در سافاری کیش

ثبت نام متقاضيان تور سافاري در هتل هاي کیش و مجتمع هاي تجاري جزيره و يا رزواسيون خود مجموعه صورت میگیرد همراه با ترانسفر رایگان به مجموعه ، توقف بين راه برای استراحت و عکاسي ، دیدن غرفه هاي صنايع دستي ، صرف غذا و نوشيدني هاي سرد و گرم در رستوران همراه با موسقي زنده محلي ، بازگشت به هتل بوسیله ماشین های ون و ميني بوس و خدمات ویژه VIP، ترانسفر با لیموزین.

 سافاری کیش

سافاری کیش

مطالب مرتبط:

کلوپ غواصی و دریایی کیش

 

تور کیش کلوپ غواصی و دریایی

در مراکز تفریحی کیش و باشگاه های آن آموزش های متفاوتی چون اسکی روی آب , گشت تفریحی در اطراف جزیره کیش , غواصی , جت اسکی , آکواریوم شناور , گشت با قایق های تندرو , شاتل سواری , ماهیگیری تفریحی , قایق سواری با قایق های پدالی , تور جزیره های اطراف و... ارائه داده می شود. این مجموعه های ورزشی و تفریحی کار خود را از ساعت 9 صبح آغاز می کنند و اکثرا تازمان غروب آفتاب آماده پذیرش گردشگران عزیز می باشند. برای حفظ امنیت و رفاه گردشگران یک فروند شناور جست و جوگر و نجات غریق به صورت 24 ساعته و رایگان در اطراف و حاشیه جزیره برای ارائه خدمات خود حضور دارند. علاوه بر این امور دریایی وظیفه دارد تمامی فعالیت های کلوپ های غواصی و دریایی کیش را کنترل نماید. 

تور کیش کلوپ غواصی و دریایی

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 1 دی 1393برچسب:پیست کارتینگ کیش, :: :: نويسنده : azar

پیست کارتینگ کیش

تور کیش پیست کارتینگ

پیست کارتینگ کیش یکی از تفریحان مهیج و مفرح این جزیره است که پایه یک اتومبیل رانی در سطح حرفه ای می باشد. مسافران تور کیش که علاقه مند به ورزش های هیجانی و اتومبیل رانی هستند حتما به این پیست بروند تا هیجانات خود را تخلیه نمایند. پیست کارتینگ کیش علاوه بر این که  اولین پیست کارتینگ ساخته شده در ایران است بزرگترین پیست کارتینگ در سراسر خاورمیانه نیز می باشد.

تور کیش پیست کارتینگ

این پیست دارای 8000 متر طول و 700 متر عرض می باشد. پیست کارتینگ کیش میان مردم جزیره , گردشگران و مسافران تور کیش بسیار پرطرفدار است به طوری که می توان گفت پرطرفدارترین مرکز تفریحی در تمام جزیره می باشد. این مجموعه موتورهای ATV (موتورهای 4چرخ) و ماشین های کنترل از راه دور را نیز دارا می باشد. علاوه بر همه این موارد دوره های مسابقات کشوری در پیست کارتینگ کیش برگزار می گردد. مسافران تور کیش که موتور سواری و اتومبیل رانی را دوست دارند به پیست کارتینگ جزیره زیبای کیش سر بزنند.

تور کیش پیست کارتینگ

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 1 دی 1393برچسب:بولینگ در کیش, :: :: نويسنده : azar

بولینگ در کیش

تور کیش بولینگ

بولینگ از ورزش های جذابی است که اولین بار در مصر باستان ابداع شد و در این ورزش شما باید توپی را روی زمین بغلتانید تا به چند میله برخورد کند. شاید برای مسافران تور کیش جالب باشد که بدانند بولینگ ابتدا (5200 سال قبل از میلاد مسیح) به عنوان یک بازی در مصر باستان مطرح شد.

تور کیش بولینگ

در آن زمان به جای توپ بولینگ از یک سنگ گرد استفاده می شده که باید آن را به صورت چرخشی پرتاب می کردند به طوری که از میان 3 قطعه  سنگ مرمر عبور کند و به 9 سنگ گنبدی شکل که حکم پین امروز را داشت برخورد کند. در دانمارک این بازی با یک توپ گرد سنگی انجام می گرفت که به سمت هدف های سنگی از فاصله 20 متری پرتاب میشد.

تور کیش بولینگ

جدیدترین و مدرن ترین و مجهزترین سالن بولینگ ایران در جزیره کیش و مجموعه ورزشی مریم واقع شده است. مسافران تور کیش که بولینگ علاقه مند هستند سالن بولینگ مریم را از دست ندهند. این سالن متشکل از شانزده لاین(خط) بولینگ دیجیتالی و مجهز به نور پردازی می باشد.

تور کیش بولینگ مجموعه ورزشی مریم

 

تور کیش بولینگ مجموعه ورزشی مریم

در طبقه اول مجموعه ورزشی مریم سالن بیلیارد وجود دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای از جزیره زیبای کیش می باشد. در این مکان دو سالن خانوادگی جدا نیز وجود دارد که متشکل از 16 میز بازی شامل 5 اسنوکر , 10 ایت بال و 1 پیرامید می باشد.

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

 

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

مسافران تور کیش که علاقه مند به ورزش و تفریح در کنار هم هستند حتما به مجموعه ورزشی مریم و سالن بیلیارد آن سر بزنند قطعا متضرر نمی شوند و لحظات خوشی را سپری خواهند کرد. این مجموعه ورزشی آماده خدمت گذاری به مهمانان و مسافران عزیز تور کیش می باشد.

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

 مطالب مرتبط:

 

اسکوترهای زیر دریایی کیش

 

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

اسکوترهای زیر دریایی کیش یکی از وسایل تفریحی جدیدی است که در سال 90 در جزیره کیش ساخته وراه اندازی شد. این اسکوترها بسیار هیجان انگیز هستند چون شما می توانید با استفاده از این دستگاه , غواصی در اعماق دریا را تجربه کنید. مسافران تور کیش که علاقه مند به غواصی هستند خوب است بدانند که می توانند با استفاده از این اسکوترها بدون نیاز به مهارت های غواصی , شنا و حتی گواهینامه های لازمه به اعماق دریا بروند و نهایت لذت را ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. اما بایستی حوله , مایو و دمپایی با خود به همراه داشته باشند. مسافران تور کیش قطعا با این اسکوترهای زیر دریایی احساسی فراموش نشدنی و باور نکردنی را تجربه خواهند کرد. این کلوپ اسکوترهای زیر دریایی یا غواصی در کنار کافی شاپ آنا , پشت هتل شایان در میدان ساحل واقع شده است.

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

به اطلاع مسافران تور کیش علاقه مند به غواصی می رسانیم که اگر قصد دارند به صورت گروهی یعنی بیش از 10 نفر به این کلوپ بروند 25% تخفیف و اگر بیشتر از چهار نفر باشند 20% تخفیف شامل آن ها میگردد. دانشجویان عزیز مطلع باشند که با کارت دانشجویی خود می توانند از تخفیف 20 درصدی کلوپ اسکوترهای زیر دریایی بهره ببرند. مسافران تور کیش می توانند 1:30 الی 2 ساعت از این اسکوترها استفاده کنند که هزینه آن برای یک تور نزدیک 200 هزار تومان یا کمتر می باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه برای افراد زیر 12 سال با قدی کمتر از 150 سانتی متر ممنوع می باشد. مسافران گرامی تور کیش اگر مبتلا به بیماری های سرع , فشار خون بالا , ناراحتی های قلبی و تنفسی هستند یا کمتر از 3 ماه است که عمل جراحی انجام داده اند ,استفاده از اسکوترهای غواصی برای آنها نیز ممنوع می باشد.

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

 

مطالب مرتبط:

 

دو شنبه 1 دی 1393برچسب:هتل های کیش, :: :: نويسنده : azar

هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش

این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق کیش واقع شده است هتل دارای مساحت بیش از 10 هزار هکتار است هتل در فضایی سبز با اواع پوشش های گیاهی با آبنمایی بسیار زیبا قرار دارد و دو طرف هتل ساحل دریای مرجانی و زیبای خلیج فارس بسیار دلنگیز است هتل دارای دکوراسیونی زیبا با کارکنان با تجربه نیز هست که مسافران زیادی را هر ساله به خود جذب می کند.

مطالب مرتبط:

 

هتل شایان کیش

 

 

هتل شایان کیش

این هتل 5 ستاره از بهترین هتل های کیش است که در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت پنجاه و پنج هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل فاصله کمی تا مراکز خرید ، جاذبه های تفریحی کیش و فرودگاه دارد.هتل شایان دارای صد و پنجاه و نه اتاق است و در سال هشتاد و هشت به هتل پارس شایان نام گرفت.هتل دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون با ماهواره،یخچال،اینترنت،لابی،پارکینگنمازخانه و رستوران است.

مطالب مرتبط:

هتل فلامینگو کیشهتل آرامیس کیشهتل هلیا کیشهتل صدف کیشهتل سارا کیش

 

 

هتل سورینت مریم کیش

 

هتل سورینت مریم کیش

این هتل یکی از هتلهایی است که از کنترل هوشمند BMS نیز استفاده شده است با این سیستم هوشمند به محض ورود هر مسافر به داخل اتاق سیستم تهویه،روشنایی،وسیستم گرمایشی و سرمایشی فعال می گردد و آسایش و رفاه حال مسافران در این هتل بیشتر رعایت شده است.هتل دارای پنجا ه و شش اتاق ،سرویس بوفه و سرویس اسپا است .نهار و صبحانه به صورت بوفه سرو می گردد.در اتاق می توانید از سرویس چای و قهوه ،سرویس عصرانه ،اینترنت پرسرعت بی سیم،سیستم صوتی و تصویری،صندوق امانات نیز استفاده کنید.همچنین هتل دارای ترانسفر فرودگاهی،خدمات خانه داری و لاندری است.

مطالب مرتبط:

هتل فلامینگو کیشهتل آرامیس کیشهتل هلیا کیشهتل صدف کیشهتل سارا کیش

 

 

هتل شایگان کیش

 

 هتل شایگان کیش

این هتل پنج ستاره در زمینی به مساحت پانزده هزار متر و در سال 88 در یکی از موقعیت های عالی ساخته شد.هتل دارای صد و چهل اتاق،ویلای لوکس،سوئیت و آپارتمان 6 طبقه است ویلاهای این هتل بسیار لوکس و در میان باغهای سر سبز هستند قیمت ویلاهای این هتل از اتاقها و سوئیت ها بالاتر هستند هتل به راحتی به بازارها و مراکز خرید دسترسی دارد همچنین به مکانهای تفریحی و اداری نزدیک است.

مطالب مرتبط:

هتل فلامینگو کیشهتل آرامیس کیشهتل هلیا کیشهتل صدف کیشهتل سارا کیش

 

 

 

تور کیش لاک پشت های دریایی

در سواحل زیبا و بی نظیر خلیج فارس به دلیل امنیت و آرامشی که وجود دارد آبزیان متنوعی در آن اسکان گزیدند. از جمله لاک پشت های دریایی که می توانید گونه های خاصی از آن ها را در سواحل خلیج فارس مشاهده کنید. لاک پشت نوک دار و لاک پشت سبز دو نوع لاک پشتی هستند که در سواحل خلیج فارس زندگی می کنند. علاوه بر این در قسمت جنوبی و غربی جزیره کیش و همچنین در نزدیکی دماغه غربی لاک پشت های بسیار بزرگ و غول پیکری وجود دارد که به راحتی از بالای دیوارهای ساحلی قابل مشاهده هستند. یکی از جاذبه های جزیره زیبای کیش و صخره های ساحلی آن بویژه هنگام غروب آفتاب وفور لاک پشت های آن می باشد که توجه گردشگران را به خود جلب می کند.

تور کیش لاک پشت های دیایی

مسافران تور کیش جالب است بدانند که لاک پشت ها اولین چرخه اکوسیستم دریایی را تشکیل می دهند و برای بقای نسل انسان لازم و ضروری است. در حقیقت این موجودات عهده دار توازن زیست محیطی هستند و نبود آن ها انسان را با فاجعه ای جبران ناپذیر روبرو می کند. لاک پشت ها به همراه کروکودیل ها و مارمولک ها مهره دارانی هستند که از 200 میلیون سال پیش پا به چرخه حیات گذاشتند و قدمت آن ها بیشتر از سایر خزندگان است. تنها خزندگانی که توانستند با زندگی در دریا سازش پیدا کنند مارهای دریایی و لاک پشت های دریایی هستند. اما با وجود این با خشکی همچنان در ارتباط هستند و برای تخم گذاری به سواحل شنی می روند و برای تنفس هم به سطح آب می آیند.

تور کیش لاک پشت های دریایی

از دیگر مواردی که شاید برای مسافران تور کیش جالب باشد تغذیه لاک پشت ها است که از دعروس دریایی , اسفنج ها , لارو سخت پوستان و نرم تنان و گیاهان دریایی و... استفاده می کنند. انتشار جغرافیایی لاک پشت ها در آب های گرم و نیمه گرم استوایی به ویژه خلیج همیشه فارس و دریای عمان است و پراکنش جهانی دارند.  این موجودات در سواحل شنی تخم گذاری می کنند زیرا سواحل جنوب شرایطی نامناسب دارد و همین امر باعث محدود شدن محل تخم گذاری لاک پشت ها شده است. از مسافران تور کیش خواهشمند هستیم که برای بقای این لاک پشت ها از دست زدن به آن ها و شنا کردن در اطراف آن ها , تردد در زیستگاه آن ها , ریختن زباله در دریا , دست زدن یا برداشتن تخم لاک پشت ها , تعقیب کردن لاک پشت ها هنگام غواصی و... خودداری کنید. همچنین مسافران تور کیش هنگام قایقرانی خود مراقب لاک پشت هایی که برای تنفس به سطح آب آماده اند باشند.

تور کیش لاک پشت سبز خلیج فارس

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 1 دی 1393برچسب:آکواریوم کیش, :: :: نويسنده : azar
 

آکواریوم کیش

کسانی که از غواصی می ترسند اما علاقه مند به دنیای زیر آب هستند می توانند از آکواریوم کیش دیدن کنند. دریای آبی و نیلگون خلیج فارس دارای انواع گوناگون آبزیان و ماهی ها می باشد که به راحتی می توان آنها را در داخل آب های پاک و شفاف خلیج فارس مشاهده کرد. بهضی از این آبزیان بسیار جالب و حیرت آور هستند. آکواریوم کیش داخل کانون هنر قرار دارد و شما می توانید از این آکواریوم دیدن کنید و گونه های مختلف گیاهان دریایی و آبزیانی که شاید تا کنون از نزدیک ندیده اید را ببینید و لذت ببرید.

آکواریوم کیش

 

مطالب مرتبط:

 

دو شنبه 1 دی 1393برچسب:باغ پرندگان کیش, :: :: نويسنده : azar
 

تور کیش باغ پرندگان

باغ پرندگان کیش از جاذبه های گردشگری فوق العاده این جزیره می باشد. این باغ 3 هکتار وسعت دارد و در حال حاضر روزانه 500 گردشگر از این باغ دیدن می کنند. در این باغ دو قسمت جداگانه برای نگهداری از پرندگان فراهم شده است که در قسمت اول گردشگران و مسافران تور کیش از مسیرهای سرسبز و بسیار زیبا و منحصر به فرد عبور میکنند و پرندگان را داخل قفس مشاهده می کنند. و اطلاعاتی در مورد هریک از آن ها مانند نوع تغذیه , ویژگی ها , زیستگاه و... بر روی قفس درج شده است.

تور کیش باغ پرندگان

در قسمت دوم فضایی باز به مساحت 2 هکتار برای پرواز آرادانه پرندگان فراهم شده است. در این باغ بیشتر از 55 گونه پرنده از قاره افریقا , امریکا و آسیا وجود دارد. در برکه ای که وسط باغ وجود دارد فلامینگوها , ایبیس ها , قوها , انواع لک لک ها , پلیکان های خاکستری و... نیز وجود دارد. از دیگر گونه های که در این باغ وجود دارد می توان به طوطی سبز , کاسکو , طاووس ها , کاکاتوآلبا , ماکائو , پنگوئن پا سیاه , قرقاول چینی و... اشاره کرد. علاوه بر این تمساح پوزه کوتاه یا گاندو , میمون و آهو و... در این باغ نگه داری مس شود. مسافران تور کیش به هیچ وجه دیدن از این باغ را از دست ندهید. 

تور کیش باغ پرندگان

 

مطالب مرتبط:

دو شنبه 1 دی 1393برچسب:درباره کیش, :: :: نويسنده : azar

درباره کیش

 

تور کیش نقشه جزیره کیش

در اثر حرکات متوالی صفحات عظیم قاره ها حدود 200 میلیون سال پیش و فشاری که آن ها روی هم می آوردند چین خوردگی ها و کوه هایی را پدید آورده و باعث شد که شبه جزیره عربستان همراه با صفحه های قاره افریقا به سمت شمال حرکت کند. بعد از میلیون ها سال این شبه جزیره از افریقا جدا شد و به آسیا متصل گردید. فشار ناشی از حرکات صفحات از سمت جنوب غربی به کشورمان ایران وارد شد. این فشارها باعث چین خوردگی های بزرگی در این قسمت از فلات ایران گشت و رشته کوه های زاگرس را پدید آورد که از شمال غربی تا جنوب شرقی امتداد دارد. بیشترین ارتفاع رشته کوه های زاگرس را قله دنا در بویراحمد با 4409 متر ارتفاع دارد که در اثر پدیده کوه زایی پدید آمده است.ارتفاع رشته کوه های زاگرس از قله دنا به سمت خلیج فارس به تدریج کاهش یافته و در نهایت در اعماق آب های خلیج همیشه فارس به صورت چین خوردگی های کوچک پنهان شده است. جزیره کیش حدود 200 سال قبل و دیگر جزیره های تنگه هرمز در خلیج فارس سازه های رشته کوه های زاگرس و تاقدیس های این چین خوردگی ها می باشند. مسافان تور کیش لازم است بدانید که کیش به منای تیر دان یا ترکش است زیرا وقتی در ارتفاعات اطراف آن قرار میگیرید مانند تیر به نظر می رسد. گفته می شود که نام قدیمی جزیره کیش کیان بوده. کیان از سلسه کیانیان گرفته شد زمانی که کیکاووس به فارس رفت و در سیراف فرود آمد.

تور کیش نقشه جزیره کیش

 

مطالب مرتبط:

مطالب مرتبط:

تور کیش لحظه آخریتور لحظه آخری کیشتور دقیقه 90 کیش

تور کیش لحظه آخری

 تجهیزات نیروگاهی مپنا در کیش

 

 

 

شرکت مپنااز سال 81تاکنون بااستفده از مهندسی معکوس/طراحی محصول ونوآوری مهندسان ایرانی موفق به ساخت تجهیزات حوزه انرژی شده است.

معاون تحقیق وتوسعه شرکت مپنا امروز درچهارمین همایش بین المللی وهشتمین همایش ملی مدیریت فناوری درجزیره کیش گفت:این شرکت سهم ویژه ای برای تحقیقات وهمکاری با مراکز پژوهشی کشور قائل است.

دکتر محسن حامدی خودکفایی وصادرات محصولات نیروگاهی را مستلزم افزایش بوجه های تحقیقاتی وحمایتهای مالی دولت از تحقیقات بنگاه های اقتصادی دانست وافزود:سهم بودجه تحقیقاتی کشور از تولید ناخالص ملی، کمتر از کشورهای ترکیه/هند وچین است.

وی گفت: در حالیکه سهم بودجه تحقیقات کشور از تولید ناخالص کشور 43صدم درصد است این مقدار برای ترکیه86صدم/هند81صدو چین یک و98صدم درصد است.

معاون تحقیق وتوسعه شرکت مپنابامرور بودجه های تحقیقاتی 50ساله کشور گفت:اگرمی خواهیم تولید فکرکنیم وخلاقیتهای دانشمندان جوان ایرانی را به کالای سرمایه ای تبدیل وتجاری سازی کنیم ،باید راهی بهتراز آنچه که در گذشته پیموده ایم را بپیماییم.

شرکت مپنا ، ۸۵درصد از ظرفیت نصب شده شبکه برق کشور، با بیش از ۵۶ هزارمگاوات و به ارزش قراردادی بالغ بر ۳۰ میلیارد دلار را مهندسی، تامین تجهیزات، احداث یا سرمایه‌گذاری می کند.

این شرکت ازآغاز تأسیس در سال ۷۱، ۱۰۰ طرح به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد یورو را در کارنامه خود ثبت کرده است. علاوه بر آن ۶۰ محصول گوناگون و ۸۵ نوع خدمات مختلف را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

چهارمین کنفرانس بین المللی و هشتمین همایش ملی مدیریت فناوری، با حضور كارشناسان و ميهمانان تور کیش و با موضوع 'نوآوری و تجاری سازی دانش و فناوری با تاکید بر نقش شبکه بنگاه های کوچک، متوسط، بزرگ و دانش بنیان10 و 11 آذردرجزیره ادامه دارد.

مسابقات كيش قابل مقايسه با ديگر مسابقات جهان نيست

مسترز فورنل اسپانیایی كه درزمره بهترين تنيسورهاي جهان است مسابقات فيوچرز كيش را ازنظر كيفيت، هماهنگي ، امكانات وبرنامه ريزي از بهترين مسابقات جهان دانست

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش ، مسترز فورنل اسپانیایی که پیش از این دررنكينگ جهاني درجايگاه ۲۳۶ تنیس‌باز برتر جهان قرار داشت موفق شد عنوان قهرمانی هفته یازدهم رقابت های بین المللی تنیس کیش را از آن خود کند.

 فورنل در بارسلونا علاوه بر اینکه یک بازیکن حرفه‌ای است در بخش مربیگری نیز فعالیت می‌کند و این بار برای نخستین بار با حضور در جزیره کیش در مسابقات بین‌المللی فیوچرز که در حال برگزاری است شرکت کرد.

وی در هفته اول مسابقات که هفته یازدهم رقابت ها در سال ۲۰۱۴ در ایران محسوب مي شود در بخش انفرادی و دوبل به همراه هموطنش قهرماني را از آن خود کرد.

فورنل با ابراز رضایت از نحوه برگزاری مسابقات اظهار داشت: برگزاری و سازماندهی مسابقات تا کنون بسیار خوب بوده و یکی از امتیازات این بازی ها برگزاری مسابقات در زمین های با کیفیت است. در سایر مسابقات در سراسر دنیا بازیکنان باید نگران محل اقامت، تغذیه و رفت وآمد باشند واين موضوع يكي از دغدغه‌های همیشگی بازیکنان است اما در کیش شرایط خوبي دراين بخش ها برای تنیسورها  و همچنين مسافران تور کیش كه به عنوان بازديد كننده حضور ميابند فراهم است.

تنيسور اسپانيايي افزود: من با وجود سابقه شركت دربسياري از رقابت ها چنین هماهنگي وكيفيتي‌ را در هيچ يك ازمسابقات كشورهاي مختلف ندیده بودم.

فورنل  ادامه داد: در اروپا هرگز چنین مسابقه‌ای با این شرایط پیدا نمی‌کنید. برگزارکنندگان مسابقات فیوچرز در اروپا چندان اهمیتی به بازیکنان نمی دهند و در اسپانیا چنین مسابقاتی برگزار نمی شود . البته من در مراکش هم مسابقه داده‌ام آنجا هم خوب بود اما قابل قیاس با کیش نیست و در این مسابقات امکانات رفاهی و تفریحی نیز برای تنیسورها فراهم است تا خستگی ۳ هفته ای مسابقات رفع شود.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان گفت:  با توجه به اینکه در این فصل شرایط جوی اکثر کشورها به ویژه اروپا بسیار سرد است کیش محل خوبی برای رقابت تنیسورها است به همین دلیل شاهد حضور بازیکنان خوبی در این بازی ها که به مدت ۳ هفته پیگیری می شود هستیم و با توجه به اینکه اینجا شرایط بسیار خوبی دارد به همه پیشنهاد می کنم تا در این مسابقات حضور يابند.

یک شنبه 2 آذر 1393برچسب:دیدنی های کیش, :: :: نويسنده : azar
 

 

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش در منطقه جنوب غربی جزیره کیش از روستای قديمی كيش،روستای باغو کیش واقع شده است هم اکنون اين روستا ساکنان دیگری به غیر از چند خانواده که دامداری می کنند ندارد. این بخش در میان بوميان به حاصلخيزي معروف می باشد. در روستای باغو کیش بيشه انبوهي از انواع درختان بومي وجود دارد كه درمیان این درختان ، درختان كهنسال و قدیمی لور زيبايي خاصی دارد. بهره‌برداري از طبيعت زیبای روستای باغو کیش و بالا بردن توسعه فضاي سبز و امكانات تفريحي در جزيره کیش كه از خاك و زمینی مستعد برخوردار است با وسعت 60 هكتار در اين منطقه احداث شده است.

منبع : دیدنی های کیش

 

 

 

ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش از جنس مرجان است و در زیر نور خورشید درخشش نقره ای دارد. دریای جزیره کیش بسیار شفاف و آبی روشن است که موجب شده کف دریا از روی سطح آب دریا دیده شود. کارشناسان محیط زیست به علت وجود مرجان ها در نزدیکی جزیره کیش می دانند و اعتقاد دارند مرجان های زیبا به صورت طبیعی موجب زیبایی و شفافیت و تصفیه آب ساحل جزیره کیش می شوند. جزیره کیش نسبت به وسعت خود از وسیع ترین ساحل ها است و کمتر ساحلی در دنیا وجود دارد که به وسعت ساحل جزیره کیش قابل استفاده باشد و گردشگران و مسافران تور کیش می توانند با آرامش در ساحل جزیره کیش استراحت نمایند. گردشگران و مسافرانی که به ماهیگیری علاقه مند می باشند در ساحل جنوبی و غربی جزیره کیش به صید و تفریح مورد علاقه شان می توانند بپردازند .  از جذابترین ساحل های دیدنی و زیبای دنیا ساحل جزیره کیش است .

منبع : دیدنی های کیش

 

 

 

جاده دنیا کمربندی کیش

در کنار سواحل آبی نیلگون جزیره زیبای کیش جاده دنیا کمربندی کیش ساخته شده است. از زیباترین نقاط جزیره زیبای کیش سواحل کیش است که به شکل طبیعی می باشد و به دلیل تمییز بودن سواحل آبهای جزیره کیش مانند آکواریوم شفاف می باشد و گردشگران و مسافران تور کیش می توانند عمق چند متری دریا را ببیند. تمام سواحل را وقتی که از جاده دنیا کیش عبور می کنید می توانید ببینید. جاده دنیا کمربندی کیش در شب همانند کمربند نگین دار جزیره زیبای کیش را احاطه کرده دیده می شود و تمام جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش که در زمان شب پرواز دارند بسیار دیدنی است.

 

 

 

 

بوستان آهوان کیش

در جزیره زیبای کیش بوستان آهوان کیش محیطی زیبا و لذت بخشی است که گردشگران و مسافران تور کیش از این بوستان دیدن می کنند . بوستان آهوان کیش با دو هکتار وسعت با فضای سبز و زیبا می باشد و به غیر از آهوان حیوانات دیگری نیز نگهداری می شود. بوستان آهوان کیش به جز آهوها بقیه حیوانات در قفس مراقبت و نگهداری می شوند. آهوهایی کوچک و بزرگ در همه جای جزیره به طور آزاد حرکت می کنند و با بچه ها هم بازی می کنند. حیوانات در جزیره موجب آرامش روحی فوق العاده ای شده که میهمانان و مسافران تور کیش همه از علاقه مندان این بوستان می باشند. بوستان آهوان کیش در پایان خیابان هفدهم شهریور واقع شده است .

 

 

یک شنبه 2 آذر 1393برچسب:رستورانهای کیش, :: :: نويسنده : azar
 

 

 

1 - بره سفید (کبابی) >>>>> آدرس : بازار گلستان غرفه 54

2- رستوران اسپادانا >>>>> آدرس : کنار صدا و سیمای کیش        

3 - رستوران آنا >>>>>>  آدرس : میدان امیر کبیر پشت هتل صدف              

4 - خانه اسپاگتی >>>>>> آدرس : هتل پارمیس                      

5 - آب و برق کیش >>>>>> آدرس : کنار شرکت آب و برق           

6 - رستوران پایاب >>>>>> آدرس : میدان المپیک بلوار المپیک    

7 - رستوران پاویون >>>>> آدرس : پاویون هتل کیش الیت

8 - رستوران حافظیه >>>>> آدرس : پشت بازار مرجان

9 - رستوران خاطره >>>>> آدرس : خیابان فردوسی جنب بازار پانیذ

10 - رستوران دهکده >>>>> آدرس : بازار مرجان روبه روی پارک ساحلی

11 - رستوران رودکی >>>>>آدرس: پشت هتل فارابی

12 - رستوران زعفران >>>>>آدرس: انتهای بازار مریم

 

 

 

 

 

1 - رستوران سالار >>>>> آدرس : مجتمع خدماتی حافظ- مقابل بازار پانیذ 

2 - رستوران شیشه ای >>>>> آدرس : کیش الیت - جنب پاویون

3 - رستوران سر آشپز >>>>>> آدرس : فاز خدماتي هرمز - غرفه 7   

4 - رستوران شمبلیر >>>>> آدرس : هتل شایان

5 - رستوران سورنا >>>>> آدرس : مرکز خرید گلستان                     

6 - رستوران عمو اکبر >>>>> آدرس : خیابان فردوسی - مقابل بازار پانیذ

7 - رستوران شاندیز کیش >>>>> آدرس : نرسیده به کشتی یونانی    

8 - رستوران غزل >>>>>آدرس: اسکله تفریحی - دنیای بازی

9 - رستوران شانی >>>>> آدرس : هتل شایگان                       

 10 - رستوران کوه نور >>>>> آدرس : کنار هتل صدف -روبروی دانشگاه

11 - شبهای کیش >>>>> آدرس : کنار هتل شایگان                 

12 - رستوران ناهارخوران شاندیز >>>>> آدرس :جاده جهان -مقابل هتل دیدنیها

 

 

 

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 989
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند